М Волан от Е46 на Е39.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
М Волан от Е46 на Е39.
Здравейте колеги. Наскоро станах собственик на Е39 1998г.
Клаксона и мулти бутони не работеха. Днес реших да го разглобя за да видя какво се случва, и с изненада установих че волана изобщо не е свързан. Нямаше и лентов кабел, та за това бързо си намерих отавтоморга.
И тук започна проблема. Лентовия кабел изобщо не пасва на лостовете за фаровете и чистачките. Отдоло видях че има две празни букси едната кръгла, другата плоска.
Въпросът ми е, дали колата преди това е била изобщо с мулти волан, и какво може да се случи от сега нататък.
Прилагам и снимките който направих днес.
Клаксона и мулти бутони не работеха. Днес реших да го разглобя за да видя какво се случва, и с изненада установих че волана изобщо не е свързан. Нямаше и лентов кабел, та за това бързо си намерих отавтоморга.
И тук започна проблема. Лентовия кабел изобщо не пасва на лостовете за фаровете и чистачките. Отдоло видях че има две празни букси едната кръгла, другата плоска.
Въпросът ми е, дали колата преди това е била изобщо с мулти волан, и какво може да се случи от сега нататък.
Прилагам и снимките който направих днес.
Re: М Волан от Е46 на Е39.
Добре дошъл във форума! С времето ще разбереш, че четенето е много важно, когато си решил да го играеш майстор.
Във форума има поне 20 теми, в които подробно е описано, че при Е39 през март 1999г., системата на захващане на волана се променя и става такава, каквато е при Е46 - с лентов кабел, закрепен на конзолата, а не на волана.
Снимките ти не се показват, така че не може да се отговори на въпроса ти дали си имал мулти или не.
В някакъв момент тази тема ще ти бъде полезна: Смяна волан на е39 - преди `99-та
Там е описана процедурата по преминаване от дърт волан (за Е39, произведено преди 03/1999) към нов волан, какъвто е в Е46 и какъвто е в Е39, произведено след 03/1999г.
За свързването на кабелите, ако колата не е имала мултиволан, също има подробни теми, но съм сигурен, че ще хванеш цаката на търсачката. Успех!
Във форума има поне 20 теми, в които подробно е описано, че при Е39 през март 1999г., системата на захващане на волана се променя и става такава, каквато е при Е46 - с лентов кабел, закрепен на конзолата, а не на волана.
Снимките ти не се показват, така че не може да се отговори на въпроса ти дали си имал мулти или не.
В някакъв момент тази тема ще ти бъде полезна: Смяна волан на е39 - преди `99-та
Там е описана процедурата по преминаване от дърт волан (за Е39, произведено преди 03/1999) към нов волан, какъвто е в Е46 и какъвто е в Е39, произведено след 03/1999г.
За свързването на кабелите, ако колата не е имала мултиволан, също има подробни теми, но съм сигурен, че ще хванеш цаката на търсачката. Успех!
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани