Климатроник - духа в различна позиция от избраната на модула
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- 0utlaw
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 59
- Регистриран на: 10.03.2011
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525d '01
- Мечтае да кара: m5
Климатроник - духа в различна позиция от избраната на модула
Здравейте, колеги. След като ми изгоря старият модул за климатроника и го смених, посоката на духане не отговаря на тази активирана от модула. Забелязах, че има и разлика в поведението при топъл и студен въздух.
Пример:
При студен - на auto духа в прозореца, нагоре - също, в средата се чува вентилатора, но не се усеща да духа отнякъде достатъчно изявено, надолу - духа от средните отвори. Друг проблем при включен климатик, след известно време започва да духа , от пасажерската страна, долният въздуховод, топъл въздух, както и от задната страна зад пасажера.
При топъл - на auto духа в средата като, мисля че не сменя посоката остава да духа в една, при опцията за размразяване/ максимална сила в предния прозорец - духа от централния отвор, при посока нагоре не се усеща да духа в прозореца достатъчно и т.н.
Друг проблем, който предполагам не е свързан с другите,при спрян вентилатор се усеща студен въздух от таблото, в краката повече, при движение с по-висока скорост.
Сменян е вентилатора, при който се маха таблото.
За топлият въздух при климатик си мисля да не е от клапана
Колата е 525д 2001. Управлението е от вида с бутон MAX, посочен по-долу. Има разлика в номерата на стария и новия модул, старият е 2001, новият 2005. Предполагам от там идва проблема като ме интересува дали има някаква съвместимост между моделите или HW/SW номерата трябва да са еднакви.
Sent from my MI 8 using Tapatalk
Пример:
При студен - на auto духа в прозореца, нагоре - също, в средата се чува вентилатора, но не се усеща да духа отнякъде достатъчно изявено, надолу - духа от средните отвори. Друг проблем при включен климатик, след известно време започва да духа , от пасажерската страна, долният въздуховод, топъл въздух, както и от задната страна зад пасажера.
При топъл - на auto духа в средата като, мисля че не сменя посоката остава да духа в една, при опцията за размразяване/ максимална сила в предния прозорец - духа от централния отвор, при посока нагоре не се усеща да духа в прозореца достатъчно и т.н.
Друг проблем, който предполагам не е свързан с другите,при спрян вентилатор се усеща студен въздух от таблото, в краката повече, при движение с по-висока скорост.
Сменян е вентилатора, при който се маха таблото.
За топлият въздух при климатик си мисля да не е от клапана
Колата е 525д 2001. Управлението е от вида с бутон MAX, посочен по-долу. Има разлика в номерата на стария и новия модул, старият е 2001, новият 2005. Предполагам от там идва проблема като ме интересува дали има някаква съвместимост между моделите или HW/SW номерата трябва да са еднакви.
Sent from my MI 8 using Tapatalk
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Климатроник - духа в различна позиция от избраната на мо
Извинявай, не четох всичко, само първите изречения: Управлението ти е от Х5, намери си от е39 и ще се оправи всичко.
- 0utlaw
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 59
- Регистриран на: 10.03.2011
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525d '01
- Мечтае да кара: m5
Re: Климатроник - духа в различна позиция от избраната на мо
Мерси, колега. От един колега от форума го взех, бях останал с впечатлението, че е коректен, ама явно ме е метнал... Не бях погледнал, че на х5 е53 са същите управленията.racing_team_vidin написа:Извинявай, не четох всичко, само първите изречения: Управлението ти е от Х5, намери си от е39 и ще се оправи всичко.
Жив и здрав.
П.с. ако някой продава работещо управление за климатроник на е39 да пише на лично.
Sent from my MI 8 using Tapatalk
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани