Центровка на ГНП при TDS

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Центровка на ГНП при TDS

Мнение от JANI » 14 Май 2007, 18:51

Колеги, дойде време да решим основния проблем на тдс-ите , моля кажете къде да ида да ми оправят топлия старт на Е39-ката може и в София да е, тъй като съм от Пловдив. Просто кажете къде ще съм сигурен, че няма да има проблеми.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: Варна/Враца/Селановци
Пол: Мъж
Кара: Е65 745d
Мечтае да кара: Мотор с Кош!
Детайли за колата: Огин!

Мнение от sambeto » 14 Май 2007, 20:00

Я пояснете и не мене,какви са признаците за тоя проблем,че ми е малко мътно за тая центровка :?: :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1070
Регистриран на: 20.01.2005
Местоположение: у вкъщи
Пол: Мъж
Кара: мел
Мечтае да кара: танк

Мнение от XaMaB » 15 Май 2007, 10:24

Миналата сряда ходих до супер дизел на околомръсното за центровка. Топла вече не пали от 1-1.5 оборота, а от половин както когато е студена.

Препоръчително е да се обадиш предварително кога да отидеш, че почти винаги е лудница

Понеже ги карах и други неща да гледат:
40лв диагностика + 30лв за центровката

За такива неща и от камор там маи препращат 8)

Иначе за топлия старт проблема е първо само центровка, после и верига. Симптоми - трудно пали като е загряла.
Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 15 Май 2007, 12:37

И стартер ако е износен също влияе на топлия старт.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 750 IA

Мнение от Apunch » 15 Май 2007, 21:09

Трудно палене и непалене може да има при скофтени дюзи за 2.5д мотора. Дори може изобщо да не запали докато се охлади.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 16 Май 2007, 10:32

моля ви някво координати да ми дадете за да се обадя и да видя кога могат да ме приемат

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 16 Май 2007, 10:45

JANI написа:моля ви някво координати да ми дадете за да се обадя и да видя кога могат да ме приемат


СУПЕР ДИЗЕЛ
Околовръстен път, 47 км
тел.: 02 9624141
факс: 02 9624100
моб.: 0889674141

Аз, лично, не съм ходил, но мисля, че информацията е актулна. Ако не е и ако намериш нещо по-актуално - сподели.
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 16 Май 2007, 14:45

зна4и да отивам и да не се 4удя такова ли е вашето мнение :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 16 Май 2007, 15:04

JANI написа:зна4и да отивам и да не се 4удя такова ли е вашето мнение :roll:


Добре е с това да започнеш :mhihi:
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 29.08.2006
Пол: Мъж
Кара: F01 750LI Xdrive

Мнение от jivko81 » 11 Авг 2007, 21:18

И аз да питам за центровка на ТДС. Кажете къде може да се направи тази процедура качествено във Варна, че на брат ми ТДС-а май има нужда :mhihi: . Взе да изпушва доста черничко след смяна на гарнитурите на помпата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 29.08.2006
Пол: Мъж
Кара: F01 750LI Xdrive

Мнение от jivko81 » 12 Авг 2007, 18:21

Хайде колеги от Варна. Все един от вас си е правил центровка и е останал доволен :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 12 Авг 2007, 22:05

jivko81 написа:Хайде колеги от Варна. Все един от вас си е правил центровка и е останал доволен :mhihi:

Това е списъка на сервизите на Бош в България. Виж за Варна къде има
http://www.bosch.bg/bg/products/car_ser ... rvices.pdf
А за частници-майстори във Варна - не мога да ти помогна!
А ето и малко споделен опит на колега от наблюддение на работата на майсторите :)
zvetiko написа:Благодаря колега. :have one: :guitarist:
Ето ти малко инфо и от мен,макар ,че смятам да правя цяла тема-при диагностика на инжекторите,цифрата ,която показва уреда,дава зависимоста разход на гориво/мощност на колата. Фабрично е 7(сега ми го нагласиха на тази стойност),при по-старите коли се нагласява на 5(при мен беше на 5,5 и колата вървеше стахотно),за да се компенсира износването на двигателя,ако искаш колата да стане бегачка и да е като чипосана се слага на 2-разбира се,за сметка на разхода на гориво.Когато искаш да вдигнеш цифрата,респективно намалиш разхода ,ГНП се мести напред -хода е около 0.5 мм за 2 единици. ;)

zvetiko написа:Числото се показва от уреда за диагностика в сектора "инжектори"-ако някога някой ти пипа ГНП най-добре да му висиш на главата и да видиш какви стойности нагласява .По-принцип числото показва разход на гориво през инжектора за единица време,но никой не можа да ми обясни защо когато стойноста е по-голяма,разхода на гориво намалява.
Това ,което се мести е прословутата плочка-като гледаш помпата отгоре има нещо като капачка с 4 винта-там не се пипа.По-надолу има още един блок ,който се държи от 3 винта с еврейски звезди(вътрешни) и отпред от ляво(ако си застанал до лявата гума) има един винт с никаква глава ,който се отвърта със специален ключ на Бош ,струващ 200лв.(в момента се опитвам да си го направя сам и да имам свободата да си нагласявам мощноста/разхода както си поискам)Когато се разхлабят 4-те винта се слага дръжката на чук от пред или от зад на главата и с друг чук се удря леко ,така ,че да преместиш цялата глава напред(към фаровете) или назад(към купето) .Преди това задължително маркираш положението на главата спрямо тялото на помпата(най-добре се прави с нещо остро от страната на ГНП ,която гледа към дюзите.
Както вече ти казах разбрах защо мойта кола е вървяла толкова добре-можеш и ти някога да си направиш стойноста на 5 и да полудееш :mhihi: .В момента си засичам разхода, но един път ми беше 11.5 и един път 13,но вече не е 15.Когато имам окончателно мнение по-въпроса ще пиша.Даже имам идеята да си купя един накрайник за диагностика и със съответният софтуер и един лаптоп ,ще мога да си правя сам диагностика на колата и да нагласявам плочката грамотно ,а не по усет. ;)Може даже ако поискаш, първата кола ,която ще "оправя" да бъде твоята. :mhihi: :mhihi:
Изображение
ИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 22 Авг 2007, 23:47

sambeto написа:Я пояснете и не мене,какви са признаците за тоя проблем,че ми е малко мътно за тая центровка :?: :roll:
при мене паленето не се оправи след смяна на хидравли4на глава и пло4ка на помпата,след това тсентровка и пак са6тото.профилактика на страртера и 100а/4аса акомулатор и сега вси4ко е ок.явно стартовиа ток на батериата ми е бил слаб


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 22 Авг 2007, 23:49

sambeto написа:Я пояснете и не мене,какви са признаците за тоя проблем,че ми е малко мътно за тая центровка :?: :roll:
при мене паленето не се оправи след смяна на хидравли4на глава и пло4ка на помпата,след това тсентровка и пак са6тото.профилактика на страртера и 100а/4аса акомулатор и сега вси4ко е ок.явно стартовиа ток на батериата ми е бил слаб.другиа признак е веригата

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook