Нов собственик на Е39 (и на BMW) с много въпроси

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 11.07.2018
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е39 528

Re: Нов собственик на Е39 (и на BMW) с много въпроси

Мнение от m0r0 » 12 Фев 2020, 11:43

Лоша работа е това с пасажерската врата...

Виж тук един пич как е решил проблема:

https://www.bimmerfest.com/forums/showt ... abinetman2

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 1.12.2019
Пол: Мъж

Re: Нов собственик на Е39 (и на BMW) с много въпроси

Мнение от theoldman » 12 Фев 2020, 21:11

Днес ми се наложи да бръмна София-Разград и обратно - 800 км и 10 часа зад волана. Разхода на бензин по борда е 7.8/100. Направо съм очарован.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Нов собственик на Е39 (и на BMW) с много въпроси

Мнение от Boyadjiev » 14 Фев 2020, 23:38

Аз смених клапана на картерната с Bilstein / Febi и си работи както трябва. Виж обаче моята тема (няколко по-надолу) за запушена щека за проверка на маслото. Вземи си маркучите под колектора за картерната вентилация, вакуумче за регулатора (3-4мм) около 1 метър, долното гофре на дросела и маркуча между клапана на картерната и щеката (100% е за смяна, че е като дъвка). Може да си вземеш и гарнитурките за колектора, за да ти е по-лесно. Не е трудно разглобяването, почисти си моторчето за празен ход, така и така си там, както и всички букси с контактен спрей. Това няма да оскъпи процедурата с повече от 60-80лв, заедно с клапана / 70лв. / ще си сигурен че всичко е изрядно и няма да разглобяваш там поне в следващите 15 минути :roll: :mhihi: :yes:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 1.12.2019
Пол: Мъж

Re: Нов собственик на Е39 (и на BMW) с много въпроси

Мнение от theoldman » 19 Фев 2020, 11:19

Един въпрос - това за кой мотор е:
Изображение

и това за кой мотор е:
Изображение

т.е. ... кой от двата е моя вариант?

Имам подозрението че ми трябва втория, или поне така ми изглежда като се опитам да видя какво има под колекторите ...

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 1.12.2019
Пол: Мъж

Re: Нов собственик на Е39 (и на BMW) с много въпроси

Мнение от theoldman » 03 Мар 2020, 19:16

Както се оказа, моя е втория вид.
Смяната беше сравнително лесна, въпреки че дросела има 2 маркуча за подгряване с антифриз. Откачих 2 букси, 1 тънко жило, кутията на филтъра, дебитомера и гофрето. Някакъв клапан май висеше на една пластина, та просто го откачих и го оставих да виси настрани.
Свалих клпана, разглобих го и ...
Изображение

След подмяната закачих диагностиката и ресетнах адаптациите.. Оставих я да поработи малко на място и времената на дюзите тръгнаха дори малко на минус, а не до небесата на плюс. Ламбда сондите почнаха да се клатят нагоре-надолу почти като по учебник.

Ръчках насам-натам из Инпа-та, и не знам какво съм правил, но за малко LCM модула се показа. После пак изчезна. За сметка на това за постоянно изчезна часовника от дисплея на радиото... изобщо тая дивотия не мога да я разбера докрай как да я ползвам...

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook