Проблем с интеркулера, да ама не!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: Варна/Враца/Селановци
Пол: Мъж
Кара: Е65 745d
Мечтае да кара: Мотор с Кош!
Детайли за колата: Огин!

Проблем с интеркулера, да ама не!

Мнение от sambeto » 27 Яну 2007, 15:08

Днеска ходих до един сервиз за гуми за да ми сменят летните гуми с зимни. Като повдигнаха дясната страна на колата,от предната лява част на колата, е изтекло масло с диаметър около 10-15см. Отидох на сервиз, понеже си помислих че нещо не е затегнат, някой филтър, тъй като вчера смени масло и филтри.
Обясних там на майстора какво е станало, той я вдигна, свали едни кори отдолу, и после свали една скоба и измъкна една гумена тръба, намираща се отпред в ляво, бръкна вътре с един парцал и по него имаше мъничко масло. Каза, че имало насъбрано масло в тръбата за интеркулера и при повдигането е изтекло.Сега ме праща в сервиз за ремонт на турбо, каза че може да карам още, ама знам ли....., спомена там някакви лагерчета ще се развалят, сваляла се цялата система...
Въпроса ми е от това ли е, прави ли се това, и горе долу какви пари?
Предварително Благодаря!
Последна промяна sambeto на 26 Фев 2007, 18:35, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Re: Проблем с Интеркулера

Мнение от МАЧКАТОР » 27 Яну 2007, 16:14

sambeto написа:Днеска ходих до един сервиз за гуми за да ми сменят летните гуми с зимни.Като повдигнаха дясната страна на колата,от предната лява част на колата,е изтекло масло с диаметър около 10-15см.Отидох на сервиз,понеже си помислих че нещо не е затегнат,някой филтър,тъй като вчера смени масло и филтри.
Обясних там на майстора какво е станало,той я вдигна,свали едни кори отдолу,и после свали една скоба и измъкна една гумена тръба,намираща се отпред в ляво,бръкна вътре с един парцал и по него имаше мъничко масло.Каза,че имало насъбрано масло в тръбата за интеркулера и при повдигането е изтекло.Сега ме праща в сервиз за ремонт на турбо,каза че може да карам още,ама знам ли.....,спомена там някакви лагерчета ще се развалят,сваляла се цялата система...
Въпроса ми е от това ли е,прави ли се това,и горе долу какви пари?
Предварително Благодаря!
Карай си колата съвсем покойно, всички ТДС-ки харчат масло, но не от турбото, а от картерната вентилация преди нея.Просто сменяй по-често въздушния филтър ,за да смуче по-малко през вентилацията и готово :winky:


П.С.-за справка интеркулераът седи от дясно, не от ляво :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: Варна/Враца/Селановци
Пол: Мъж
Кара: Е65 745d
Мечтае да кара: Мотор с Кош!
Детайли за колата: Огин!

Re: Проблем с Интеркулера

Мнение от sambeto » 27 Яну 2007, 17:08

МАЧКАТОР написа:
sambeto написа:Днеска ходих до един сервиз за гуми за да ми сменят летните гуми с зимни.Като повдигнаха дясната страна на колата,от предната лява част на колата,е изтекло масло с диаметър около 10-15см.Отидох на сервиз,понеже си помислих че нещо не е затегнат,някой филтър,тъй като вчера смени масло и филтри.
Обясних там на майстора какво е станало,той я вдигна,свали едни кори отдолу,и после свали една скоба и измъкна една гумена тръба,намираща се отпред в ляво,бръкна вътре с един парцал и по него имаше мъничко масло.Каза,че имало насъбрано масло в тръбата за интеркулера и при повдигането е изтекло.Сега ме праща в сервиз за ремонт на турбо,каза че може да карам още,ама знам ли.....,спомена там някакви лагерчета ще се развалят,сваляла се цялата система...
Въпроса ми е от това ли е,прави ли се това,и горе долу какви пари?
Предварително Благодаря!
Карай си колата съвсем покойно, всички ТДС-ки харчат масло, но не от турбото, а от картерната вентилация преди нея.Просто сменяй по-често въздушния филтър ,за да смуче по-малко през вентилацията и готово :winky:


П.С.-за справка интеркулераът седи от дясно, не от ляво :D



Опаа моя грешка,съжалявам,маслото изтече от предната дясна част,а не предната лява,както написах.:uups:
Нещо съм объркал посоките,дали пак е безопасно,или е както ми казаха в сервиза?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Re: Проблем с Интеркулера

Мнение от МАЧКАТОР » 27 Яну 2007, 18:26

sambeto написа:Опаа моя грешка,съжалявам,маслото изтече от предната дясна част,а не предната лява,както написах.:uups:
Нещо съм объркал посоките,дали пак е безопасно,или е както ми казаха в сервиза?
Да, мен ми стана ясно откъде е , в смисъл ,че не е от ляво, а дясно, бях сигурен ,че си се объркал, защото отляво е масленият радиатор, а там гумени маркучи няма ;)
Виж притеснително е ,че изтича масло от там , не за друго, а значи има пропуск в турбопътищата и се губи налягане.Въобще не пипай турбината, защото във всяка ТДС-ка, включително и в моята се събира масло в кулера, самата система е така направена и той е най-ниската точка, пак пиша-ТОВА Е НОРМАЛНО и не слушай под път и над път пишман майсторите.По-добре питай тук ,където хората ще ти съдействат от личен опит, че аман от майстори :mhihi:


П.С.-единственото ,което ти препоръчвам е да видиш откъде изтича това масло и да се оправи пропуска ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: Варна/Враца/Селановци
Пол: Мъж
Кара: Е65 745d
Мечтае да кара: Мотор с Кош!
Детайли за колата: Огин!

Мнение от sambeto » 27 Яну 2007, 18:42

Еми мерси много МАЧКАТОР,ако имаш път край Варна,се обади да черпя по бирица с рибка :mhihi: :bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: Варна/Враца/Селановци
Пол: Мъж
Кара: Е65 745d
Мечтае да кара: Мотор с Кош!
Детайли за колата: Огин!

Мнение от sambeto » 25 Фев 2007, 17:19

Тоя теч на масло дето съм писал по нагоре нещо взе да ме притеснява.
Като бях спрял на неравно място,отпред около дясната гума,пак имаше доста голямо петно от масло,вътре калника около предното дясно колело е почти целия омаслен,и като погледнах под капака,долу кората и тя е масло,паднало ми е и нивото на маслото в двигателя.....
Обадих се на един приятел,той дойде гледа и каза че може да е някоя семеринга или гарнитура някъде на майната си отдолу,рече че не е сериозно,ма да ида до БМВ сервиза в Варна.
Турбото като че ли не е проблема,щото колата си има мощност и свири добре турбината :roll:
Накакви други идей за проблема,и евентуално левовете за ремонта?
:help: :lol:

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 25 Фев 2007, 22:30

Измий двигателя или по-добре го избършете, след което следете откъде е теча на масло!

:idea: Нещо полезно:
Проверете всички скоби по маркуча за турбото. С времето мяркучите омекват, а скобите не уплътняват достатъчно. Изчистете радиатора на кулера, както и другите, смени си филтъра на кртерните газове и чети важните теми тук...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 26 Фев 2007, 15:30

ICE написа:Измий двигателя или по-добре го избършете, след което следете откъде е теча на масло!

:idea: Нещо полезно:
Проверете всички скоби по маркуча за турбото. С времето мяркучите омекват, а скобите не уплътняват достатъчно. Изчистете радиатора на кулера, както и другите, смени си филтъра на кртерните газове и чети важните теми тук...

Спукан кулер :idea: Най-вероятно при казанчето, около 300лева в Дару, аз имах такъв проблем

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: Варна/Враца/Селановци
Пол: Мъж
Кара: Е65 745d
Мечтае да кара: Мотор с Кош!
Детайли за колата: Огин!

Мнение от sambeto » 26 Фев 2007, 18:18

МАЧКАТОР написа:
ICE написа:Измий двигателя или по-добре го избършете, след което следете откъде е теча на масло!

:idea: Нещо полезно:
Проверете всички скоби по маркуча за турбото. С времето мяркучите омекват, а скобите не уплътняват достатъчно. Изчистете радиатора на кулера, както и другите, смени си филтъра на кртерните газове и чети важните теми тук...
Спукан кулер :idea: Най-вероятно при казанчето, около 300лева в Дару, аз имах такъв проблем




Ами пичове днеска ходих в BMW Варна и само като махнаха кората отдолу,механиците веднага са рабрали какво е.
Та проблема бил в РАДИАТОРА НА СКОРОСТНАТА КУТИЯ :shock:
Не знаех че и тя има радиатор :roll:
Оттам бил теча,и пръскало навсякъде отдолу,цялата предница отдолу беше в масло.
Тоя радиатор го поръчаха от Камор за 619 лева,отделно ще се долива масло в скоростната кутия,и труд и ми казаха да приготвя около 800 маркуча.
Пак ме успокоиха,че съм дошъл не много късно,иначе щало да се прецака и скоростната кутия,и тогава....
Така и не мога да си обясня,от какво се е прецакал тоя радиатор :roll: :evil:

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 26 Фев 2007, 19:50

:idea: Умора на материала!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 26 Фев 2007, 20:09

Ами пич начи оня майстор ,дето ти е казал ония работи за интейка на турбото е за бой :mhihi:





П.С.-Да, кулера на скоростите е в ляво :D


Колегата АЙС правилно пише за умора на матеряла, аз бих казал ,че там е подложен на постоянни неприятности от рода на сол, кал и вода, влизащи от гумата през процепите на подкалника и отпред от бронята

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: Варна/Враца/Селановци
Пол: Мъж
Кара: Е65 745d
Мечтае да кара: Мотор с Кош!
Детайли за колата: Огин!

Мнение от sambeto » 26 Фев 2007, 20:53

МАЧКАТОР написа:Ами пич начи оня майстор ,дето ти е казал ония работи за интейка на турбото е за бой :mhihi:




Ми то верно освен да взема да го ошарбакам тоя майстор,за пръв път наистина се убеждавам,че с лицензираните и официални сервизи ще имам много по малко ядове :mhihi:
Ама утре следобяд взимам самолета от сервиза и :driving:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook