Леко позагрява, помогнете!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 26.10.2005
Местоположение: гр. Благоевград

Леко позагрява, помогнете!

Мнение от MAGNAT » 09 Авг 2007, 11:03

Здравейте, от няколко месеца имам Е38 2.5тдс много съм си доволен от нея, но напоследьк започна да загрява като се движа сьс скорост от 120 нагоре! Забелязах че виското започна да зацепва от 105 градуса. Е, зацепих го постоянно, но пак загрява (знам 4е не трябва да е зацепено, скапва водна и др - без упреци). Вчера като пипнах радиатора гледам 4е в краищата е топьл, кьм средата е по-студен, да не кажа хладен и то при загрял двигател! Не вярвам да е глава или гарнитура, защото не ми надува, нито губя антифриз или да меша маслото, не е и прегрявана колата! Вьртят ми се:
1. Запушен радиатор (ВъТРЕ,НЕ ПИТАТА)
2. Водна помпа
3. Термостат (съмнява ме термостата, защото и при 70гр долния маркуч е леко топьл, а при спускане по наклон колата истива до 60гр - да не би да е останал в полуотворено положение?
Помагайте моля ви!
Газ,смyкач и ляв мигач

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Мнение от noiseless » 09 Авг 2007, 11:53

И аз имах подобен проблем, само че загряваше над 140км/ч.
Ето какво направиха майсторите:
- изчистване на и между двата радиатора от боклуци
- преглед на ел. и виско перките
- преглед на водната помпа (дали е с метална или пластмасова турбинка, ако е пластмасова е добре да се смени)
- преглед на термостата (моят го смениха)
Въпреки тези профилактики обаче, моят проблем остана и най-накрая смених радиатора с нов Нисенс - сега нямам проблеми със загряване ;)
Успех!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 09 Авг 2007, 12:21

свалиш ли водната помпа е смешно да си я сложиш обратно :shock:
още повече хипер читава немска е около 100-130 лв :confused:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Мнение от noiseless » 09 Авг 2007, 16:04

Колега Станчев,
И аз мислих като теб и реших когато ми отвориха главата за смяна на гарнитура да сменя профилактично и ангренажните вериги, защото бяха евтини и половината труд по разглабянето беше вече свършен.
Да, ама не - "майстора" се оказа, че не е зацепил правилно едната верига и после се наложи ново разглабяне за презацепване, разправии, нерви и т.н. - през носа ми излезе тази "профилактична" смяна.
Сега смятам да си променя мисленето - ние караме стари коли и не можем да ги направим нови - ако нещо не е много амортизирано и здраво ще го оставям да се досчупи и тогава ще го сменям.
Това е само мое мнение, разбира се.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 09 Авг 2007, 16:11

водната помпа е консуматив и си има ресурс дали е 50,000 или по-малко зависи от много неща. а вие сте свалили виското, въздухозаборника, източили сте антифриза, свалили сте помпата, погледнали сте я (видели сте дали има луфт (ма тва не е критерий, може да нема луфт и да е за смяна)) и сте си я качили обратно :lol:
не знам ако пестиш от консуматив колко ще спестиш и за колко време :roll: така или иначе ще дойде време да я сменяш и ще платиш още един път труда ;)

а относно майсторите нема ги коментирам, това е съвсем отделна тема ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Мнение от noiseless » 09 Авг 2007, 16:24

Предполагам, че си прав и е така за консумативите, но почти същото ми казаха и за веригите преди да ги сменят и после много съжалявах.
Знам, че в случая имах лош късмет, но реших да споделя горчивия си опит.
Успех!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 26.10.2005
Местоположение: гр. Благоевград

Мнение от MAGNAT » 13 Авг 2007, 16:57

от няколко дни сьс скорост от 100км колата не вдига повече от 70гр.,спирам и гледам 4е и двата мьркуча са топли,каква е поуката че явно термостата е заседнал на полуотворено положение,за6тото като спускам темп. на водата стига до синята зона!та мисьлта ми е вьзможно ли е ако термостата наистина е в това положение и да не отваря напьлно и от там водата да не смогва да циркулира,и от там да загрява при висока скорост!
Газ,смyкач и ляв мигач

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 13 Авг 2007, 17:11

Напълно е възможно ако наистина термостата ти не отваря напълно да загрява от това,ще се подкрепя с пример - преди ТДС-а карах едно 20годишно скорпио 2.5д и много загряваше по баирите до червено стигаше или пък като го засилех съ 130-140 пак загряваше,правих промивки на радиатора, на охл. с-ма какво ли не антифриза сменях добавки слагах,така и не се оправи перката му се вклучваше на време и един слънчев ден реших да си проверя термостата - отварям и :shock: на самия термостат някъв О-пръстен и се беше заклещил и термостата практически не можеше да отвори повече от 1/2 смених го и всичко си беше ОК.
Така че колега ще ти препоръчам да го смениш цената му е около 45-50лв и си решаваш проблема.
Дано съм бил полезен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от eno » 13 Авг 2007, 20:57

Или термостат или глава и гарнитура
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 14 Авг 2007, 9:40

термостата като се строши остава в отворено до край положение и колата почво до ни зогрява достатъчно!
имах го този проблем-направено е да остане отворен,за да не прегрее...
сменяш термостата/ по спомен беше към 70лв/ и нямаш грижи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 26.10.2005
Местоположение: гр. Благоевград

Мнение от MAGNAT » 14 Авг 2007, 16:47

Благодаря ви момчета, нека този с мнението за спукана глава да ми каже как ще е спукана при условие че не губя антифриз не надува маркучите и не меша масло!
Газ,смyкач и ляв мигач

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 11.05.2006
Местоположение: Перуджа, Италия

Мнение от Е38_Fan » 19 Авг 2007, 23:47

На баща ми 7-цата имаше същия проблем, точно след 120 загряваше зверски, до 70-80км/х нямаше проблем, почистихме между радиаторите и проблема беше решен ;)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 21 Авг 2007, 0:19

SKISA написа:термостата като се строши остава в отворено до край положение и колата почво до ни зогрява достатъчно!
имах го този проблем-направено е да остане отворен,за да не прегрее...
сменяш термостата/ по спомен беше към 70лв/ и нямаш грижи.
каква глава,кви 5лева-махаи термостата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 29.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46Ci

Мнение от toni2222 » 21 Авг 2007, 11:22

на мен също ми грееше,виското ми беше за смяна-160 лв,смених го,после пак грееше,смених и трмостата,свалихме и водната помпа ,която беше читава,след няколко дни каране в жегите пак започна да грее(само в градски условия) и накрая отидох на омв ,измих с пароструиката радиатора отпред,после отка4их пластмасата около перката и измих между двата радиатора,сега е екстра,ходих и до морето и няма ядове :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 21 Авг 2007, 12:29

Да, това си го правя и аз , даже имаше една тема за едно момче от Дару кар където отговаря на въпроси поставени от форума и там беше споменал, че и те така правят промивка на радиатора.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook