Проблем спирачки!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Проблем спирачки!
Добър ден колеги. Имам странен проблем със спирачките .... След смяна на скъсан вакум маркуч на турбото започнаха да блокират спирачките. Педала става твърд, сменена е вакум помпа за проба промяна няма! Сменени са всички вакуми с нови . Спирачната течност е сменена абс помпата я тествах със свалена букса пак остава проблема. Само сервото не съм пробвал друго не се сещам. Някой ако е имал този проблем ще съм радостен да ме насочи. Колата е 3 литра дизел автомат преди фейса.
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Проблем спирачки!
Под блокиране какво имаш предвид? Постоянно зацепени ли са? Все едно си натиснал спирачките? Ако да може да ти задържа буталото в някой от апаратите. Трябва да ги носиш да ти ги рециклират. Ходихме с познат да направи гимнастиката преди 2 седмици в GI Autofren в горубляне. Много добре ги направиха. Свалихме апаратите в друг сервиз, с който работят и е наблизо, занесохме ги при тези пичове, изчистиха ги смениха всичко по апарата, включително и буталото, боядисаха ги и всичко за 2-3 часа. Малко соленко, като цена, ама реално получаваш изцяло нови апарати. 160лв. на апарат за предните и мисля 130-140лв. на апарат за задните т.е. общо 600лв. за пълно рециклиране + боядисване на всички апарати.
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Проблем спирачки!
madafaka_donkele написа:Под блокиране какво имаш предвид? Постоянно зацепени ли са? Все едно си натиснал спирачките? Ако да може да ти задържа буталото в някой от апаратите. Трябва да ги носиш да ти ги рециклират. Ходихме с познат да направи гимнастиката преди 2 седмици в GI Autofren в горубляне. Много добре ги направиха. Свалихме апаратите в друг сервиз, с който работят и е наблизо, занесохме ги при тези пичове, изчистиха ги смениха всичко по апарата, включително и буталото, боядисаха ги и всичко за 2-3 часа. Малко соленко, като цена, ама реално получаваш изцяло нови апарати. 160лв. на апарат за предните и мисля 130-140лв. на апарат за задните т.е. общо 600лв. за пълно рециклиране + боядисване на всички апарати.
Ебати цените дават тея колко пъти съм минавал и си викам някой ден ще спра да ги видя.
Взех си 4 комплекта гумички и буталца от лавиатан (около 80-90лв всичко) и с един колега сменихме всичко и стана супер да найстина не са боядисани,но всичко си работи перфектно.Всички гумички и 4 нови буталца няма задържане няма скърцане вече
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Проблем спирачки!
При палене го няма След известно време задържат по точно при нормална работна температура на двигателя. След като извадя и сложа маркуча към вакум помпата се оправят временно.
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Проблем спирачки!
streetracing12 написа:Ебати цените дават тея колко пъти съм минавал и си викам някой ден ще спра да ги видя.
Взех си 4 комплекта гумички и буталца от лавиатан (около 80-90лв всичко) и с един колега сменихме всичко и стана супер да найстина не са боядисани,но всичко си работи перфектно.Всички гумички и 4 нови буталца няма задържане няма скърцане вече
Е все пак не са благотворителна организация да ги правят рециклажите за без пари Аз ги дадох, като добра опция просто. To e ясно, че DIY винаги е по-евтино, но не на всеки му се занимава или има нужното свободно време да ги направи сам нещата. Щото тези го направиха за няколко часа, ама с готови свалени и занесени апарати и бяха няколко човека вътре и не им беше за сефте. Тва означава аз ако се наема да го правя ще ми отнеме поне 1 ден, което поне при мен няма как да стане. Да, скъпо е, но и не мисля, че в София може да се намери някой да ти го направи кой знае колко по-евтино, а тези определено ги правят добре нещата и апарата става, като нов. Е тва са точно на моя човек апаратите след рециклирането:
\MITETO\ DSB написа:При палене го няма След известно време задържат по точно при нормална работна температура на двигателя. След като извадя и сложа маркуча към вакум помпата се оправят временно.
Е баш си задържат значи. Трябва да рециклираш апарата или апаратите.
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Проблем спирачки!
Ново развитие по проблема след откачане на вакум маркуча за турбото проблема се реши. Сега съм в шах какво може да бъде ?
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Проблем спирачки!
vladobate написа:Вакуум възвратния клапан да не е дал фира.
Към него съм се насочил днес ще го сменя.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани