Проблем с паленето 3 дизел- Решен

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 329
Регистриран на: 23.06.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e-36 вече и е39
Мечтае да кара: х6 ама има време

Проблем с паленето 3 дизел- Решен

Мнение от jorfii » 08 Сеп 2019, 18:45

Здравейте, проблема е следния. В четвъртък пътувах до провинциятя минал съм 150 км. Спирам пред един магазин за пет минути качвам се в колата въртя и ми се стори, че колата върти по мудно така като слаб акумулатор нещо. Веднага ми мина през главата : Как слаб минал съм 150 км трябва да го е заредила, но колата на всичко отгоре не запали.При второто завъртане въртеше нормално, но запали с доста повече въртене от обикновено. Иначе палеше от четвърт, от тогава пали с повечко въртене независимо топла или студена. Бях си на село нямах възможност да я закача на диагностика. Преди малко се прибрах в София и я закачих. Дава ми грешка в подгревни свещи или релето. Сега въпроса е има ли нещо общо подгрева в тия жеги или проблема ми е другаде. Според мен при тези температури подгрев въобще не се включва или бъркам нещо? Вечерта преди да тръгна съм закачал колата защото трих грешка за бега понеже сменях механизма на шофьорската врата и грешката за подгрева я нямаше със сигурност.
Последна промяна jorfii на 15 Сеп 2019, 20:19, променена общо 1 път
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 356
Регистриран на: 11.09.2010
Местоположение: Кричим
Пол: Мъж

Re: Проблем с паленето 3 дизел

Мнение от mfandakov » 08 Сеп 2019, 19:01

Първи признаци на заминаващ си стартер.
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Проблем с паленето 3 дизел

Мнение от Kurtov » 08 Сеп 2019, 20:07

Подгрева не се използва при тези температури.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 329
Регистриран на: 23.06.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e-36 вече и е39
Мечтае да кара: х6 ама има време

Re: Проблем с паленето 3 дизел

Мнение от jorfii » 11 Сеп 2019, 21:34

И аз мисля, че подгрева не е проблема. За стартера, не знам. Мудното въртене беше само първия път. Сега си върти нормално, но запалването е забавено някъде около три секунди може би и повече трябва да въртя за да запали. Чудя се от къде да започна. Имах подобен проблем преди и се оказа че изпуска налягането през една дюза.Но тогава си даваше грешка за ниско налягане в рейла при старт. А сега нищо. Освен да направя един тест с колби да видя ама ме съмнява да е и това. Най рано в петък ще мога да правя нещо, че съм на работа. Колата я ползвам всеки ден и ще проверя дали е записала някаква грешка. Че така на сляпо си е гадно. Имал съм проблеми и с датчик колянов вал и тогава бая време ме мъчи докато накрая изкара грешката за него. Чета я с инпа и дис.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525 TDS

Re: Проблем с паленето 3 дизел

Мнение от ben_g » 12 Сеп 2019, 5:31

Пробва ли да подгрееш 2 пъти преди да запалиш за да видиш дали ще има промяна в паленето?


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 329
Регистриран на: 23.06.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e-36 вече и е39
Мечтае да кара: х6 ама има време

Re: Проблем с паленето 3 дизел

Мнение от jorfii » 12 Сеп 2019, 7:58

Тя колата въобще не включва подгрева ако температурата на антифриза не е под 5 градуса мисля че беше.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Проблем с паленето 3 дизел

Мнение от Kurtov » 12 Сеп 2019, 10:25

Виж дюзи, датчик колянов вал и датчик разпределителен вал и стартер.
Според мен е някое от гореизброените.
Ако колата пуши, прегледай дюзите най-напред.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 329
Регистриран на: 23.06.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e-36 вече и е39
Мечтае да кара: х6 ама има време

Re: Проблем с паленето 3 дизел

Мнение от jorfii » 12 Сеп 2019, 21:22

Има някакво развитие. Днес след работа пак пуснах една диагностика и този път имам записана грешка за ниско налягане в рейла при старт. Записала е и грешката за подгрева, но с това ще се занимавам по натам. Махнах маркучетата на излишната нафта горе на дюзите запуших маркуча който отива към резервоара за да не върне от помпата и като дам контакт прикапва нафта от трета дюза. Махнах колектора и извадих дюзата утре ще я нося да видим дали ще я оправят. Лошото е че в сервиза пак ще почнат да ми обясняват, че преди сряда да речем няма как да се занимават с нея както обикновено, но ще ги помоля да измислят нещо. На мен колата ми трябва за неделя сутринта. Дано да е от това. Ще пиша какво е станало.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 329
Регистриран на: 23.06.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e-36 вече и е39
Мечтае да кара: х6 ама има време

Re: Проблем с паленето 3 дизел

Мнение от jorfii » 14 Сеп 2019, 9:40

Проблема е решен. От дюзата беше сега всичко е наред. Открих и една изгоряла свещ на първи цилиндър смених я. Но стана друга беля, цели четири болта на колектора изпуснаха като го слагах. За сега мисля, че ще държи ама следващия път като го свалям ще трябва да го мисля нещо.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Проблем с паленето 3 дизел

Мнение от Kurtov » 14 Сеп 2019, 11:07

jorfii написа:Проблема е решен. От дюзата беше сега всичко е наред. Открих и една изгоряла свещ на първи цилиндър смених я. Но стана друга беля, цели четири болта на колектора изпуснаха като го слагах. За сега мисля, че ще държи ама следващия път като го свалям ще трябва да го мисля нещо.


Дюзата ли рециклира, или сложи друга ?
Ако си я рециклирал, какво точно и сменихте ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 329
Регистриран на: 23.06.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e-36 вече и е39
Мечтае да кара: х6 ама има време

Re: Проблем с паленето 3 дизел

Мнение от jorfii » 14 Сеп 2019, 11:59

Kurtov написа:
jorfii написа:Проблема е решен. От дюзата беше сега всичко е наред. Открих и една изгоряла свещ на първи цилиндър смених я. Но стана друга беля, цели четири болта на колектора изпуснаха като го слагах. За сега мисля, че ще държи ама следващия път като го свалям ще трябва да го мисля нещо.


Дюзата ли рециклира, или сложи друга ?
Ако си я рециклирал, какво точно и сменихте ?

Ами рециклират я така да се каже. Или по просто сменяват някакви уплътнения в нея на излишната нафта, но какво точно не знам. В смисъл ти не стоиш там да гледаш, давам им дюзата и после като е готова ми се обаждат по телефона да ида да си я взема както писах по рано и преди съм им карал дюза за същия ремонт и съм доволен.
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook