Уплътнения на преден прозорец

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 25 Апр 2008, 23:02

koko29 написа:Уплътнението се сменя трудно, ако не си го правил по добре не опитвай. Иди в местното представителство и за 50 лв. ще ти продадат оригинално, а за 40 ще ти го сменят. Без да се демонтира прозореца.

Ще си позволя да не се съглася. 8)
Сменя се МНОГО лесно! Оригиналното, както споменаха и колегите, е 49,90 в официалните магазини. П-образно е, цяло. В ЕТК-то е под номер 1 на схемата. Не е необходимо да се сменя прозореца и с него уплътнението. Последното ТРЯБА да може да се монтира и отделно - в противен случай е правено нещо и не е станало както трябва.
1. Маха се старото уплътнение. Лесно става, с отверка, но внимателно защото е армирано под гумата с ламаринки.
2. Почиства се улея от мръсотийки и прах.
3. Поставя се уплътнението. Започва се от страничната част, подравнява се с ъгъла на джама, поставя се горната част и после другата страна. Поставя се като се вмъква под 90 градуса, за да се вмъкне в ръба на стъклото, след което се натиска на долу за да се изправи (горната повърхност става успоредна на плоскостта на стъклото) . Ако ви пречат лайсните на тавана, може да ги махнете - на щипки са и е малко вероятно да се счупи някоя.
4. Кефиш се на новото уплътнение (иначе няма смисъл да го сменяш! )
Ако някой си е приготвил 40-50 лв за сервизен монатж, да заповяда при мен - 50 % намаление му правя! :mhihi:
Изображение
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София

Мнение от mitko_miladinov » 26 Апр 2008, 9:02

онзи ден правих същата процедура и наистина няма нищо сложно. всеки може да си го смени сам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: Plovdiv

Мнение от koko29 » 26 Апр 2008, 9:12

pazokolarov написа:
koko29 написа:Уплътнението се сменя трудно, ако не си го правил по добре не опитвай. Иди в местното представителство и за 50 лв. ще ти продадат оригинално, а за 40 ще ти го сменят. Без да се демонтира прозореца.

Ще си позволя да не се съглася. 8)
Сменя се МНОГО лесно! Оригиналното, както споменаха и колегите, е 49,90 в официалните магазини. П-образно е, цяло. В ЕТК-то е под номер 1 на схемата. Не е необходимо да се сменя прозореца и с него уплътнението. Последното ТРЯБА да може да се монтира и отделно - в противен случай е правено нещо и не е станало както трябва.
1. Маха се старото уплътнение. Лесно става, с отверка, но внимателно защото е армирано под гумата с ламаринки.
2. Почиства се улея от мръсотийки и прах.
3. Поставя се уплътнението. Започва се от страничната част, подравнява се с ъгъла на джама, поставя се горната част и после другата страна. Поставя се като се вмъква под 90 градуса, за да се вмъкне в ръба на стъклото, след което се натиска на долу за да се изправи (горната повърхност става успоредна на плоскостта на стъклото) . Ако ви пречат лайсните на тавана, може да ги махнете - на щипки са и е малко вероятно да се счупи някоя.
4. Кефиш се на новото уплътнение (иначе няма смисъл да го сменяш! )
Ако някой си е приготвил 40-50 лв за сервизен монатж, да заповяда при мен - 50 % намаление му правя! :mhihi:

Точно и ясно:).......само че за човек който знае. Този който не знае при свалянето на старото уплътнение може да пукне джама с отвертката, а при монтажа на новото може да скъса гумата в ъглите или да деформира самото уплътнение, тъй-като както каза ти то е армирано :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 11.01.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Детайли за колата: 520 XD, 2016

Мнение от vladi111 » 28 Апр 2008, 23:18

pazokolarov написа:
koko29 написа:Уплътнението се сменя трудно, ако не си го правил по добре не опитвай. Иди в местното представителство и за 50 лв. ще ти продадат оригинално, а за 40 ще ти го сменят. Без да се демонтира прозореца.

Ще си позволя да не се съглася. 8)
Сменя се МНОГО лесно! Оригиналното, както споменаха и колегите, е 49,90 в официалните магазини. П-образно е, цяло. В ЕТК-то е под номер 1 на схемата. Не е необходимо да се сменя прозореца и с него уплътнението. Последното ТРЯБА да може да се монтира и отделно - в противен случай е правено нещо и не е станало както трябва.
1. Маха се старото уплътнение. Лесно става, с отверка, но внимателно защото е армирано под гумата с ламаринки.
2. Почиства се улея от мръсотийки и прах.
3. Поставя се уплътнението. Започва се от страничната част, подравнява се с ъгъла на джама, поставя се горната част и после другата страна. Поставя се като се вмъква под 90 градуса, за да се вмъкне в ръба на стъклото, след което се натиска на долу за да се изправи (горната повърхност става успоредна на плоскостта на стъклото) . Ако ви пречат лайсните на тавана, може да ги махнете - на щипки са и е малко вероятно да се счупи някоя.
4. Кефиш се на новото уплътнение (иначе няма смисъл да го сменяш! )
Ако някой си е приготвил 40-50 лв за сервизен монатж, да заповяда при мен - 50 % намаление му правя! :mhihi:




Колега,благодаря с подробното описание ,ше се пробвам ,а ако не стане ще ползвам намалението

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Мнение от The 5th element » 29 Апр 2008, 15:07

:yes: купих го и сега ще се правя на майстор :D :mhihi:
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Мнение от Dozo » 29 Апр 2008, 20:31

Колеги,моля ориентирайте ме кое е уплътнението.Т.е. дайте схема от реалоема,че нещо не я намирам.Благодаря Ви!
Всеки има значение,иначе никой няма значение.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 29 Апр 2008, 20:34


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Мнение от Dozo » 29 Апр 2008, 20:41

mad_presley написа:Номер 1 от схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=05
Благодаря,колега.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 29 Апр 2008, 20:53

Е някой ако иска може и снимки да направи ....
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Мнение от Dozo » 30 Апр 2008, 8:18

Поправете ме ако греша,но нетрябва ли тези уплътнения да се залепят?В схемата под 05 позиция немога да схвана какъв е този комплект за прилепване.Защото англииският ми е гола вода.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Мнение от The 5th element » 13 Май 2008, 9:47

Уплътнението наистина се сменя много лесно без въобще да се сваля прозореца.Благодарска на колегата Пацоколаров за готиното описание...
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 26.07.2008

!

Мнение от Bumer525 » 30 Юли 2008, 10:38

Еми ,не ми беше въобще лесно ,докато не счупих стъклото.Моя съвет е да не опитвате сами,ами да идете не майстор.Страничните уплътнения паднаха много лесно ,но това на тавана..една мъка.Беше се все едно залепило за прозореца и няма мърдане...е мръдна де ама заедно с част от стъклото.И днес в сервиз 250 лв стъкло ,уплътнение ,смяна на всички стикери от старото и работа на майсторите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Мнение от emok » 30 Юли 2008, 19:59

Явно е имало някакъв проблем ,защото аз си го смених без проблем миналата седмица,въпреки че отнема доста време особено с почистването на улеите на прозореца. Страничните части найстина излизат лесно. А в горната част има алуминиево профилче и наистина трудно се маха. моето не беше залепнало но се наложи горната видима част на уплътнението да я поизроня за да го изкарам. И бавно бавно и внимателно излезе. Трудната част е слагането на новото уплътление и по-точно подпъхването на страничните в долната част ,там където се срещат с уплътненията на калника. Внимателно разгледайте как са застъпани преди да ги махнете.
Доста кончета в един обор.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 520 i 97

Re: Уплътнения на преден прозорец

Мнение от jordao75 » 25 Апр 2011, 9:32

И аз имам същия зор с уплътнението.Ако някой сложи някоя друга снимка ще е супер.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 1.05.2014
Пол: Мъж

Re:

Мнение от m_rio » 13 Май 2014, 20:34

The 5th element написа::yes: купих го и сега ще се правя на майстор :D :mhihi:

OT KADE SI VZE YPLATNENIQTA

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook