И аз съм вече тук
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- toni
- младши ентусиаст
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
- toni
- младши ентусиаст
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Много се зарибих, и аз направих тази операция и я тествах. Като че ли дърпа повече до 2000 оборота, отколкото преди, но предполагам може и да е самовнушение. Предполагам, че при всички положения е по-добре да постъпва свеж въздух с повече кислород отколкото тия отработени газове. И махането на маркучето е много лесно, само трябва да се свали пластмасата.
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
коя пластмаса? хайде направете малко снимка де, къде какво се маха и запушва ... иначе требва неволята да учи, пък понякога и тя незнае
- toni
- младши ентусиаст
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Ще се опитам да го обясня щото не мога ги качвам тия снимки. Така първо тази пластмаса е по-скоро капака отпред, той се държи с 3 болта, на който с десния край е капачката за хидравличната течност. Измъкваш капака и леко вдясно ще видиш клапана, към него отива маркуча от интеркулера, който именно пуска изрорелите газове. В този клапан в предната му част е захванато едно маркуче черно-синю което управлява клапана(до колкото разрах управлението става с вакуум) и аз с една отврека избутах маркучето и го затапих. Така май клапана си остава постоянно затворен и двигателчето диша само свеж въздух.
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
- toni
- младши ентусиаст
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Предполагам и при твоя мотор я има, днеска гледах един Пасат 3-ка с 1.9 TDI и много ясно се виждаше същата конфигурация за изгорелите газове, така че огледай си двигателя от турбото до всмукателните колектори пътя през който минава въздуха и трябва да видиш къде е клапана.
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
© написа:имате ли представа как стоят нещата за 320д с този клапан?
Погледни тук:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 542#497542
описал съм го подробно!
благодаря, ще разгледам и ако успея ще изолирам
и за катализаторите ме предупредиха да ги махна бързо за да не рискувам турбото, но всичко по реда си
и за катализаторите ме предупредиха да ги махна бързо за да не рискувам турбото, но всичко по реда си
Последна промяна © на 14 Мар 2007, 20:53, променена общо 1 път
- Bavarishe
- старши ентусиаст
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани