Леко позагрява, помогнете!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- MAGNAT
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 142
- Регистриран на: 26.10.2005
- Местоположение: гр. Благоевград
Леко позагрява, помогнете!
Здравейте, от няколко месеца имам Е38 2.5тдс много съм си доволен от нея, но напоследьк започна да загрява като се движа сьс скорост от 120 нагоре! Забелязах че виското започна да зацепва от 105 градуса. Е, зацепих го постоянно, но пак загрява (знам 4е не трябва да е зацепено, скапва водна и др - без упреци). Вчера като пипнах радиатора гледам 4е в краищата е топьл, кьм средата е по-студен, да не кажа хладен и то при загрял двигател! Не вярвам да е глава или гарнитура, защото не ми надува, нито губя антифриз или да меша маслото, не е и прегрявана колата! Вьртят ми се:
1. Запушен радиатор (ВъТРЕ,НЕ ПИТАТА)
2. Водна помпа
3. Термостат (съмнява ме термостата, защото и при 70гр долния маркуч е леко топьл, а при спускане по наклон колата истива до 60гр - да не би да е останал в полуотворено положение?
Помагайте моля ви!
1. Запушен радиатор (ВъТРЕ,НЕ ПИТАТА)
2. Водна помпа
3. Термостат (съмнява ме термостата, защото и при 70гр долния маркуч е леко топьл, а при спускане по наклон колата истива до 60гр - да не би да е останал в полуотворено положение?
Помагайте моля ви!
Газ,смyкач и ляв мигач
- noiseless
- младши ентусиаст
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
И аз имах подобен проблем, само че загряваше над 140км/ч.
Ето какво направиха майсторите:
- изчистване на и между двата радиатора от боклуци
- преглед на ел. и виско перките
- преглед на водната помпа (дали е с метална или пластмасова турбинка, ако е пластмасова е добре да се смени)
- преглед на термостата (моят го смениха)
Въпреки тези профилактики обаче, моят проблем остана и най-накрая смених радиатора с нов Нисенс - сега нямам проблеми със загряване
Успех!
Ето какво направиха майсторите:
- изчистване на и между двата радиатора от боклуци
- преглед на ел. и виско перките
- преглед на водната помпа (дали е с метална или пластмасова турбинка, ако е пластмасова е добре да се смени)
- преглед на термостата (моят го смениха)
Въпреки тези профилактики обаче, моят проблем остана и най-накрая смених радиатора с нов Нисенс - сега нямам проблеми със загряване
Успех!
- Stanchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
свалиш ли водната помпа е смешно да си я сложиш обратно
още повече хипер читава немска е около 100-130 лв
още повече хипер читава немска е около 100-130 лв
- noiseless
- младши ентусиаст
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Колега Станчев,
И аз мислих като теб и реших когато ми отвориха главата за смяна на гарнитура да сменя профилактично и ангренажните вериги, защото бяха евтини и половината труд по разглабянето беше вече свършен.
Да, ама не - "майстора" се оказа, че не е зацепил правилно едната верига и после се наложи ново разглабяне за презацепване, разправии, нерви и т.н. - през носа ми излезе тази "профилактична" смяна.
Сега смятам да си променя мисленето - ние караме стари коли и не можем да ги направим нови - ако нещо не е много амортизирано и здраво ще го оставям да се досчупи и тогава ще го сменям.
Това е само мое мнение, разбира се.
И аз мислих като теб и реших когато ми отвориха главата за смяна на гарнитура да сменя профилактично и ангренажните вериги, защото бяха евтини и половината труд по разглабянето беше вече свършен.
Да, ама не - "майстора" се оказа, че не е зацепил правилно едната верига и после се наложи ново разглабяне за презацепване, разправии, нерви и т.н. - през носа ми излезе тази "профилактична" смяна.
Сега смятам да си променя мисленето - ние караме стари коли и не можем да ги направим нови - ако нещо не е много амортизирано и здраво ще го оставям да се досчупи и тогава ще го сменям.
Това е само мое мнение, разбира се.
- Stanchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
водната помпа е консуматив и си има ресурс дали е 50,000 или по-малко зависи от много неща. а вие сте свалили виското, въздухозаборника, източили сте антифриза, свалили сте помпата, погледнали сте я (видели сте дали има луфт (ма тва не е критерий, може да нема луфт и да е за смяна)) и сте си я качили обратно
не знам ако пестиш от консуматив колко ще спестиш и за колко време така или иначе ще дойде време да я сменяш и ще платиш още един път труда
а относно майсторите нема ги коментирам, това е съвсем отделна тема
не знам ако пестиш от консуматив колко ще спестиш и за колко време така или иначе ще дойде време да я сменяш и ще платиш още един път труда
а относно майсторите нема ги коментирам, това е съвсем отделна тема
- noiseless
- младши ентусиаст
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Предполагам, че си прав и е така за консумативите, но почти същото ми казаха и за веригите преди да ги сменят и после много съжалявах.
Знам, че в случая имах лош късмет, но реших да споделя горчивия си опит.
Успех!
Знам, че в случая имах лош късмет, но реших да споделя горчивия си опит.
Успех!
- MAGNAT
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 142
- Регистриран на: 26.10.2005
- Местоположение: гр. Благоевград
от няколко дни сьс скорост от 100км колата не вдига повече от 70гр.,спирам и гледам 4е и двата мьркуча са топли,каква е поуката че явно термостата е заседнал на полуотворено положение,за6тото като спускам темп. на водата стига до синята зона!та мисьлта ми е вьзможно ли е ако термостата наистина е в това положение и да не отваря напьлно и от там водата да не смогва да циркулира,и от там да загрява при висока скорост!
Газ,смyкач и ляв мигач
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Напълно е възможно ако наистина термостата ти не отваря напълно да загрява от това,ще се подкрепя с пример - преди ТДС-а карах едно 20годишно скорпио 2.5д и много загряваше по баирите до червено стигаше или пък като го засилех съ 130-140 пак загряваше,правих промивки на радиатора, на охл. с-ма какво ли не антифриза сменях добавки слагах,така и не се оправи перката му се вклучваше на време и един слънчев ден реших да си проверя термостата - отварям и на самия термостат някъв О-пръстен и се беше заклещил и термостата практически не можеше да отвори повече от 1/2 смених го и всичко си беше ОК.
Така че колега ще ти препоръчам да го смениш цената му е около 45-50лв и си решаваш проблема.
Дано съм бил полезен.
Така че колега ще ти препоръчам да го смениш цената му е около 45-50лв и си решаваш проблема.
Дано съм бил полезен.
- MAGNAT
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 142
- Регистриран на: 26.10.2005
- Местоположение: гр. Благоевград
Благодаря ви момчета, нека този с мнението за спукана глава да ми каже как ще е спукана при условие че не губя антифриз не надува маркучите и не меша масло!
Газ,смyкач и ляв мигач
- toni2222
- младши ентусиаст
- Мнения: 304
- Регистриран на: 29.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46Ci
на мен също ми грееше,виското ми беше за смяна-160 лв,смених го,после пак грееше,смених и трмостата,свалихме и водната помпа ,която беше читава,след няколко дни каране в жегите пак започна да грее(само в градски условия) и накрая отидох на омв ,измих с пароструиката радиатора отпред,после отка4их пластмасата около перката и измих между двата радиатора,сега е екстра,ходих и до морето и няма ядове
- Se7ven
- ентусиаст
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Да, това си го правя и аз , даже имаше една тема за едно момче от Дару кар където отговаря на въпроси поставени от форума и там беше споменал, че и те така правят промивка на радиатора.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани