Дебитомер М57
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- didodi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 204
- Регистриран на: 2.12.2003
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring 525d
- Мечтае да кара: с четири ауспуха...
- Детайли за колата: Лайфстайл комби просто.
Re: Дебитомер М57
Демек да не даваме по 300 кинта за нов дебитомер ами направо при мапера да оправя проблема , че и моя дебитомер припадна.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Дебитомер М57
Не, дебитомера не е изолиран, просто проблема изобщо не беше в него
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: Дебитомер М57
Аз имам следния проблем. При каране на предела (изкачване по планински път с цялата възможна газ, дрифтове по завоите и т.н.) от време на време турбото ми спира и ми изкарва грешка:
3F25 Ladeluftschlauch-Ueberwachung (boost air hose monitoring)
Като я изчистя, пак тръгва. Понякога аз я чистя, тя пак се появява, чистя, появява се. Друг път Само като усетя че съм без турбо, спря на място, потеглям, и има турбо, без да чистя грешката. Трети път, оставам без турбо, чистя грешката в движение, изчиства се и колата си тръгва пак. Ей такива разновидности.
Четох по чужди форуми, срещнах на едно място, че проблема бил решен след подмяна на дебитомера.
Снощи пробвах без дебитомер (откачена букса). Веднага се усеща в работата на мотора, че нещо не е баш наред. Има едно тракане, по твърда работа (като как чука аванс) в ниските обороти. Във високите не намирам разлика. Докато беше с извадена букса, нямаше нито един отказ на турбото. При същите условия на каране и терен, натоварване. Вървежа си е все един и същ, но заради тракането, е по-приятно с включен дебитомер. Като закачвах буксата, пак ми изчезваше турбото от време на време.
Мисля, че ми го направи един път и при движение по магистрала с над 200. Иначе при нормално "натискане" не прави проблем. Но като повъртя по завоите, напоследък зачестява.
Може би трябва да продължа с опитите да карам с откачена букса, за да се уверя, че наистина никога не отказва. Да не е било съвпадение, въпреки че доста покарах с откачена.
И ме е страх при това високо натоварване да карам с откачената букса, да не прецакам нещо с това тракане. Някой имал ли е подобен проблем?
3F25 Ladeluftschlauch-Ueberwachung (boost air hose monitoring)
Като я изчистя, пак тръгва. Понякога аз я чистя, тя пак се появява, чистя, появява се. Друг път Само като усетя че съм без турбо, спря на място, потеглям, и има турбо, без да чистя грешката. Трети път, оставам без турбо, чистя грешката в движение, изчиства се и колата си тръгва пак. Ей такива разновидности.
Четох по чужди форуми, срещнах на едно място, че проблема бил решен след подмяна на дебитомера.
Снощи пробвах без дебитомер (откачена букса). Веднага се усеща в работата на мотора, че нещо не е баш наред. Има едно тракане, по твърда работа (като как чука аванс) в ниските обороти. Във високите не намирам разлика. Докато беше с извадена букса, нямаше нито един отказ на турбото. При същите условия на каране и терен, натоварване. Вървежа си е все един и същ, но заради тракането, е по-приятно с включен дебитомер. Като закачвах буксата, пак ми изчезваше турбото от време на време.
Мисля, че ми го направи един път и при движение по магистрала с над 200. Иначе при нормално "натискане" не прави проблем. Но като повъртя по завоите, напоследък зачестява.
Може би трябва да продължа с опитите да карам с откачена букса, за да се уверя, че наистина никога не отказва. Да не е било съвпадение, въпреки че доста покарах с откачена.
И ме е страх при това високо натоварване да карам с откачената букса, да не прецакам нещо с това тракане. Някой имал ли е подобен проблем?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Дебитомер М57
Мисля, че тая грешка я записваше, когато тегли неизмерен от дебитомера въздух - когато има пробив в ботуша от дебитомера към турбото. Огледай го, свали го и виж маншонът ляга ли добре към корпуса на дебитомера, стегнати ли са двата болта, здрав ли е. От другия край, дето влиза в турбото, има един голям о-пръстен на края на ботуша - според мен го смени, ако не си го сменял...
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: Дебитомер М57
Z3Ro* написа:Мисля, че тая грешка я записваше, когато тегли неизмерен от дебитомера въздух - когато има пробив в ботуша от дебитомера към турбото. Огледай го, свали го и виж маншонът ляга ли добре към корпуса на дебитомера, стегнати ли са двата болта, здрав ли е. От другия край, дето влиза в турбото, има един голям о-пръстен на края на ботуша - според мен го смени, ако не си го сменял...
Може и да си прав. Чувам от време на време някакво съскане, но не мога да разбера нормалното от турбото ли си е. Като се занимавах с турбото преди ми направи впечатление, че това уплътнение долу, о-пръстена много халтаво седеше, ама така си го монтирах...
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани