ТДС-а загуби мощност - странен проблем!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e39 525 tds

ТДС-а загуби мощност - странен проблем!

Мнение от DrMasster » 14 Юни 2007, 21:25

Здравейте!
Преди няколко дена, като я запалих сутринта и тръгнах усетих че нещо не върви както трябва (е39 525 тдс). Много бавно ускорява и в ниски и във високи обороти. След известно време каране нещо се отпуши и почна да си варви като преди. На следващата сутрин пак е мудна. Забелязах че като ми намаля количеството на гориво под чертичката на 15л и нещо се отпуши и почна да си варви екстра. Помислих че си втълпявам глупости. Зареждам пак .. и като е загася за малко, паля и пак е мудна, като намаля пак горивото отново се оправи. Много странно. На компютър нищо не показва - всичко е ОК. Горивен и въздушен филтър са на 2 месеца. Някакви предложения от ваша страна?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1070
Регистриран на: 20.01.2005
Местоположение: у вкъщи
Пол: Мъж
Кара: мел
Мечтае да кара: танк

Мнение от XaMaB » 15 Юни 2007, 16:11

Като намалее горивото и олекотява с няколко килограма
Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e39 525 tds

Мнение от DrMasster » 15 Юни 2007, 16:50

':mhihi:' .. да бе, а като има още един човек вътре с маса 80 килограма? Все едно съм с пълен резервоар.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 13.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само черни класики!!!

Мнение от Pitbull_Germany » 15 Юни 2007, 20:06

Не карам BMW, но смея да твърдя, че разбирам що годе от коли, а и преди 2 месеца четох в немския Auto Motor und Sport, че при дизеловите агрегати теглото оказва минимално влияние, а не е като при бензинките например...така че 10 литра бензин не ми се вярва да са проблем на 2.5 дизел, 143 кончета и то с турбо...а защо така се получава...момците, дето се возят на същите возила ще ти отговорят!!! :)
--------------------------------------------------------
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 15 Юни 2007, 20:55

На колко хил. км. е? Промивал ли си резервоара?
Виж има и едно маркуче от горивния филтър към (под) всмукателните колектори, да не разхлабено?
Пак провери горивния филтър, може да е насъбрал вода ако си попаднал на кофти нафта.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 15 Юни 2007, 20:56

А това за теглото на горивото е много несериозно! :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e39 525 tds

Мнение от DrMasster » 15 Юни 2007, 21:22

Е то тва за километрите е много относително. Сега пише 173 хил. Ама само дявола знае на колко е. Иначе съм е взел от собственик в немция. Колкото до резервоара ... не съм го поглеждал даже, а нафта слагам само от шела. Утре ще проверя за това маркучле. А там на филтъра и преди него има една купчина датчици, само на филтъра преброих 5 и преди него има някви странни работи, възможно ли е да имат нещо общо? Инак ако всичко си е наред дали съм с пълен танк или не, дали има още двама трима вътре все си върви добре.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 15 Юни 2007, 21:33

Провери и непременно за вода във филтъра. От долу има една пластмасова широка гайка с пробка. Трабва да се проверява всеки месец.
До колкото знам, Шел имат два вида нафта - евтина и по-скъпа ( която си е като нормалната май). Малко си падат мърлячи контрольорите на горивата и от там куца и качеството на дизела в Шел. Аз, лично, избягвам да зареждам там.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e39 525 tds

Мнение от DrMasster » 15 Юни 2007, 22:22

От по-скъпата нафта на шела слагам и до сега не съм имал ядове. Просто усещам съвсеееем малка разлика във вървенето в положителна посока, спрямо от лукоил например. Сигурен съм че проблема не е в нафтата, защото някои път като захапе докато не я загасиа и да престои малко си върви чудесно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e39 525 tds

Мнение от DrMasster » 17 Юни 2007, 13:45

По отношение на маркучлетата всичко е ОК. Но сега започвам да си мися, че когато си иска върви, а когато си иска се влачи като трактор.
Възможно ли е да прави мизерии дебитомера на въздуха и за туй компа да си дозира тунджата по няква друга система?

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 16.06.2007
Местоположение: Varna

Мнение от Beckop » 17 Юни 2007, 14:50

А разхода ти как е? На на обороти като я остажиш да работи 5-10 мин. започва ли да тресе? Ако откачиш дибитомера и е повреден колата трябва да тръгне нормално. Компютъра при БМВ взена макс. стоиности на въздуха когато го няма, а и гори много. Ако е така тичай за дебитомер. :lol:

P.S. Горивата са ни под всякаква критика. Може и там да е проблема. Смени бензиностанцията за малко.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 13.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само черни класики!!!

Мнение от Pitbull_Germany » 17 Юни 2007, 15:38

Beckop написа:P.S. Горивата са ни под всякаква критика. Може и там да е проблема. Смени бензиностанцията за малко.


Напълно съм съгласен!!! На мойта като и сипя ОМВ 100 от ОМВ-то в квартала ми и все едно съм я прострелял с тежка карабина :) Докато като сипя от едно друго ОМВ (за софиянци-това в Младост)...ше си откине буталата да върви :lol: Така че наистина няма да е зле да пробваш и с друго гориво!!!
--------------------------------------------------------
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e39 525 tds

Мнение от DrMasster » 17 Юни 2007, 15:45

Имам чуството че разхода е с литър два отгоре, но не съм засичал и затова не съм много сигурен. Тресене няма, но ще я оставя да работи десетина минути на място. Ще пробвам да откача и дебитомера. Междодругото когато започне да си върви нормално колата и самия звук на мотора става някак си по мощен (не по силен/шумен).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 29.05.2004
Местоположение: София
Кара: БМВ 320i и 318ti

Мнение от zaza1 » 17 Юни 2007, 22:07

Да ти кажа аз не съм очарован от дизела на Шел, но според ме на ОМВ е по-добър и не мисля, че проблема е от горивото може нещо електронно да е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 19 Юни 2007, 10:20

Намери ли проблема?

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook