водна помпа

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 3.04.2007

водна помпа

Мнение от radi » 26 Авг 2007, 10:08

от една седмица имам 520 99г. как да разбера дали водната помпа е пластмасова и задължително ли трябва да я сменя ако е такава. и друго при движение на магистрала спускане температурата на водата отиде на ляво към студеното, иначе си стой в центъра и при 40% с климатик. да не е заминал термостата? който знае да помогне. мерси

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 661
Регистриран на: 2.12.2006
Местоположение: София,Бургас
Пол: Мъж
Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i

Мнение от zlobicar » 26 Авг 2007, 10:57

термостат сьс сигорнос е за смяна,а е хубаво и водна помпа и виско за да си спокоен.

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 26 Авг 2007, 13:39

ТЕрмОСТАТА СЪС СИГУрНОСТ ТИ Е ОТИШЪл НА КИНО-ОКОлО 75лВ Е
ПОмПАТА -ТрЕбВА ДА СЕ СВАлИ ,за да разбереш ква е ,ама ако е с пластмасова турбинка-смени я- цена към 150лв
за виското вече не знам! мойто не е сменяно до сега и няма никакви ядове ,а доколкото знам си е скъпичко..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: Plovdiv

Мнение от koko29 » 26 Авг 2007, 18:41

Как така ще отиде към студеното, колега. Аз поне за първи път чувам подобно нещо. Да не би уредите да не са ти наред? Имам приятелче с Е34 който има подобен проблем, още с запалването на колата температурата му е на макс и после се връща към средата.

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 3.04.2007

Мнение от radi » 26 Авг 2007, 20:53

на твоя приятел с Е34 проблема идва от на един потенциометър ли е не знам черен елемент отпред до ел.перка които и оправлява оборотите изолирай я и ще се оправи датчика. а при мен колата изстива като изключа клим. и карам по енерция стрелката тръгва наляво, май ще е термостат, като го сменя ще напиша.
мерси на всички

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 26 Авг 2007, 21:18

обзалагам се че е термостат! 100%! като се прецака-остава в отворено положение,за да не прегрее и просто кръга си седи отворен винаги и за тва отива към синьото..! преди половин година го смених поради същата причина.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 21.06.2007
Пол: Мъж

Мнение от caliostro » 27 Авг 2007, 11:16

карам от месец
имаше колебание в положението на стрелката и се появи теч от помпата.
след смяната само на помпата стрелката е като закована каквото и да става.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook