Въпрос за ремонт на мотор
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Въпрос за ремонт на мотор
Здравейте колеги,
Имам една е39-ка(m54b22) 2001 година фейслифт автоматик,двоен ванус.
Тези дни остановихме че вкарва газове в охладителната система(правихме тест).Въпроса ми е от тук нататък какво следва?(това със свалянето на главата и всички процедури ясно,но тя си пипаше и маслото).Ако има колеги от Пазарджик и региона да кажат къде може да я оставя да я оправят,че след обикаляне по сервизи всеки вдига рамене.
Смисъл някой който ще си свърши работата съвестно.
Ако някой се е сблъсквал с този проблем може ли да сподели горе долу какво да очаквам като цена?
Благодаря ви предварително!!!
Имам една е39-ка(m54b22) 2001 година фейслифт автоматик,двоен ванус.
Тези дни остановихме че вкарва газове в охладителната система(правихме тест).Въпроса ми е от тук нататък какво следва?(това със свалянето на главата и всички процедури ясно,но тя си пипаше и маслото).Ако има колеги от Пазарджик и региона да кажат къде може да я оставя да я оправят,че след обикаляне по сервизи всеки вдига рамене.
Смисъл някой който ще си свърши работата съвестно.
Ако някой се е сблъсквал с този проблем може ли да сподели горе долу какво да очаквам като цена?
Благодаря ви предварително!!!
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Въпрос за ремонт на мотор
За Панагюрище ако ти е близо търси колегата Войводата! Много добър майстор,които ще ти свърши много добре работата! Иначе за главата гарнитура на главата,гумички на клапаните ,гарнитура капак клапани на колекторите ,нови болтове на главата!
Re: Въпрос за ремонт на мотор
Имай предвид, че разхода на масло може да не идва само от гумички на клапани, а и от сегменти.
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Въпрос за ремонт на мотор
Ако разходът на масло е бил сериозен, дори е по-вероятно да е от сегменти.
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Въпрос за ремонт на мотор
Нека колегата го каже по конкретно как го харчи това масло! Постоянно ли пуши ,или при даване на газ изпушва по малко понеже е възможно ,и ако клапана на картерните газове ,ако не е в ред да харчи масло заради него..
Re: Въпрос за ремонт на мотор
Сериозен си е май разхода на масло за 10к километра около 3 литра,до към 5к не го пипаше и след това доливане.
Относно въпроса за препушването не съм я забелязал на място да пуши.Колата е на газ ако има значение.
Май нещата си отиват на сериозен ремонт.
Относно въпроса за препушването не съм я забелязал на място да пуши.Колата е на газ ако има значение.
Май нещата си отиват на сериозен ремонт.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Въпрос за ремонт на мотор
Теста за газове в охладителната система не винаги е 100% показателен.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Въпрос за ремонт на мотор
Peci_84 написа:Здравейте колеги,
Имам една е39-ка(m54b22) 2001 година фейслифт автоматик,двоен ванус.
Тези дни остановихме че вкарва газове в охладителната система(правихме тест).Въпроса ми е от тук нататък какво следва?(това със свалянето на главата и всички процедури ясно,но тя си пипаше и маслото).Ако има колеги от Пазарджик и региона да кажат къде може да я оставя да я оправят,че след обикаляне по сервизи всеки вдига рамене.
Смисъл някой който ще си свърши работата съвестно.
Ако някой се е сблъсквал с този проблем може ли да сподели горе долу какво да очаквам като цена?
Благодаря ви предварително!!!
Колега, ако се наложи да се прави и под главата, цената на ремонта може да надвиши стойността на колата. Помисли и върху възможността за друг двигател.
Re: Въпрос за ремонт на мотор
Peci_84 написа:Сериозен си е май разхода на масло за 10к километра около 3 литра,до към 5к не го пипаше и след това доливане.
Относно въпроса за препушването не съм я забелязал на място да пуши.Колата е на газ ако има значение.
Май нещата си отиват на сериозен ремонт.
А пробвал ли си с друго масло ?
Според мен, ако колата има проблем с двигателя, ще харчи масло без значение, дали е на 1000км маслото, или на 10000км.
При този случай аз не бих бързал със ремонта, относно разхода на масло.
Re: Въпрос за ремонт на мотор
Огледай добре дали олива от гарнитурата на главата. Масло антифриз все тая какво е. Моята беше така и газове си вкарваше в радиатора. В крайна сметка гарнитурата беше единственото здраво. Изтърбушени резби и главата хлопаше. Ако си я купил наскоро се приготви за сериозна сума, пък ако е нещо дребно ще си още по-щастлив.
Re: Въпрос за ремонт на мотор
С друго масло не съм пробвал (сега е с CASTROL 10W40),но няма как да пробвам сега.Тя сега си надува и не я карам.
А по въпроса със смяната на мотора с друг,(освен мотор разбира се),друго ще трябва ли да се подменя.
Тя е автоматик( ще трябва ли да се сменя кутията).
Евентуално какъв мотор може да се сложи?(като кубатура имам предвид,без много да се подменя по нея).
А по въпроса със смяната на мотора с друг,(освен мотор разбира се),друго ще трябва ли да се подменя.
Тя е автоматик( ще трябва ли да се сменя кутията).
Евентуално какъв мотор може да се сложи?(като кубатура имам предвид,без много да се подменя по нея).
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Въпрос за ремонт на мотор
Човекът очевидно не разбира, а вие му направихте вече основен ремонт а не може ли да тече от гарнитура на маслено тяло, капак на клапани, гарнитурата на картера или от някъде другаде....
Към колегата с М54, да знаеш, че този двг е с алуминиев блок и глава, и при махане и слагане на главата е възможно да "изтърват" резбите на блока! Ремонта, който ще правиш никак не е рутинен, съветвам те много внимателно да избереш човекът, който ще ти прави колата!
Към колегата с М54, да знаеш, че този двг е с алуминиев блок и глава, и при махане и слагане на главата е възможно да "изтърват" резбите на блока! Ремонта, който ще правиш никак не е рутинен, съветвам те много внимателно да избереш човекът, който ще ти прави колата!
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за ремонт на мотор
М54 си имат тоя проблем със сегментите.
Ако има цилиндри и се сменят сегменти ще се оправи проблема. А съм чувал но не съм го правил, че със маслен сегмент от М52 мотор проблема се решава кардинално, но това означава 12 комплекта сегменти, което малко е през кръстта.
В крайна сметка 2-3 литра масло на 10000км почти всяко м54 си хапва. Не мисля че е някаква болка за умиране, нито ще те остави на пътя, просто трябва да проверяваш от време на време литъра масло сплред зависи е от 10до20лв.Струва ли си
Резби се къртят само ако е прегрявана яко, и ако не са добре почистени при монтаж на глава.
Ако има цилиндри и се сменят сегменти ще се оправи проблема. А съм чувал но не съм го правил, че със маслен сегмент от М52 мотор проблема се решава кардинално, но това означава 12 комплекта сегменти, което малко е през кръстта.
В крайна сметка 2-3 литра масло на 10000км почти всяко м54 си хапва. Не мисля че е някаква болка за умиране, нито ще те остави на пътя, просто трябва да проверяваш от време на време литъра масло сплред зависи е от 10до20лв.Струва ли си
Резби се къртят само ако е прегрявана яко, и ако не са добре почистени при монтаж на глава.
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Въпрос за ремонт на мотор
Hip-hopotam написа:М54 си имат тоя проблем със сегментите.
Ако има цилиндри и се сменят сегменти ще се оправи проблема. А съм чувал но не съм го правил, че със маслен сегмент от М52 мотор проблема се решава кардинално, но това означава 12 комплекта сегменти, което малко е през кръстта.
В крайна сметка 2-3 литра масло на 10000км почти всяко м54 си хапва. Не мисля че е някаква болка за умиране, нито ще те остави на пътя, просто трябва да проверяваш от време на време литъра масло сплред зависи е от 10до20лв.Струва ли си
Резби се къртят само ако е прегрявана яко, и ако не са добре почистени при монтаж на глава.
Така си е, колегата да си направи ремонта на главата, масло може да си долива, какво толкова... Аз също съм чувал, че 2л масло/10000 км са нормални за М54...
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
Re: Въпрос за ремонт на мотор
Това не е голям разход на масло . Три коли оправих с доста по-висок разход включително едно М54 , с промивка . Лесно е и в десетки пъти по-евтино от ремонт . Първо си промий двг и след това мисли за друго , ще си спестиш ненужни манипулации.
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани