Проблем с хидравликата
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с хидравликата
Здравейте,имам BMW 520D,2001 година,една сутрин като запалих колата и волана се втвърди.Нямам течове от никъде,масло има в системата.И от тогава като я запаля 15 секунди е добре и после волана пак се втвърдява.Колата има допълнителна система към хидравликата,която правеше волана много по-мек от другите BMW-та.Моля Ви ако някой може да ми помогне.Благодаря.
- LAST RIDE
- ентусиаст
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
Re: Проблем с хидравликата
провери да не е заминала х.помпа
би ли пояснил каква е тая система
svetlio74 написа:Колата има допълнителна система към хидравликата,която правеше волана много по-мек от другите BMW-та.
би ли пояснил каква е тая система
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
Привет,
Колега наистина каква е тази допълнителна система ? Иначе относно проблема ти провери ли най-елементарните неща. Състоянието на ремъка / дане е хлабав/ хидравличния оптегач да не е заминал. относно помпата е възможно в началото да работи но след това да превърта или да влиза в някакви странни режими на работа.
Колега наистина каква е тази допълнителна система ? Иначе относно проблема ти провери ли най-елементарните неща. Състоянието на ремъка / дане е хлабав/ хидравличния оптегач да не е заминал. относно помпата е възможно в началото да работи но след това да превърта или да влиза в някакви странни режими на работа.
Привет, ето инфо за помпата:
Номенклатурен номер : 32416750938
Описание : FLЬGELPUMPE / разбирай power steering pump/ името излиза кофти на сайта на Дару Кар ,
Ед.цена (с ДДС) : 982.45 BGL
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Маслото, което трябва да наливаш в хидро системата трябва да е ATF на самата капачка на казанчето за хидравлична течност трябва да пише. Дай малко повече инфо за проблема. Как точно ти става твърд волана, за колко време, при какви обстоятелства и.тн Сменявал ли си маслото в системата ?
Номенклатурен номер : 32416750938
Описание : FLЬGELPUMPE / разбирай power steering pump/ името излиза кофти на сайта на Дару Кар ,
Ед.цена (с ДДС) : 982.45 BGL
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Маслото, което трябва да наливаш в хидро системата трябва да е ATF на самата капачка на казанчето за хидравлична течност трябва да пише. Дай малко повече инфо за проблема. Как точно ти става твърд волана, за колко време, при какви обстоятелства и.тн Сменявал ли си маслото в системата ?
- Lucky
- Старши ентусиаст
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
svetlio74 написа:Е ако е заминала помпата няма ли да се втвърди напълно волана? штом като 15-20 секунди в началото е добре дали е от помпата?
Ако е запушен филтъра в казанчето за хидравликата няма да подава достатъчно течност към помпата и няма да е достатъчно ефективна. По принцип това е съпроводено с омасляване на самото казанче но знае ли човек. Филтъра се сменя заедно с казанчето за съжаление.
- LAST RIDE
- ентусиаст
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
Lucky написа:svetlio74 написа:Е ако е заминала помпата няма ли да се втвърди напълно волана? штом като 15-20 секунди в началото е добре дали е от помпата?
Ако е запушен филтъра в казанчето за хидравликата няма да подава достатъчно течност към помпата и няма да е достатъчно ефективна. По принцип това е съпроводено с омасляване на самото казанче но знае ли човек. Филтъра се сменя заедно с казанчето за съжаление.
тоя филтър дали го има и при е36
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
При колегата, филтърчето е в комплект с казанчето и с хидравличната помпа (така е при фейслифта)!
Течността е Dextron II, но с оригиналната на BMW купена от Камор, помпата започва да вие на умрало!
Сипах Dextron III на Мотул, който е по-добър, поради по-високата си точка на кипене и колата заспа!
Съвет:
Промий с-мата с около 1,5 литра хидр. течност, ако е имало нещо което да пречи и/или запушва системата, би трябвало да излезне. Ако пак имаш проблем намери някой, който може да ти замери налягането на помпата на студено (това е лесно), но и на топло (това е предизвикателство)!!! Оттам ще имаш и верните изводи и резултати!
Успех!
Течността е Dextron II, но с оригиналната на BMW купена от Камор, помпата започва да вие на умрало!
Сипах Dextron III на Мотул, който е по-добър, поради по-високата си точка на кипене и колата заспа!
Съвет:
Промий с-мата с около 1,5 литра хидр. течност, ако е имало нещо което да пречи и/или запушва системата, би трябвало да излезне. Ако пак имаш проблем намери някой, който може да ти замери налягането на помпата на студено (това е лесно), но и на топло (това е предизвикателство)!!! Оттам ще имаш и верните изводи и резултати!
Успех!
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани