Помогнете с пазарна информация за 520i '97
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Помогнете с пазарна информация за 520i '97
Здравейте,
приятел ме 'застреля' със следния въпрос:
"Дай някаква интервална оценка плз колко трябва да струва BMW 520, 1997 г, ако всичко му е наред?"
,пък аз тез не ги разбирам.
Така че, дайте моля малко (компетенти) мнения по въпроса.
Благодаря.
приятел ме 'застреля' със следния въпрос:
"Дай някаква интервална оценка плз колко трябва да струва BMW 520, 1997 г, ако всичко му е наред?"
,пък аз тез не ги разбирам.
Така че, дайте моля малко (компетенти) мнения по въпроса.
Благодаря.
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- pazokolarov
- старши ентусиаст
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
- V_Kanchev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 26.11.2006
- Местоположение: София, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- dinko_sd
- младши ентусиаст
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
pazokolarov:
Мисля че за 1997 Е39 е по-скоро в рамките на 5500-6500 евро!
По мое мнение това е и най-реалната цена на тази година автомобил, т.е. за България от порядъка на 11500 - 12500 лева.
Оценката по швакето за стандартното оборудване е около 7900 - 8200 евро.
Мисля че за 1997 Е39 е по-скоро в рамките на 5500-6500 евро!
По мое мнение това е и най-реалната цена на тази година автомобил, т.е. за България от порядъка на 11500 - 12500 лева.
Зависи какво то4но е "перфектна" и какви екстри има. Добре подържана кола може да е перфектна и на 350 000км и на 250 000км (ако не е връщан километража). Освен това хубавите гуми на колата също вдигат цената. Кожа, мултиволан, лети 16-ки, по добро стерео я правят още по-скъпа.
По някаква при4ина комбитата са по евтини--в момента в София има доста добро комби за 10500лв. Това е цената в автокъща в София. На Горубляне са безобразно скъпи (12-13000), а в Дупница (от където идват колите на Горубляне) са по-евтини. Все още оба4е няма много внесени след Нова година, а има много залежали от преди това. Те са с около 2500лв по-скъпи и джамбазите не искат да ги дават на загуба. След месец-два ще има пове4е внесени без ДДС и мито и цената ще падне до 9500-11000.
П.п. На Горубляне има 4итава 520 с кожа и т.н. за 13500. Видях я преди месец, в4ера още беше там Накрая ще я дадат за 11000 след като са я лъскали 100 пъти и са излюпили килограми семе.
По някаква при4ина комбитата са по евтини--в момента в София има доста добро комби за 10500лв. Това е цената в автокъща в София. На Горубляне са безобразно скъпи (12-13000), а в Дупница (от където идват колите на Горубляне) са по-евтини. Все още оба4е няма много внесени след Нова година, а има много залежали от преди това. Те са с около 2500лв по-скъпи и джамбазите не искат да ги дават на загуба. След месец-два ще има пове4е внесени без ДДС и мито и цената ще падне до 9500-11000.
П.п. На Горубляне има 4итава 520 с кожа и т.н. за 13500. Видях я преди месец, в4ера още беше там Накрая ще я дадат за 11000 след като са я лъскали 100 пъти и са излюпили килограми семе.
- Lucky
- Старши ентусиаст
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Трябва да знаете че на "перфектната" 520ска за 11000 левчета съвсем скоро ще се наложи да сменяте радиатор, компресор, хидравлична помпа, рейка, амортисьори, 3/4 от окачването, спирачни дискове, ламбда сонди, уплътнения на врати, масло на диференциал и скоростна кутия и айде стига Ви толкова освен това най вероятно е удряна повече или по-малко. След половината от тези неща цената ще отиде доста в страни. И това е за "перфектна" кола. Ако на даден екземпляр доказано и не в България са правени тези неща ще дам и 17000 може и да е с най - скапаните петнайски джанти които може да си представите може и боята да е помътняла но да е истинската.
Лошото е че тука перфектна означава 17" лъскави жанти боята да е лъскава и моторния отсек да няма прашинка, нищо че като хванеш лоста на скоростите при работещ двигател ти падат зъбите от вибрациите. Но всеки си избира кое е по-ценно за него.
Лошото е че тука перфектна означава 17" лъскави жанти боята да е лъскава и моторния отсек да няма прашинка, нищо че като хванеш лоста на скоростите при работещ двигател ти падат зъбите от вибрациите. Но всеки си избира кое е по-ценно за него.
- THUNDER
- младши ентусиаст
- Мнения: 660
- Регистриран на: 8.08.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: vRS
Не съм писал, 4е екстрите имат смисъл, а 4е вдигат цената. Ако някой в Германия е сменил наскоро написаните от Lucky неща, колата ще струва и пове4е от 17000.
Може и да съм в грешка, но в немското мобиле има коли от собственик (и то немец, не тур4ин) със сервизна книжка и преглед за 5000-5500 евро. Но бързо из4езват. Приятел, у4ещ там ми каза 4е имат вестници с още по- добри оферти, но трябвало да се обикаля, защото и те бързо се продавали. Пак казвам, 4е не съм бил ли4но там и може да греша. А италианските са по-лоши, но още по-евтини.
За ударите, гръмнали еър-беци и т.н.--ако продава4а не се навие да я прегледате в сервиз, не се занимавайте с него.
Може и да съм в грешка, но в немското мобиле има коли от собственик (и то немец, не тур4ин) със сервизна книжка и преглед за 5000-5500 евро. Но бързо из4езват. Приятел, у4ещ там ми каза 4е имат вестници с още по- добри оферти, но трябвало да се обикаля, защото и те бързо се продавали. Пак казвам, 4е не съм бил ли4но там и може да греша. А италианските са по-лоши, но още по-евтини.
За ударите, гръмнали еър-беци и т.н.--ако продава4а не се навие да я прегледате в сервиз, не се занимавайте с него.
колегата лъки , шапка му свалям за мнението, в бг една кола трябва да е възможно по-нова година с много екстри и на ''малко км'' -това е пирфектната кола за българина , а а и възможно най-евтината, никой не смята 4е после жална му майка , моя съвет е ако иска кола за него си ,да си я кара , а не за продаване ,да търси възможно най-скъпата обява и като иде да я гледа , да рови навсякъде по нея , защото масово са със сменяни фарове следи от пребоядисване , аз моята е34-ка онемях като видях ,4е боята и е състарена , мотора прашен, седалките и волана НЕ БЯХА 4ИСТО НОВИ, стелките -оригинални със вси4ките коп4ета ,които ги държат за пода и тн ,
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани