Някой правил ли е Диференциал на E39? Имам следният проблем.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 1.02.2007

Някой правил ли е Диференциал на E39? Имам следният проблем.

Мнение от dian_car » 14 Авг 2007, 2:16

Имам следният проблем.
Когато се вдигне над 20км/час се чува виене от дифеленциала. Първо си мислех чее някой лагер да главинаобаче не бяха те.
Свалих диференциала и го разглобих, и се оказа че няма хлабина във зацепването на сателитите и планетите и от там се затруднява тяхното въртене и се чува виенето.
Короната и пиньона са здрави както и сателитите и планитите.
Проблема според мен е: с тази коля са пилели яко гуми и са прегрявали диференциала, за това са довели до доформирането на тези пластини.
Някой знае ли какви размери трябва да имат шайбите и какви хлабини трябва да има в касетата?
Ако можете дайте идея как да го поправя. Мога ли да си намеря само шайбите (4 на брой) или трябва да си търся цял диференциал

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 14 Авг 2007, 8:57

То видима хлабина не трябва да има, но на ръка трябва да се върти леко. На старата Е36 го бях ремонтирал, че виеше - нови лагери и семеринги, но излезе скъпо и си е филм, по-добре си потърси 2-ра ръка, читав диф.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook