2 въпроса - пуши и мирише ??

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 16.04.2007
Местоположение: Благоевград

2 въпроса - пуши и мирише ??

Мнение от kirilbojkov » 05 Авг 2007, 12:02

Здравейте

Първото което искам да попитам по-опитните колеги е ... вчера карах колата по дъжда и като спрях от подкалника пред предна лява гума пушеше нещо, явно е нещо топло, което е намокрено , но питам дали е нормално да е така и дали е опасно. След 5 мин пушенето спря.
Второто:Много, мирише на нафта в колата и около нея ( онези от сервиза казаха че било нормално) но аз не мисля така. Дори като пусна "духалките" на климатика и мирише още по-силно.

И накрая: Свалих някаква сервизна програма на Е39 / 96-01 с големина 84Мб и не знам как да я кача на сайта ... ако някой може да помогне....

Благодаря на всички колеги предварително !!!

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 05 Авг 2007, 12:30

пусни линк от къде си я свалил.да не е една на руски

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: 2 въпроса - пуши и мирише ??

Мнение от pazokolarov » 05 Авг 2007, 13:44

kirilbojkov написа:Здравейте

Първото което искам да попитам по-опитните колеги е ... вчера карах колата по дъжда и като спрях от подкалника пред предна лява гума пушеше нещо, явно е нещо топло, което е намокрено , но питам дали е нормално да е така и дали е опасно. След 5 мин пушенето спря.


Абсолютно нормално е! Пред предните гуми има радиатори - левия е на маслото а десния е на интеркулера на турбото.

kirilbojkov написа:Второто:Много, мирише на нафта в колата и около нея ( онези от сервиза казаха че било нормално) но аз не мисля така. Дори като пусна "духалките" на климатика и мирише още по-силно.


Тов пък абсолютно не е нормално! Тоя сервиз го изтрий от списъка си!!!
Причините може да са:
- течове от маркучите на горивната система, най-често е тънкото маркуче, което връща излишната нафта от дюзите и влиза в един раклонител за гориво върху "плочката" на ГНП-то (от там излипната нафта се връща в резервоара; може да е оплетено с азбестова изолация или да е голо); такива маркучета излизат и от дюзите, виж и тях.
- теч от дюзите и най-вече от 4-тата ( в нея има датчик за начало на подаване на гориво), която е с кабелче; от Опел Омега 2,5 дизел са същите но по-евтини.
- теч от ГНП.
Свали капака върху двигателя, за да можеш да огледаш добре външните части на горивната система. Двигателя трябва да е сух. Ако не е и неможеш сам да намериш проблема, отиди в някой сервиз (препоръчвам ти да е на БОШ или друг фирмен за дизелови системи).
Ако е само маркуче - не е голяма философия, ама трябва да имаш способностите на Татко Барба или на доктора от Фантастик4 :mhihi:
Изображение
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 16.04.2007
Местоположение: Благоевград

Мнение от kirilbojkov » 05 Авг 2007, 15:44

До sachs - да тази на руски е

ако някой ме е изпреварил - ОК

Благодаря за изчерпателния отговор на
pazokolarov от прочетеното разбрах едно - няма да се оправя сам
ще трябва сервиз ... Благодаря

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: 2 въпроса - пуши и мирише ??

Мнение от ICE » 09 Авг 2007, 0:07

pazokolarov написа:- течове от маркучите на горивната система, най-често е тънкото маркуче, което връща излишната нафта от дюзите и влиза в един раклонител за гориво върху "плочката"

ПРАВИЛНО!
Това трябва да е, 90%! 8)

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook