E39 525dA, не пали
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- vodkarulez
- младши ентусиаст
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
Искам да спомена само, че карах една такава кола скоро. Палеше сутрин ужасно трудно.
Първото нещо, което си помислих бяха свещите. Оказа се , че има само една изгоряла. Посъветваха ме да сменя всичките 6 в сервиза,
тъй като дори и работещи останалите 5, били изнемощели и амортезирани. След интервенцията , колата пали като пушка.
При този симптом по това време на годината, т.е трудно палене след дълъг престой, винаги първо прибягвайте към свещите.
В 99 % от случаите проблема се крие там.
Поздрави,
Димо Гочев
Първото нещо, което си помислих бяха свещите. Оказа се , че има само една изгоряла. Посъветваха ме да сменя всичките 6 в сервиза,
тъй като дори и работещи останалите 5, били изнемощели и амортезирани. След интервенцията , колата пали като пушка.
При този симптом по това време на годината, т.е трудно палене след дълъг престой, винаги първо прибягвайте към свещите.
В 99 % от случаите проблема се крие там.
Поздрави,
Димо Гочев
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Съвет:
Когато сменяте подгревните свещи,
винаги сменяйте всичките 6 броя, както
и гарнитурките на колекторите!
Поздрави!
Когато сменяте подгревните свещи,
винаги сменяйте всичките 6 броя, както
и гарнитурките на колекторите!
Поздрави!
- joshka
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 5.09.2008
- Местоположение: с. Зелена Морава
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 318i
Здравейте фенове! имам проблем с моята е39 97 год 525 тдс от вчера, паркирах без да и е имала нещо и след час не мога да запаля, установих че акумулатора е паднал заредих и пак никой. Като дам на контакт таблото свети и като опитам да завартя само едно глухо цъкане и стартера въобще не заварта. някой има ли идея какво може да е?
- i4koo
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колега или акумулатора вече е заминал или имаш някаде утечка ,таралежа работи ли ти нормално ,при мен това беше причината преди година ,а за стартера така се чува при нодостатъчен ток ,успехjoshka написа:Здравейте фенове! имам проблем с моята е39 97 год 525 тдс от вчера, паркирах без да и е имала нещо и след час не мога да запаля, установих че акумулатора е паднал заредих и пак никой. Като дам на контакт таблото свети и като опитам да завартя само едно глухо цъкане и стартера въобще не заварта. някой има ли идея какво може да е?
Нищо лично ,Просто бизнес !
- joshka
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 5.09.2008
- Местоположение: с. Зелена Морава
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 318i
пробвах с акумулатор с по нисак ампераж ама пак сащото. днес ще пробвам с нов 100 ампера какъвто беше стария та да видим какво ще каже
- Georgieff
- младши ентусиаст
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
Същите симптоми при моята - оказа се, че ключа (на 7 години) от студа му е паднала батерията.
Не искаше да отключва и заключва дистанционно (ромбоидният ключ тип костенурка) и като въртиш да палиш все едно няма гориво.
Стоплих го за 10-ина минути, отключи дистанционно и запалих.
Ходих до Дару Кар, там ми казаха, че не би трябвало да не пали дори и да няма батерия, но факт.
Все пак си поръчах резервен ключ без дистанционно за такива случаи, че ми я дадоха само с един ключ.
Не искаше да отключва и заключва дистанционно (ромбоидният ключ тип костенурка) и като въртиш да палиш все едно няма гориво.
Стоплих го за 10-ина минути, отключи дистанционно и запалих.
Ходих до Дару Кар, там ми казаха, че не би трябвало да не пали дори и да няма батерия, но факт.
Все пак си поръчах резервен ключ без дистанционно за такива случаи, че ми я дадоха само с един ключ.
Touring & windsurf club
- joshka
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 5.09.2008
- Местоположение: с. Зелена Морава
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 318i
проблема решен!-нов акумулатор. От недостатъчен ток колата не разпознава ключа-загубил инфо и имобилайзера не отблокирва а резервния работи без проблем. и сега ще го нося за обучение в BMW та да не остане прост
- javor
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 152
- Регистриран на: 14.04.2007
- Местоположение: ВАРНА
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d
Re: E39 525dA, не пали
Ппоблем с Е39 525d.2001
След изминати доста километра (200), спирам, гася и слeд 5 мин. колата не иска да запали.Нафта има бол, върти като луда, но не иска да запали.
Почаках малко и пробвах пак, и взе че запали, но сега се чува странен шум, како бучене.За вървенето, няма разлика.
Проблема е че това се случва в Силистра.Звънях на сервизи които знам, но уви, не правят диагностика.
Идея какъв може да е проблема?
След изминати доста километра (200), спирам, гася и слeд 5 мин. колата не иска да запали.Нафта има бол, върти като луда, но не иска да запали.
Почаках малко и пробвах пак, и взе че запали, но сега се чува странен шум, како бучене.За вървенето, няма разлика.
Проблема е че това се случва в Силистра.Звънях на сервизи които знам, но уви, не правят диагностика.
Идея какъв може да е проблема?
- nightdriver
- ентусиаст
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
- joshka
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 5.09.2008
- Местоположение: с. Зелена Морава
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 318i
Re: E39 525dA, не пали
Както е казал колегата помпа под задната седалка но са две да знаеш.
- mavro1978
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 88
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
- Детайли за колата: E39 3.0d Touring 07.2001
Re: E39 525dA, не пали
joshka написа:Както е казал колегата помпа под задната седалка но са две да знаеш.
Помпата не е под задната седалка а е в краката на шофьора точно зад местото за поставяне на крика Маха се кората и е там Колегата нека да пробва това - Когато не иска да запали удари отдолу по кората ако запали веднага помпа е твоя симптом Малко Ганьовска поста но е изпитано
- javor
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 152
- Регистриран на: 14.04.2007
- Местоположение: ВАРНА
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d
Re: E39 525dA, не пали
joshka написа:Както е казал колегата помпа под задната седалка но са две да знаеш.
Помпата се намира под седалката на шофьора, и е една.
И проблема се оказа точно от нея.Оригинална около 350-60лв. след отстъпка.
- bobo1903
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 3.01.2010
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528 i
- Мечтае да кара: E60 М
- Детайли за колата: Black :D
Re: E39 525dA, не пали
Малко да вдигна темата Имам същия проблем на м52б28 върти като луд ,но неще да запали. Последния път когато го направи и след диагностика ми казаха ,че била изгоряла бушона за помпата . След няколко месеца когато пак се повтори не беше от бушоните (пробвах ги всичките) , откачих + клемата от акумулатора и след 10 мин пауза закачих и запали и си помислих ,че е била някаква грешка . Но се случи пак и повторих упражнението и пак си запали след това. Но не искам пак да ме изненада на кофти място .
Мога ли да елиминирам помпата щом пали след откачане на акумулатора ? И може ли да е от имобилайзер ?
Мога ли да елиминирам помпата щом пали след откачане на акумулатора ? И може ли да е от имобилайзер ?
- larry_boy
- младши ентусиаст
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: E39 525dA, не пали
bobo1903 написа:Малко да вдигна темата Имам същия проблем на м52б28 върти като луд ,но неще да запали. Последния път когато го направи и след диагностика ми казаха ,че била изгоряла бушона за помпата . След няколко месеца когато пак се повтори не беше от бушоните (пробвах ги всичките) , откачих + клемата от акумулатора и след 10 мин пауза закачих и запали и си помислих ,че е била някаква грешка . Но се случи пак и повторих упражнението и пак си запали след това. Но не искам пак да ме изненада на кофти място .
Мога ли да елиминирам помпата щом пали след откачане на акумулатора ? И може ли да е от имобилайзер ?
В това "уравнение", помпата е първото "неизвестно" което се проверява... Въобще не се елиминира
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: E39 525dA, не пали
bobo1903 написа:Малко да вдигна темата Имам същия проблем на м52б28 върти като луд ,но неще да запали. Последния път когато го направи и след диагностика ми казаха ,че била изгоряла бушона за помпата . След няколко месеца когато пак се повтори не беше от бушоните (пробвах ги всичките) , откачих + клемата от акумулатора и след 10 мин пауза закачих и запали и си помислих ,че е била някаква грешка . Но се случи пак и повторих упражнението и пак си запали след това. Но не искам пак да ме изненада на кофти място .
Мога ли да елиминирам помпата щом пали след откачане на акумулатора ? И може ли да е от имобилайзер ?
Най-сигурно отиди на диагностика, но на мен ми мирише на проблем със сензора на коляновия вал...
Иначе може и от имобилайзера да е, но и в двата случая ще има записани грешки на 99.9%.
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани