Проблем с интеркулера, да ама не!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- sambeto
- ентусиаст
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Проблем с интеркулера, да ама не!
Днеска ходих до един сервиз за гуми за да ми сменят летните гуми с зимни. Като повдигнаха дясната страна на колата,от предната лява част на колата, е изтекло масло с диаметър около 10-15см. Отидох на сервиз, понеже си помислих че нещо не е затегнат, някой филтър, тъй като вчера смени масло и филтри.
Обясних там на майстора какво е станало, той я вдигна, свали едни кори отдолу, и после свали една скоба и измъкна една гумена тръба, намираща се отпред в ляво, бръкна вътре с един парцал и по него имаше мъничко масло. Каза, че имало насъбрано масло в тръбата за интеркулера и при повдигането е изтекло.Сега ме праща в сервиз за ремонт на турбо, каза че може да карам още, ама знам ли....., спомена там някакви лагерчета ще се развалят, сваляла се цялата система...
Въпроса ми е от това ли е, прави ли се това, и горе долу какви пари?
Предварително Благодаря!
Обясних там на майстора какво е станало, той я вдигна, свали едни кори отдолу, и после свали една скоба и измъкна една гумена тръба, намираща се отпред в ляво, бръкна вътре с един парцал и по него имаше мъничко масло. Каза, че имало насъбрано масло в тръбата за интеркулера и при повдигането е изтекло.Сега ме праща в сервиз за ремонт на турбо, каза че може да карам още, ама знам ли....., спомена там някакви лагерчета ще се развалят, сваляла се цялата система...
Въпроса ми е от това ли е, прави ли се това, и горе долу какви пари?
Предварително Благодаря!
Последна промяна sambeto на 26 Фев 2007, 18:35, променена общо 1 път
Re: Проблем с Интеркулера
Карай си колата съвсем покойно, всички ТДС-ки харчат масло, но не от турбото, а от картерната вентилация преди нея.Просто сменяй по-често въздушния филтър ,за да смуче по-малко през вентилацията и готовоsambeto написа:Днеска ходих до един сервиз за гуми за да ми сменят летните гуми с зимни.Като повдигнаха дясната страна на колата,от предната лява част на колата,е изтекло масло с диаметър около 10-15см.Отидох на сервиз,понеже си помислих че нещо не е затегнат,някой филтър,тъй като вчера смени масло и филтри.
Обясних там на майстора какво е станало,той я вдигна,свали едни кори отдолу,и после свали една скоба и измъкна една гумена тръба,намираща се отпред в ляво,бръкна вътре с един парцал и по него имаше мъничко масло.Каза,че имало насъбрано масло в тръбата за интеркулера и при повдигането е изтекло.Сега ме праща в сервиз за ремонт на турбо,каза че може да карам още,ама знам ли.....,спомена там някакви лагерчета ще се развалят,сваляла се цялата система...
Въпроса ми е от това ли е,прави ли се това,и горе долу какви пари?
Предварително Благодаря!
П.С.-за справка интеркулераът седи от дясно, не от ляво
- sambeto
- ентусиаст
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Re: Проблем с Интеркулера
МАЧКАТОР написа:Карай си колата съвсем покойно, всички ТДС-ки харчат масло, но не от турбото, а от картерната вентилация преди нея.Просто сменяй по-често въздушния филтър ,за да смуче по-малко през вентилацията и готовоsambeto написа:Днеска ходих до един сервиз за гуми за да ми сменят летните гуми с зимни.Като повдигнаха дясната страна на колата,от предната лява част на колата,е изтекло масло с диаметър около 10-15см.Отидох на сервиз,понеже си помислих че нещо не е затегнат,някой филтър,тъй като вчера смени масло и филтри.
Обясних там на майстора какво е станало,той я вдигна,свали едни кори отдолу,и после свали една скоба и измъкна една гумена тръба,намираща се отпред в ляво,бръкна вътре с един парцал и по него имаше мъничко масло.Каза,че имало насъбрано масло в тръбата за интеркулера и при повдигането е изтекло.Сега ме праща в сервиз за ремонт на турбо,каза че може да карам още,ама знам ли.....,спомена там някакви лагерчета ще се развалят,сваляла се цялата система...
Въпроса ми е от това ли е,прави ли се това,и горе долу какви пари?
Предварително Благодаря!
П.С.-за справка интеркулераът седи от дясно, не от ляво
Опаа моя грешка,съжалявам,маслото изтече от предната дясна част,а не предната лява,както написах.
Нещо съм объркал посоките,дали пак е безопасно,или е както ми казаха в сервиза?
Re: Проблем с Интеркулера
Да, мен ми стана ясно откъде е , в смисъл ,че не е от ляво, а дясно, бях сигурен ,че си се объркал, защото отляво е масленият радиатор, а там гумени маркучи нямаsambeto написа:Опаа моя грешка,съжалявам,маслото изтече от предната дясна част,а не предната лява,както написах.
Нещо съм объркал посоките,дали пак е безопасно,или е както ми казаха в сервиза?
Виж притеснително е ,че изтича масло от там , не за друго, а значи има пропуск в турбопътищата и се губи налягане.Въобще не пипай турбината, защото във всяка ТДС-ка, включително и в моята се събира масло в кулера, самата система е така направена и той е най-ниската точка, пак пиша-ТОВА Е НОРМАЛНО и не слушай под път и над път пишман майсторите.По-добре питай тук ,където хората ще ти съдействат от личен опит, че аман от майстори
П.С.-единственото ,което ти препоръчвам е да видиш откъде изтича това масло и да се оправи пропуска
- sambeto
- ентусиаст
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
- sambeto
- ентусиаст
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Тоя теч на масло дето съм писал по нагоре нещо взе да ме притеснява.
Като бях спрял на неравно място,отпред около дясната гума,пак имаше доста голямо петно от масло,вътре калника около предното дясно колело е почти целия омаслен,и като погледнах под капака,долу кората и тя е масло,паднало ми е и нивото на маслото в двигателя.....
Обадих се на един приятел,той дойде гледа и каза че може да е някоя семеринга или гарнитура някъде на майната си отдолу,рече че не е сериозно,ма да ида до БМВ сервиза в Варна.
Турбото като че ли не е проблема,щото колата си има мощност и свири добре турбината
Накакви други идей за проблема,и евентуално левовете за ремонта?
Като бях спрял на неравно място,отпред около дясната гума,пак имаше доста голямо петно от масло,вътре калника около предното дясно колело е почти целия омаслен,и като погледнах под капака,долу кората и тя е масло,паднало ми е и нивото на маслото в двигателя.....
Обадих се на един приятел,той дойде гледа и каза че може да е някоя семеринга или гарнитура някъде на майната си отдолу,рече че не е сериозно,ма да ида до БМВ сервиза в Варна.
Турбото като че ли не е проблема,щото колата си има мощност и свири добре турбината
Накакви други идей за проблема,и евентуално левовете за ремонта?
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Измий двигателя или по-добре го избършете, след което следете откъде е теча на масло!
:idea: Нещо полезно:
Проверете всички скоби по маркуча за турбото. С времето мяркучите омекват, а скобите не уплътняват достатъчно. Изчистете радиатора на кулера, както и другите, смени си филтъра на кртерните газове и чети важните теми тук...
:idea: Нещо полезно:
Проверете всички скоби по маркуча за турбото. С времето мяркучите омекват, а скобите не уплътняват достатъчно. Изчистете радиатора на кулера, както и другите, смени си филтъра на кртерните газове и чети важните теми тук...
ICE написа:Измий двигателя или по-добре го избършете, след което следете откъде е теча на масло!
:idea: Нещо полезно:
Проверете всички скоби по маркуча за турбото. С времето мяркучите омекват, а скобите не уплътняват достатъчно. Изчистете радиатора на кулера, както и другите, смени си филтъра на кртерните газове и чети важните теми тук...
Спукан кулер Най-вероятно при казанчето, около 300лева в Дару, аз имах такъв проблем
- sambeto
- ентусиаст
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
МАЧКАТОР написа:Спукан кулер Най-вероятно при казанчето, около 300лева в Дару, аз имах такъв проблемICE написа:Измий двигателя или по-добре го избършете, след което следете откъде е теча на масло!
:idea: Нещо полезно:
Проверете всички скоби по маркуча за турбото. С времето мяркучите омекват, а скобите не уплътняват достатъчно. Изчистете радиатора на кулера, както и другите, смени си филтъра на кртерните газове и чети важните теми тук...
Ами пичове днеска ходих в BMW Варна и само като махнаха кората отдолу,механиците веднага са рабрали какво е.
Та проблема бил в РАДИАТОРА НА СКОРОСТНАТА КУТИЯ
Не знаех че и тя има радиатор
Оттам бил теча,и пръскало навсякъде отдолу,цялата предница отдолу беше в масло.
Тоя радиатор го поръчаха от Камор за 619 лева,отделно ще се долива масло в скоростната кутия,и труд и ми казаха да приготвя около 800 маркуча.
Пак ме успокоиха,че съм дошъл не много късно,иначе щало да се прецака и скоростната кутия,и тогава....
Така и не мога да си обясня,от какво се е прецакал тоя радиатор
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Ами пич начи оня майстор ,дето ти е казал ония работи за интейка на турбото е за бой
П.С.-Да, кулера на скоростите е в ляво
Колегата АЙС правилно пише за умора на матеряла, аз бих казал ,че там е подложен на постоянни неприятности от рода на сол, кал и вода, влизащи от гумата през процепите на подкалника и отпред от бронята
П.С.-Да, кулера на скоростите е в ляво
Колегата АЙС правилно пише за умора на матеряла, аз бих казал ,че там е подложен на постоянни неприятности от рода на сол, кал и вода, влизащи от гумата през процепите на подкалника и отпред от бронята
- sambeto
- ентусиаст
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
МАЧКАТОР написа:Ами пич начи оня майстор ,дето ти е казал ония работи за интейка на турбото е за бой
Ми то верно освен да взема да го ошарбакам тоя майстор,за пръв път наистина се убеждавам,че с лицензираните и официални сервизи ще имам много по малко ядове
Ама утре следобяд взимам самолета от сервиза и
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани