E39 525dA, не пали

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive

Мнение от vodkarulez » 29 Дек 2007, 17:27

Искам да спомена само, че карах една такава кола скоро. Палеше сутрин ужасно трудно.
Първото нещо, което си помислих бяха свещите. Оказа се , че има само една изгоряла. Посъветваха ме да сменя всичките 6 в сервиза,
тъй като дори и работещи останалите 5, били изнемощели и амортезирани. След интервенцията , колата пали като пушка.

При този симптом по това време на годината, т.е трудно палене след дълъг престой, винаги първо прибягвайте към свещите.
В 99 % от случаите проблема се крие там.

Поздрави,
Димо Гочев

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 06 Яну 2008, 14:31

Съвет:
Когато сменяте подгревните свещи,
винаги сменяйте всичките 6 броя, както
и гарнитурките на колекторите!
Поздрави!

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 5.09.2008
Местоположение: с. Зелена Морава
Пол: Мъж
Кара: bmw e36 318i

Мнение от joshka » 14 Яну 2009, 22:22

Здравейте фенове! имам проблем с моята е39 97 год 525 тдс от вчера, паркирах без да и е имала нещо и след час не мога да запаля, установих че акумулатора е паднал заредих и пак никой. Като дам на контакт таблото свети и като опитам да завартя само едно глухо цъкане и стартера въобще не заварта. някой има ли идея какво може да е?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 14 Яну 2009, 22:43

joshka написа:Здравейте фенове! имам проблем с моята е39 97 год 525 тдс от вчера, паркирах без да и е имала нещо и след час не мога да запаля, установих че акумулатора е паднал заредих и пак никой. Като дам на контакт таблото свети и като опитам да завартя само едно глухо цъкане и стартера въобще не заварта. някой има ли идея какво може да е?
Колега или акумулатора вече е заминал или имаш някаде утечка ,таралежа работи ли ти нормално ,при мен това беше причината преди година ,а за стартера така се чува при нодостатъчен ток ,успех ;)
Нищо лично ,Просто бизнес !

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 5.09.2008
Местоположение: с. Зелена Морава
Пол: Мъж
Кара: bmw e36 318i

Мнение от joshka » 15 Яну 2009, 11:15

пробвах с акумулатор с по нисак ампераж ама пак сащото. днес ще пробвам с нов 100 ампера какъвто беше стария та да видим какво ще каже :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 649
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: Европа
Кара: Е91 325i N53

Мнение от Georgieff » 15 Яну 2009, 13:53

Същите симптоми при моята - оказа се, че ключа (на 7 години) от студа му е паднала батерията.
Не искаше да отключва и заключва дистанционно (ромбоидният ключ тип костенурка) и като въртиш да палиш все едно няма гориво.
Стоплих го за 10-ина минути, отключи дистанционно и запалих.
Ходих до Дару Кар, там ми казаха, че не би трябвало да не пали дори и да няма батерия, но факт.

Все пак си поръчах резервен ключ без дистанционно за такива случаи, че ми я дадоха само с един ключ.
Touring & windsurf club

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 5.09.2008
Местоположение: с. Зелена Морава
Пол: Мъж
Кара: bmw e36 318i

Мнение от joshka » 17 Яну 2009, 18:34

:D проблема решен!-нов акумулатор. От недостатъчен ток колата не разпознава ключа-загубил инфо и имобилайзера не отблокирва а резервния работи без проблем. и сега ще го нося за обучение в BMW :mhihi: та да не остане прост :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 14.04.2007
Местоположение: ВАРНА
Пол: Мъж
Кара: E39 525d

Re: E39 525dA, не пали

Мнение от javor » 23 Апр 2013, 19:17

Ппоблем с Е39 525d.2001
След изминати доста километра (200), спирам, гася и слeд 5 мин. колата не иска да запали.Нафта има бол, върти като луда, но не иска да запали.
Почаках малко и пробвах пак, и взе че запали, но сега се чува странен шум, како бучене.За вървенето, няма разлика.
Проблема е че това се случва в Силистра.Звънях на сервизи които знам, но уви, не правят диагностика.
Идея какъв може да е проблема?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: E39 525dA, не пали

Мнение от nightdriver » 23 Апр 2013, 20:31

Помпа под седалката...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 5.09.2008
Местоположение: с. Зелена Морава
Пол: Мъж
Кара: bmw e36 318i

Re: E39 525dA, не пали

Мнение от joshka » 23 Апр 2013, 22:45

Както е казал колегата помпа под задната седалка но са две да знаеш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E39 530D
Детайли за колата: E39 3.0d Touring 07.2001

Re: E39 525dA, не пали

Мнение от mavro1978 » 24 Апр 2013, 8:16

joshka написа:Както е казал колегата помпа под задната седалка но са две да знаеш.


Помпата не е под задната седалка а е в краката на шофьора точно зад местото за поставяне на крика Маха се кората и е там Колегата нека да пробва това - Когато не иска да запали удари отдолу по кората ако запали веднага помпа е твоя симптом Малко Ганьовска поста но е изпитано :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 14.04.2007
Местоположение: ВАРНА
Пол: Мъж
Кара: E39 525d

Re: E39 525dA, не пали

Мнение от javor » 24 Апр 2013, 8:52

joshka написа:Както е казал колегата помпа под задната седалка но са две да знаеш.

Помпата се намира под седалката на шофьора, и е една.
И проблема се оказа точно от нея.Оригинална около 350-60лв. след отстъпка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 3.01.2010
Местоположение: Търговище
Пол: Мъж
Кара: E39 528 i
Мечтае да кара: E60 М
Детайли за колата: Black :D

Re: E39 525dA, не пали

Мнение от bobo1903 » 15 Дек 2014, 22:18

Малко да вдигна темата :) Имам същия проблем на м52б28 върти като луд ,но неще да запали. Последния път когато го направи и след диагностика ми казаха ,че била изгоряла бушона за помпата . След няколко месеца когато пак се повтори не беше от бушоните (пробвах ги всичките) , откачих + клемата от акумулатора и след 10 мин пауза закачих и запали и си помислих ,че е била някаква грешка . Но се случи пак и повторих упражнението и пак си запали след това. Но не искам пак да ме изненада на кофти място :mhihi: .
Мога ли да елиминирам помпата щом пали след откачане на акумулатора ? И може ли да е от имобилайзер ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 323
Регистриран на: 25.12.2013
Местоположение: Трявна
Пол: Мъж
Кара: 540i M
Детайли за колата: С бебе в колата...

Re: E39 525dA, не пали

Мнение от larry_boy » 16 Дек 2014, 20:58

bobo1903 написа:Малко да вдигна темата :) Имам същия проблем на м52б28 върти като луд ,но неще да запали. Последния път когато го направи и след диагностика ми казаха ,че била изгоряла бушона за помпата . След няколко месеца когато пак се повтори не беше от бушоните (пробвах ги всичките) , откачих + клемата от акумулатора и след 10 мин пауза закачих и запали и си помислих ,че е била някаква грешка . Но се случи пак и повторих упражнението и пак си запали след това. Но не искам пак да ме изненада на кофти място :mhihi: .
Мога ли да елиминирам помпата щом пали след откачане на акумулатора ? И може ли да е от имобилайзер ?


В това "уравнение", помпата е първото "неизвестно" което се проверява... Въобще не се елиминира

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1636
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: E39 525dA, не пали

Мнение от Z3Ro* » 16 Дек 2014, 21:25

bobo1903 написа:Малко да вдигна темата :) Имам същия проблем на м52б28 върти като луд ,но неще да запали. Последния път когато го направи и след диагностика ми казаха ,че била изгоряла бушона за помпата . След няколко месеца когато пак се повтори не беше от бушоните (пробвах ги всичките) , откачих + клемата от акумулатора и след 10 мин пауза закачих и запали и си помислих ,че е била някаква грешка . Но се случи пак и повторих упражнението и пак си запали след това. Но не искам пак да ме изненада на кофти място :mhihi: .
Мога ли да елиминирам помпата щом пали след откачане на акумулатора ? И може ли да е от имобилайзер ?


Най-сигурно отиди на диагностика, но на мен ми мирише на проблем със сензора на коляновия вал... :yes:
Иначе може и от имобилайзера да е, но и в двата случая ще има записани грешки на 99.9%.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook