Серво помпа- виене
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Серво помпа- виене
Привет,
Колеги имам следния проблем. Серво-помпата ми вие. Прави го постоянно, няма студен няма топъл двигател вие и това си е. Виенето е леко даже трябва да се напрегна зада го чуя. Ето какво съм проверил и правил. Промивка на серво системата и пълня смяна на хидравличната течност. Сипах Dextron II. Нивото на течността е в нормите. Нямам течове от рейката но имам теч от маркучите, които излизат от казанчето и от двата сълзи, но малко. Когато завъртя волана и колата е на място, виенето се усилва. Волана си променя усилието, имам в предвид при малка скорост понякога става по-твърт или по-мек. Обикновено го прави лятото, когато е много топло. Къде може да е проблема. Може ли да се рециклира помпа или няма смисъл?
Колеги имам следния проблем. Серво-помпата ми вие. Прави го постоянно, няма студен няма топъл двигател вие и това си е. Виенето е леко даже трябва да се напрегна зада го чуя. Ето какво съм проверил и правил. Промивка на серво системата и пълня смяна на хидравличната течност. Сипах Dextron II. Нивото на течността е в нормите. Нямам течове от рейката но имам теч от маркучите, които излизат от казанчето и от двата сълзи, но малко. Когато завъртя волана и колата е на място, виенето се усилва. Волана си променя усилието, имам в предвид при малка скорост понякога става по-твърт или по-мек. Обикновено го прави лятото, когато е много топло. Къде може да е проблема. Може ли да се рециклира помпа или няма смисъл?
- Lucky
- Старши ентусиаст
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Има писано по въпроса, аз лично съм писал!
Смени казанчето, което е комплект с филтъра (около 72-74лв., може да го намерим и по-евтино),
сложи DEXTRON III на Motul (да точно така!!!) и помпата би трябвало да спре да вие (ако е в начален стадий). Иначе ДЕКС 3 е много по-добро за рейката!!!
Успех!
Смени казанчето, което е комплект с филтъра (около 72-74лв., може да го намерим и по-евтино),
сложи DEXTRON III на Motul (да точно така!!!) и помпата би трябвало да спре да вие (ако е в начален стадий). Иначе ДЕКС 3 е много по-добро за рейката!!!
Успех!
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Спокойно,
Може и да не е тръгнала, защото аз на моята й смених ATF-a с оригинален, закупен от Камор, и помпата взе да вие, пък преди нямаше проблем. След 3000 км реших, че няма да я бъде тая и бях решил, че е тръгнала помпата. Тогава приятел, на който оставих остатъка от Dextron II, я сипал в една Ауди S8 и сподели, че се е появил същия проблем. След като сложил DEXTRON III на Motul, всичко дошло на място. Така направих и аз! Вече нямам проблем!
Дано съм бил полезен!
Успех!
Може и да не е тръгнала, защото аз на моята й смених ATF-a с оригинален, закупен от Камор, и помпата взе да вие, пък преди нямаше проблем. След 3000 км реших, че няма да я бъде тая и бях решил, че е тръгнала помпата. Тогава приятел, на който оставих остатъка от Dextron II, я сипал в една Ауди S8 и сподели, че се е появил същия проблем. След като сложил DEXTRON III на Motul, всичко дошло на място. Така направих и аз! Вече нямам проблем!
Дано съм бил полезен!
Успех!
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани