520 99г. с двигател 20 6S3 на ГАЗ

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10445
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 03 Мар 2007, 7:40

Да, наистина дюзите на газта са на колекторите... Не бях отворил снимката преди да напиша горния си пост, а и никога не съм карал кола с газова уредба. Наистина при качествен монтаж не е толкова опасно, но повечето газаджии по принцип отказват да монтират уредба на кола с пластмасови колектори, защото после клиентите им се сърдят, а ремонта ако гръмне не е евтин. Всеки преценява за себе си, аз лично ако сложа газ ще е инжекцион. Ще ми се изплати точо за една година при 15000 км,, колкото карам обикновено (макар че на газ със сигурност ще карам повече). Пожелавам ти да нямаш проблеми и да си се радваш на колата безаварийно!
Never mistake motion for action...

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 20.11.2006

Мнение от qnis3 » 03 Мар 2007, 9:01

Leon написа:Да, наистина дюзите на газта са на колекторите... Не бях отворил снимката преди да напиша горния си пост, а и никога не съм карал кола с газова уредба. Наистина при качествен монтаж не е толкова опасно, но повечето газаджии по принцип отказват да монтират уредба на кола с пластмасови колектори, защото после клиентите им се сърдят, а ремонта ако гръмне не е евтин. Всеки преценява за себе си, аз лично ако сложа газ ще е инжекцион. Ще ми се изплати точо за една година при 15000 км,, колкото карам обикновено (макар че на газ със сигурност ще карам повече). Пожелавам ти да нямаш проблеми и да си се радваш на колата безаварийно!

Благодаря и аз така се надявам!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 17.02.2006

Мнение от umbeliqdelfin » 03 Мар 2007, 19:54

qnis3 написа:
umbeliqdelfin написа:
Leon написа:....
... Много е опасен този вариант.
И какво му е опасното?...газ инжекцийте са от 4/5год. а преди това? И аз лично сьм виждал и по лоши монтажи в Италия на такива мотори.

Преди да излязат газ инжекциите колите не бяха толкова сложни. Нямаше пластмасови колектори. Ще разбереш кое му е опасното рано или късно. Виждам че са ти надупчили колекторите. А за дебитомера защита има ли? А това с разхода и вървенето е доста съмнително. На мойта калибра един път в година гърмеше и после сменяй дроселова клапа, пластмасовата кутия -150лв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 29.12.2005

Мнение от marione » 04 Мар 2007, 9:54

С газов инжекцион да до някъде съм съгласен и разхода при него е горе долу като при бензин но с това не става.
Ще имаш проблеми със сигурност колкото и да не ти се вярва сега.
За тази кола този начин на вързване на газ нестава а като видях как са ти надупчили колекторите направо ми се прирева.
Хубаво направи че пусна темата тук и попита, но защо не изслуша колегите, които вече са на газ.
Дано да не съм прав, но проблемите тепърва предстоят и тези проблеми ще са свързани с доста разходи.
На тая кола не става обикновенно вързване на газ, а само инжекцион това го знае всеки газаджия, ама всеки и най-бездарния и неукия.
Ама твоя си е и имаш правото да правиш каквото решиш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 20 Мар 2007, 12:20

Може ли да питам колегата, който е пуснал темата, дали има вече впечатления как е колицата сега, след като е покарал някой километър... :?:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 20.11.2006

Мнение от qnis3 » 20 Мар 2007, 13:45

umbeliqdelfin написа:
qnis3 написа:
umbeliqdelfin написа:
Leon написа:....

... Много е опасен този вариант.

И какво му е опасното?...газ инжекцийте са от 4/5год. а преди това? И аз лично сьм виждал и по лоши монтажи в Италия на такива мотори.

Преди да излязат газ инжекциите колите не бяха толкова сложни. нямаше пластмасови колектори. ще разбереш кое му е опасното рано или късно. виждам че са ти надупчили колекторите. а за дебитомера защита има ли. а това с разхода и вървенето е доста съмнително. на мойта калибра един път в година гърмеше и после сменяй дроселова клапа,пластмасовата кутия -150лв.

Колега това да не е КАЛИБРА а и дебитомера не е на същия принцип. А и с пласмасовите колектори не си прав има ги от 92г. а дали от тогава е газ инжекцията?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 20 Мар 2007, 14:16

turbo написа:Може ли да питам колегата, който е пуснал темата, дали има вече впечатления как е колицата сега, след като е покарал някой километър... :?:


:roll:

П.П.: При този тип монтаж (с толкова клапани против гърмеж) смятам, че няма да има проблем дори и да гръмне. Да не говорим, че ако изпарителят е с достатъчен капацитет (при този двигател трябва да е >120kW) взривовете са много малко вероятни, защото те се получават при бедна смес (може да се случат и на бензим между другото). Тук освен това Ламбда Контрол системата подава необходимото количество гориво за оптимално горене в ДВГ-то. ;)
Последна промяна turbo на 20 Мар 2007, 14:21, променена общо 1 път
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 20.11.2006

Мнение от qnis3 » 20 Мар 2007, 14:18

turbo написа:Може ли да питам колегата, който е пуснал темата, дали има вече впечатления как е колицата сега, след като е покарал някой километър... :?:

Колега след 9000км. пробег никакви проблеми както предвещаваха някой хора, колата си варви като на бензин *е малко силно казано*. След много кратно засичане разхода е като на бензин с около 0.5л. отгоре.
Иначе казано ПРОБЛЕМИ НИКАКВИ. Тези с газ инжекцихет могат само да съжаляват и да смятат че са се набутали но то е нормално да не си го признават.
Газаджията ми даде да ви пусна едни схеми каза, че ги е исмукал от пръстите си, а не са оригинални и нашите майстори разбират повече от ИСЛЕДОВАТЕЛСКИЯ ЕКИП НА ЛОВАТО!!!!!!!!!!!!!!!!
http://img87.imageshack.us/my.php?image ... bdafv8.gif
http://img87.imageshack.us/my.php?image ... bdahg5.gif

И казаха че ако са ви малко ще ми дадът още. Забележете коя година е написано това тогава е имало и газ инжекций, за информация на някой хора.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 23 Мар 2007, 1:02

qnis3 написа:Здравейте колеги имам споменатия автомобил *520 99г. 20 6S3* и смятам да му сложа газ.
Та има ли някой от форума с такъв автомобил на газ? Искам да разбера с какъв Г.И. е и дали е доволен от него, някакви проблеми и всичко за което се сети. Чакам и предложения за каква газова инжекция да му сложа?


Това е написал колегата и очаква някакви смислени отговори от вас МАЙНИ!
Ако всместо да го посъветвате, продължите с хранилката, темата ще приключи дотук.
Благодаря за вниманието!

Желая Ви приятно прекарване във Форума.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 23.03.2007

Аз бях на метан......

Мнение от бат Оги » 24 Мар 2007, 11:57

Взех колата от един посланник, който я купил от Италия с газово на метан. Не можал да насмогва на гърнета ... постоянно горели а мощност хич... максимум скорост 140 км. На всичкото отгоре и бутилката тежи много и няма метан в цялата страна. Иначе е евтино много. Но, ако аз търсех евтино щях да си купя CORSA 1.4 дизел.

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 20.11.2006

Re: Аз бях на метан......

Мнение от qnis3 » 24 Мар 2007, 19:55

бат Оги написа:Взех колата от един посланник който я купил от Италия с газово на метан. Не можал да насмогва на гърнета... постоянно горели а мощност хич...максимум скорост 140 км. На всичкото отгоре и бутилката тежи много и няма метан в цялата страна. Иначе е евтино много. Но ако аз търсех евтино штях да си купя CORSA 1.4 дизел

Колега аз я пробвах стигнах до 210км./ч. и ме достраша непозволяваши вече пътя.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 17.02.2006

Мнение от umbeliqdelfin » 24 Мар 2007, 21:26

Мойта също много върви. Аз съм много доволен. Дори разхода ми е доста приличен - смесен 9л/100км. Може би нещо не му е било наред на метановата уредба.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: Е 30

Мнение от t_andonov » 06 Апр 2007, 9:53

аз съм с М50 Б25 с обикновено ловато след необходимите настройки спря да гърми и вече 8 месеца си карам без проблеми с разход 10/100 извънградско демек 9лева

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook