Уплътнения на преден прозорец
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
51 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- pazokolarov
- старши ентусиаст
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
koko29 написа:Уплътнението се сменя трудно, ако не си го правил по добре не опитвай. Иди в местното представителство и за 50 лв. ще ти продадат оригинално, а за 40 ще ти го сменят. Без да се демонтира прозореца.
Ще си позволя да не се съглася.
Сменя се МНОГО лесно! Оригиналното, както споменаха и колегите, е 49,90 в официалните магазини. П-образно е, цяло. В ЕТК-то е под номер 1 на схемата. Не е необходимо да се сменя прозореца и с него уплътнението. Последното ТРЯБА да може да се монтира и отделно - в противен случай е правено нещо и не е станало както трябва.
1. Маха се старото уплътнение. Лесно става, с отверка, но внимателно защото е армирано под гумата с ламаринки.
2. Почиства се улея от мръсотийки и прах.
3. Поставя се уплътнението. Започва се от страничната част, подравнява се с ъгъла на джама, поставя се горната част и после другата страна. Поставя се като се вмъква под 90 градуса, за да се вмъкне в ръба на стъклото, след което се натиска на долу за да се изправи (горната повърхност става успоредна на плоскостта на стъклото) . Ако ви пречат лайсните на тавана, може да ги махнете - на щипки са и е малко вероятно да се счупи някоя.
4. Кефиш се на новото уплътнение (иначе няма смисъл да го сменяш! )
Ако някой си е приготвил 40-50 лв за сервизен монатж, да заповяда при мен - 50 % намаление му правя!
pazokolarov написа:koko29 написа:Уплътнението се сменя трудно, ако не си го правил по добре не опитвай. Иди в местното представителство и за 50 лв. ще ти продадат оригинално, а за 40 ще ти го сменят. Без да се демонтира прозореца.
Ще си позволя да не се съглася.
Сменя се МНОГО лесно! Оригиналното, както споменаха и колегите, е 49,90 в официалните магазини. П-образно е, цяло. В ЕТК-то е под номер 1 на схемата. Не е необходимо да се сменя прозореца и с него уплътнението. Последното ТРЯБА да може да се монтира и отделно - в противен случай е правено нещо и не е станало както трябва.
1. Маха се старото уплътнение. Лесно става, с отверка, но внимателно защото е армирано под гумата с ламаринки.
2. Почиства се улея от мръсотийки и прах.
3. Поставя се уплътнението. Започва се от страничната част, подравнява се с ъгъла на джама, поставя се горната част и после другата страна. Поставя се като се вмъква под 90 градуса, за да се вмъкне в ръба на стъклото, след което се натиска на долу за да се изправи (горната повърхност става успоредна на плоскостта на стъклото) . Ако ви пречат лайсните на тавана, може да ги махнете - на щипки са и е малко вероятно да се счупи някоя.
4. Кефиш се на новото уплътнение (иначе няма смисъл да го сменяш! )
Ако някой си е приготвил 40-50 лв за сервизен монатж, да заповяда при мен - 50 % намаление му правя!
Точно и ясно:).......само че за човек който знае. Този който не знае при свалянето на старото уплътнение може да пукне джама с отвертката, а при монтажа на новото може да скъса гумата в ъглите или да деформира самото уплътнение, тъй-като както каза ти то е армирано
- vladi111
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 113
- Регистриран на: 11.01.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 520 XD, 2016
pazokolarov написа:koko29 написа:Уплътнението се сменя трудно, ако не си го правил по добре не опитвай. Иди в местното представителство и за 50 лв. ще ти продадат оригинално, а за 40 ще ти го сменят. Без да се демонтира прозореца.
Ще си позволя да не се съглася.
Сменя се МНОГО лесно! Оригиналното, както споменаха и колегите, е 49,90 в официалните магазини. П-образно е, цяло. В ЕТК-то е под номер 1 на схемата. Не е необходимо да се сменя прозореца и с него уплътнението. Последното ТРЯБА да може да се монтира и отделно - в противен случай е правено нещо и не е станало както трябва.
1. Маха се старото уплътнение. Лесно става, с отверка, но внимателно защото е армирано под гумата с ламаринки.
2. Почиства се улея от мръсотийки и прах.
3. Поставя се уплътнението. Започва се от страничната част, подравнява се с ъгъла на джама, поставя се горната част и после другата страна. Поставя се като се вмъква под 90 градуса, за да се вмъкне в ръба на стъклото, след което се натиска на долу за да се изправи (горната повърхност става успоредна на плоскостта на стъклото) . Ако ви пречат лайсните на тавана, може да ги махнете - на щипки са и е малко вероятно да се счупи някоя.
4. Кефиш се на новото уплътнение (иначе няма смисъл да го сменяш! )
Ако някой си е приготвил 40-50 лв за сервизен монатж, да заповяда при мен - 50 % намаление му правя!
Колега,благодаря с подробното описание ,ше се пробвам ,а ако не стане ще ползвам намалението
- The 5th element
- Арабиата
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
купих го и сега ще се правя на майстор
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG][/url
- Dozo
- младши ентусиаст
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
Колеги,моля ориентирайте ме кое е уплътнението.Т.е. дайте схема от реалоема,че нещо не я намирам.Благодаря Ви!
Всеки има значение,иначе никой няма значение.
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Номер 1 от схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=05
- Dozo
- младши ентусиаст
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
Благодаря,колега.mad_presley написа:Номер 1 от схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=05
Всеки има значение,иначе никой няма значение.
- Smoocki
- старши ентусиаст
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
- Dozo
- младши ентусиаст
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
Поправете ме ако греша,но нетрябва ли тези уплътнения да се залепят?В схемата под 05 позиция немога да схвана какъв е този комплект за прилепване.Защото англииският ми е гола вода.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.
- The 5th element
- Арабиата
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Уплътнението наистина се сменя много лесно без въобще да се сваля прозореца.Благодарска на колегата Пацоколаров за готиното описание...
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG][/url
!
Еми ,не ми беше въобще лесно ,докато не счупих стъклото.Моя съвет е да не опитвате сами,ами да идете не майстор.Страничните уплътнения паднаха много лесно ,но това на тавана..една мъка.Беше се все едно залепило за прозореца и няма мърдане...е мръдна де ама заедно с част от стъклото.И днес в сервиз 250 лв стъкло ,уплътнение ,смяна на всички стикери от старото и работа на майсторите.
Явно е имало някакъв проблем ,защото аз си го смених без проблем миналата седмица,въпреки че отнема доста време особено с почистването на улеите на прозореца. Страничните части найстина излизат лесно. А в горната част има алуминиево профилче и наистина трудно се маха. моето не беше залепнало но се наложи горната видима част на уплътнението да я поизроня за да го изкарам. И бавно бавно и внимателно излезе. Трудната част е слагането на новото уплътление и по-точно подпъхването на страничните в долната част ,там където се срещат с уплътненията на калника. Внимателно разгледайте как са застъпани преди да ги махнете.
Доста кончета в един обор.
- jordao75
- младши ентусиаст
- Мнения: 270
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 520 i 97
Re: Уплътнения на преден прозорец
И аз имам същия зор с уплътнението.Ако някой сложи някоя друга снимка ще е супер.
51 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани