Нафтата или нещо друго

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1070
Регистриран на: 20.01.2005
Местоположение: у вкъщи
Пол: Мъж
Кара: мел
Мечтае да кара: танк

Нафтата или нещо друго

Мнение от XaMaB » 27 Фев 2007, 11:15

Колата е 525тдс автоматик. Сутринта слязох, запалих, работи 2-3 минути на място докато изчистя снега, качих се, тръгнах, минах 30-40 метра и колата угасна.
Последваха 2-3 опита да я запаля при които палеше почти нормално, при вкючване на скорост веднага падаха оборотите и гаснеше.
Надявам се проблема да е бил замръзнала нафта. Ако е това ОМВ ме загубиха като клиент. Баси нафтата която замръзва при -2-3 градуса. :evil:

Въпроса е ако е нафтата, може ли да се е прецакало нещо или ако не е нафтата, какво може да ми прави проблеми при паленето?
И леко по-странияен въпрос. След като и на ОМВ вече му ебаха мамата, само еко ли останаха като по-читави :confused:
Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 27 Фев 2007, 11:45

Малко е вероятно да е от нафтата. Още повече, че аз ползвам техните горива 4-5 години и никога не съм имал проблем (дори миналата година, когато беше -17, -20'С).

Ти си с тдс, значи ще те посъветвам да ползваш зимната добавка на Castrol за нафта. Много е добра! 8)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1070
Регистриран на: 20.01.2005
Местоположение: у вкъщи
Пол: Мъж
Кара: мел
Мечтае да кара: танк

Мнение от XaMaB » 01 Мар 2007, 14:57

Проблема е решен.
Въздух в системата. Решава се с прилично количество нафта в резервоара (30-40л) и 10-тина завъртания на ключа. (По съвети от супердизел). Истината е че точно на 9-10-тото завъртане запали и се оправи. :shock:
А първоначално продължавам да си мисля че проблема е дошъл от смотана нафта (ОМВ Евродизел), ама от де да знам че ще падне под 0* температурата. Комбинирано с само 7-8 изостанали литра в резервоара явно все пак се е сгъстила достатъчно че да глътне въздух.

А като гледах после какви мръсотитии хвърчаха от ауспуха и маи ще спра съвсем ОМВ-то. Да си мажат евтината нафта за да си продават скъпите... :evil:

Та ако спре да ви пали и сте сигурни в свещи и акумулатор - вашият най-добър приятел е 30л туба :mhihi:
Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: burgas

Мнение от dango » 01 Мар 2007, 15:10

Или подкачваща помпа в резервоара :) Благодарения на която си видях лампата светнала за горивото.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 7.05.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530XD
Мечтае да кара: самолет

Мнение от 2COOL » 08 Мар 2007, 14:02

И при мен го има това с нафтата... като стигне до 15 литра почва да гасне.Няма ли разумно решение на проблема (нова помпа или нещо такова) че ми писна да сипвам само до горе

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 08 Мар 2007, 14:04

Помпата в резервоара! 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 7.05.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530XD
Мечтае да кара: самолет

Мнение от 2COOL » 08 Мар 2007, 14:11

Номенклатурен номер : 16141183178
Описание : ПОМПА ГОРИВНА В РЕЗЕРВОАРА
Ед.цена (с ДДС) : 308.17 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените


Това е мойта според реал оем... има ли по-тънък вариант или да минавам смело с тея 300 лв ?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 08 Мар 2007, 14:15

Може с 10% отстъпка на членове на БМВ Клуб България пак от там разбира се

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 7.05.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530XD
Мечтае да кара: самолет

Мнение от 2COOL » 08 Мар 2007, 14:18

Изображение

Ще се ходи, че е много досадно.А дали е точно от помпата, или някой от датчиците за нивото?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: burgas

Мнение от dango » 08 Мар 2007, 14:39

За Е34 2.5тдс подкачваща помпа в резервоара еднаква с някакъв голф разлика само в обувките на кабелите(работа за 5мин) за 100лв от магазините на А1. Не знам само дали помпите ни савпадат.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook