Проблем с М57D30
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Beamer_E30
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 25.09.2014
- Пол: Мъж
Проблем с М57D30
Здравейте колеги. Колата е е39 фейс с м57д30. Първо колата беше автомат, преправена е на ръчка (ако има значение). Сложих турбо GT2260V. Ремапната е, 252 коня и 550нм. Има прекъсвач на 4900 оборота и проблема идва в това че когато колата се изцепи на 1-ва понякога забива сякаш спира нафтата, започва да тресе сякаш спира цилиндър и отзад изпушва сиво/бяло това няколко секунди и после се изчиства и заработва нормално... Направило ми е впечатление че го прави когато примерно съм я карал на ниски обороти и я изцепя на 1-ва, като не е задължително да го направи. Понякога забива така веднъж и после може да и давам газ 100 пъти и повече да не го направи.. ако се дава плавно газ няма проблеми с по високите обороти... Турбината е проверена и няма проблем, дюзите са минали стенд и също нямат проблем, помпата за високо налягане на мотора също е сменяна с друга и няма никаква разлика. Някой да се е сблъсквал с подобен проблем?? На диагностика нищо не вади...
Re: Проблем с М57D30
Колега като я изцеждаш на първа и гледайте живите данни и може да видите проблема.
От кога е този проблем ?
От кога е този проблем ?
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Проблем с М57D30
няма да го видят, нещата с напомпана кола на 1ва се случват за секунда.
може да хвърля много гориво и я дави, за тая 1 секунда, а защо я чакаш до прекъсвач?
може да хвърля много гориво и я дави, за тая 1 секунда, а защо я чакаш до прекъсвач?
- Beamer_E30
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 25.09.2014
- Пол: Мъж
Re: Проблем с М57D30
Когато взех колата малко след това имаше проблем с турбината пренадуваше, виеше дори и след 3500 го правеше това тресене. Колата дойде с някакъв ремап, който явно някой гаражен специалист беше правил. След като сложих турбината 2260 не съм и давал газ докато не я настроим с нея. Настроихме я, на диното нямаше ядове щото не се дава рязко газ.. но след това пак така прави но почти към прекъсвач вече и сякаш е запушена нещо, щото го прави 1-2 пъти после няма ядове и така до следващото палене и покарване малко .. Другото което е не успяха да ми сложат лънч на по ниски обороти (предполагам е свързано с липсваща инсталация на машинката за круйз контрола на педала на съединителя и колата не знае кога е на свободна..) друго липсващо няма по интервенцията с ръчната кутия. Чудя се има ли връзка това с забиването ...
- Beamer_E30
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 25.09.2014
- Пол: Мъж
Re: Проблем с М57D30
Като взех колата малко след това започна да пренадува турбото и виеше и след 3500 забиваше така.. освен това имаше някакъв ремап правен с който беше пуснато супер много гориво. Сложих си 2260 и отидох да ми я ремапнат наново и колата си се цепи до края, но на диното при настройка забиване няма щото се дава плавно газ, а на пътя понякога създава ядове. Опитахме да сложим лънч на по-ниски обороти, но не успяхме и единственото което не съм свързал е машинката на педала на съединителя за круйз контрола (понеже беше автомат, няма пуснати кабели за машинката на съединителя) и вероятно колата не знае кога е на свободна и си мисля че може да има връзка с лънча.
- Beamer_E30
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 25.09.2014
- Пол: Мъж
Re: Проблем с М57D30
racing_team_vidin написа:няма да го видят, нещата с напомпана кола на 1ва се случват за секунда.
може да хвърля много гориво и я дави, за тая 1 секунда, а защо я чакаш до прекъсвач?
Това изпушване на сиво/бяло не е ли по-скоро на без гориво и като тресе по моите разбирания губи цилиндър/цилиндри и ако не подавам малко газ, а примерно забие и изключа от скорост директно си гасне... и на място ако набия прекъсвач понякога пак е забивала .. сякаш проблема е че горивото не и стига и като покарам малко във високи обороти помпата си прави налягане ...
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Проблем с М57D30
мен ми гаснеше заради изцедена над максимума помпа, на 2ра на пълна газ направо гасне.
но гасне изведнъж, няма претрисане и тн.
Да не бъркаш, тя да е изгаснала и ти да я държиш още на скорост
но гасне изведнъж, няма претрисане и тн.
Да не бъркаш, тя да е изгаснала и ти да я държиш още на скорост
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем с М57D30
tds а ми на е34 е с буст контрол някакъв измислен и прави същите глупости
явно помпата се изцежда и после и трябва малко време
при мен започва да работи на няколко цилиндъра и пуши като кебапчииница за известно време
намери някой кадърен човек да ти настрой колата спрямо промените
явно помпата се изцежда и после и трябва малко време
при мен започва да работи на няколко цилиндъра и пуши като кебапчииница за известно време
намери някой кадърен човек да ти настрой колата спрямо промените
- Tipche
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 208
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: Някъде
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525 ТДС
Re: Проблем с М57D30
Помпа под седалката моята правеше същото с времето може да прави по малко налягане и там да се получава това претрисане , заглъхване и угасване
И аз съм с 2260 но без “ лънч”
Има и вариянт от самия “лънч” да го прави че в бг вече всеки с лаптоп и инфо от гоогле и няколко изгледани клипа в ютуб правят тунинги , ремапи и т.н.
И аз съм с 2260 но без “ лънч”
Има и вариянт от самия “лънч” да го прави че в бг вече всеки с лаптоп и инфо от гоогле и няколко изгледани клипа в ютуб правят тунинги , ремапи и т.н.
- Tipche
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 208
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: Някъде
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525 ТДС
Re: Проблем с М57D30
ares2 написа:tds а ми на е34 е с буст контрол някакъв измислен и прави същите глупости
явно помпата се изцежда и после и трябва малко време
при мен започва да работи на няколко цилиндъра и пуши като кебапчииница за известно време
намери някой кадърен човек да ти настрой колата спрямо промените
Колега привет , при тебе има вариянт повдигачите да остават отворени и от там да прави проблема, че тдс не държи мнгоо мнгоо на тунинг , особено ако се слага 2260 или 2556
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани