Честито ми е39 - заедно на незнайни км. и 20 години ?!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Честито ми е39 - заедно на незнайни км. и 20 години ?!
Здравейте колеги (в този раздел), вече ще се подвизавам и тук от време на време за добро или за лошо.
След като ми потрябва евтина евридейка, с предимна цел пътувания, логично се стигна до е39, още по-логично до 6 цил бензин / газ, уж познавам мотора, та ето 2 снимки, като за първи пост тук:
Малко история за колата, която успях да намеря. Произведена е на 22.12.1999г. като е закарана в шоурумите през 2000г. С две думи 528и двоен ванос, автомат ZF. Някои от по-важните неща по колата са: комфортен ел. салон, ел. волан, DSP, панорамен шибидах, сензор за дъжд (залепен кофти и не работи коректно в момента) и парктроник. Всичко работи, даже надуването и подгрева (аз се учудих). Километрите й са неясни, сменяно е таблото - в момента показва над 317 000км, като е била на 1 собственик до 2010г. и до тогава е била обслужвана в БМВ до ~ 209 000 км. Заминава в Австрия за неясно колко години и километри, като следващия път когато изниква на картата на БМВ е в близката 2016г. и е с била с пробег от ~241 000 км. Може би вече е била с върнати километри по това време. През 2016г. се случва и друго важно събитие - става "нова" в Бг. От тогава до сега се знае, че газовата е на 850 часа работа, а в ключа в момента пише ~252 000 км. , така че е пълно мазало с историята. От както има Каско (2017) е била на 303 000 км. на таблото (вече с точка при километрите, т.е. след настъпилата смяна на таблото, или въртенето на км.)
Пиша всичко това за обща информация, към автомобила, тъй като ще ъпдейтвам с разни проблеми, обслужване и ремонтни дейности.
След кратко съвместно съжителство и ~1500км. за почти месец, съм отстранил следните неща на пръв поглед:
- отстраних новото, сменено (менте марка), неработещо добре виско - стои постоянно зацепено, много рядко отпуска.
- голям размер 70литра буталка ( courtesy of БМВ приятелите )
- настройка на газовата (че не работеше добре) + смяна на прилежащи маркучи, филтри и тн други течове по системата
- смяна на амортесьорчета на задното стъкло (не знаех че са 2 преди това ) на 5тата врата
Предстоят и други дребни ремонти по колата в развитие, докато се запознавам със състоянието й.
За момента имам нужда от отзиви за сервиз за смяна на предно стъкло, тъй като прекрасните пътища, пълни с камъни си свършиха работата за един уикенд - 2 удара, 2 пукнатини. Последно ходих в Кобра преди 4-5 месеца и се връщах 2 пъти след това от мърлявщина. Единият път течеше, другия свиреше. За щастие не беше на тая кола.
За това сега се чудя къде да сменя увредения прозорец. Някакви скорошни отзиви да имате, тъй като гледах в разни теми се е коментирало, но са от преди доста време. Какъв прозорец сте взели и сте останали доволни, помните ли цена ? Най-вече от кое и къде сте доволни ?
Поздрави
След като ми потрябва евтина евридейка, с предимна цел пътувания, логично се стигна до е39, още по-логично до 6 цил бензин / газ, уж познавам мотора, та ето 2 снимки, като за първи пост тук:
Малко история за колата, която успях да намеря. Произведена е на 22.12.1999г. като е закарана в шоурумите през 2000г. С две думи 528и двоен ванос, автомат ZF. Някои от по-важните неща по колата са: комфортен ел. салон, ел. волан, DSP, панорамен шибидах, сензор за дъжд (залепен кофти и не работи коректно в момента) и парктроник. Всичко работи, даже надуването и подгрева (аз се учудих). Километрите й са неясни, сменяно е таблото - в момента показва над 317 000км, като е била на 1 собственик до 2010г. и до тогава е била обслужвана в БМВ до ~ 209 000 км. Заминава в Австрия за неясно колко години и километри, като следващия път когато изниква на картата на БМВ е в близката 2016г. и е с била с пробег от ~241 000 км. Може би вече е била с върнати километри по това време. През 2016г. се случва и друго важно събитие - става "нова" в Бг. От тогава до сега се знае, че газовата е на 850 часа работа, а в ключа в момента пише ~252 000 км. , така че е пълно мазало с историята. От както има Каско (2017) е била на 303 000 км. на таблото (вече с точка при километрите, т.е. след настъпилата смяна на таблото, или въртенето на км.)
Пиша всичко това за обща информация, към автомобила, тъй като ще ъпдейтвам с разни проблеми, обслужване и ремонтни дейности.
След кратко съвместно съжителство и ~1500км. за почти месец, съм отстранил следните неща на пръв поглед:
- отстраних новото, сменено (менте марка), неработещо добре виско - стои постоянно зацепено, много рядко отпуска.
- голям размер 70литра буталка ( courtesy of БМВ приятелите )
- настройка на газовата (че не работеше добре) + смяна на прилежащи маркучи, филтри и тн други течове по системата
- смяна на амортесьорчета на задното стъкло (не знаех че са 2 преди това ) на 5тата врата
Предстоят и други дребни ремонти по колата в развитие, докато се запознавам със състоянието й.
За момента имам нужда от отзиви за сервиз за смяна на предно стъкло, тъй като прекрасните пътища, пълни с камъни си свършиха работата за един уикенд - 2 удара, 2 пукнатини. Последно ходих в Кобра преди 4-5 месеца и се връщах 2 пъти след това от мърлявщина. Единият път течеше, другия свиреше. За щастие не беше на тая кола.
За това сега се чудя къде да сменя увредения прозорец. Някакви скорошни отзиви да имате, тъй като гледах в разни теми се е коментирало, но са от преди доста време. Какъв прозорец сте взели и сте останали доволни, помните ли цена ? Най-вече от кое и къде сте доволни ?
Поздрави
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна Boyadjiev на 12 Авг 2019, 10:58, променена общо 1 път
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Dyakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 20.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Re: Честито ми е39, предстои смяна на предно стъкло - къде?
Честито да си я караш с кеф, изглежда много свежа.
На въпроса, какво да ти кажа трудна работа, аз все още не съм намерил свестен автостъклар, а търся от доста години. Виж и тази тема: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=4&t=434162. Общо взето всички са единодушни, че много трудно се намира. Дано да намериш и пиши после какво е станало.
На въпроса, какво да ти кажа трудна работа, аз все още не съм намерил свестен автостъклар, а търся от доста години. Виж и тази тема: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=4&t=434162. Общо взето всички са единодушни, че много трудно се намира. Дано да намериш и пиши после какво е станало.
- dokie
- ентусиаст
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: Честито ми е39, предстои смяна на предно стъкло - къде?
Честито и от мен, да си я караш с кеф!
След малко ъпгрейд, ъпдейт и ремонтчета определено мога да кажа, че има удоволствие в шофирането на този автомобил... а сега на въпроса (не го правя с цел реклама, не взимам комисион, споделям опит):
Кобра в жк. Илинден - (с времето се ориентирах кого да търся високия човек с брадата или другия с прошарената коса... малко по-заядлив, но иначе много точен и печен (вече им забравих имената - определено съм доволен от тяхната работа до момента)
- сменяни до момента само европейски (никакви китайски) челни стъкла на:
БМВ е34 - професионално изпълнение, никакви стъкълца и повреди по колата, никакъв шум, дори си намерих и ми сложиха отстрани лайсните (каквито нямах поради предни пестеливи собственици) но чаках 3 часа за смяната, чистачките и всички кори си бяха по местата без нужда от допълнително пипане... обаче: протече след 2г в краката пред жабката - свалиха, почистиха и залепиха за няма и час без да платя една стотинка (има доживотна гаранция на монтажа или нещо подобно се казваше... не забравиха да споменат ръждици и т.н. като вероятна причина за протичането).
Ауди А4 - отидох рано сутринта, питах ги момчетата да взема по кафе/бира (излезе ми няколко лева отгоре) и всичко бе готово за има няма един час - вече 4 години няма теч, няма шум
VW Golf III - пак така сутринта рано (тъкмо отваряха вратите към 8:45), кафенцето, свалиха, покриха с одеало, почистиха, напръскаха почистените от ръжда места където се слага полиуретана с боя и в 9:20 ми викат "готов си, айде изкарвай" (не можах да си изям дори закуската) до момента доволен, без течове и шумове...
Преди 2 месеца ми лепнаха датчика за дъжд като си платих само лепенката... не изглежда като заводски, но работи и за дъжда и за светлината. Тогава попитах ориентировъчно за европейско стъкло челно за е39-ката (че имам една шупла) и имаше 3 варианта в зависимост от типовете огледала и не помня още какво - между 180 и 250лв и отделно там 10лв лепило и 20-тина лева за лайсни и щипки (това грубо по спомен)... и не говоря за атермичен Pilkington... когато узрее проблема пак там ще отида.
Успех!
След малко ъпгрейд, ъпдейт и ремонтчета определено мога да кажа, че има удоволствие в шофирането на този автомобил... а сега на въпроса (не го правя с цел реклама, не взимам комисион, споделям опит):
Кобра в жк. Илинден - (с времето се ориентирах кого да търся високия човек с брадата или другия с прошарената коса... малко по-заядлив, но иначе много точен и печен (вече им забравих имената - определено съм доволен от тяхната работа до момента)
- сменяни до момента само европейски (никакви китайски) челни стъкла на:
БМВ е34 - професионално изпълнение, никакви стъкълца и повреди по колата, никакъв шум, дори си намерих и ми сложиха отстрани лайсните (каквито нямах поради предни пестеливи собственици) но чаках 3 часа за смяната, чистачките и всички кори си бяха по местата без нужда от допълнително пипане... обаче: протече след 2г в краката пред жабката - свалиха, почистиха и залепиха за няма и час без да платя една стотинка (има доживотна гаранция на монтажа или нещо подобно се казваше... не забравиха да споменат ръждици и т.н. като вероятна причина за протичането).
Ауди А4 - отидох рано сутринта, питах ги момчетата да взема по кафе/бира (излезе ми няколко лева отгоре) и всичко бе готово за има няма един час - вече 4 години няма теч, няма шум
VW Golf III - пак така сутринта рано (тъкмо отваряха вратите към 8:45), кафенцето, свалиха, покриха с одеало, почистиха, напръскаха почистените от ръжда места където се слага полиуретана с боя и в 9:20 ми викат "готов си, айде изкарвай" (не можах да си изям дори закуската) до момента доволен, без течове и шумове...
Преди 2 месеца ми лепнаха датчика за дъжд като си платих само лепенката... не изглежда като заводски, но работи и за дъжда и за светлината. Тогава попитах ориентировъчно за европейско стъкло челно за е39-ката (че имам една шупла) и имаше 3 варианта в зависимост от типовете огледала и не помня още какво - между 180 и 250лв и отделно там 10лв лепило и 20-тина лева за лайсни и щипки (това грубо по спомен)... и не говоря за атермичен Pilkington... когато узрее проблема пак там ще отида.
Успех!
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Честито ми е39, предстои смяна на предно стъкло - къде?
Докато чакам да ми излезе щетата, за да сменя стъклото, хванах да поогледам някои други неща по колата.
Гледайки детски болести и неща които определено трябва да проверя, се оказа че е често срещан проблем DISA клапата. Разглобих я да проверя състоянието й, дали изобщо работи, мембраната как е (държи ли вакуум) и оста дали е здрава. Полезна информация можете да видите по този въпрос тук:
https://www.youtube.com/watch?v=sY71GtinJhY
Странно но, се оказа в добро състояние, всичко работи добре, пина е супер здрав - никакви наченки на износване. Въпреки това беше замърсена и вакуум каналчето (много малката дупчица до клапата) беше запушено. След старателно почистване и монтаж, вече мога да кажа че имаме много по-добри ниски обороти. Явно не е затваряла като хората заради вакуума.
Освен това смених вакуума на бензиновия регулатор, че беше спукан. Смених и маркуч за контрол на празния ход (?! номер 3 от схемата):
тъй като беше станал на дъвка и се беше сцепил.
Интересно ми стана и като свалих бензиновия филтър
Със сигурност не е от тогава, но най-вероятно при след гаранционно обслужване не е сменян (поне няма данни в БМВ историята, която имам до 2010г.). Странно
Гледайки детски болести и неща които определено трябва да проверя, се оказа че е често срещан проблем DISA клапата. Разглобих я да проверя състоянието й, дали изобщо работи, мембраната как е (държи ли вакуум) и оста дали е здрава. Полезна информация можете да видите по този въпрос тук:
https://www.youtube.com/watch?v=sY71GtinJhY
Странно но, се оказа в добро състояние, всичко работи добре, пина е супер здрав - никакви наченки на износване. Въпреки това беше замърсена и вакуум каналчето (много малката дупчица до клапата) беше запушено. След старателно почистване и монтаж, вече мога да кажа че имаме много по-добри ниски обороти. Явно не е затваряла като хората заради вакуума.
Освен това смених вакуума на бензиновия регулатор, че беше спукан. Смених и маркуч за контрол на празния ход (?! номер 3 от схемата):
тъй като беше станал на дъвка и се беше сцепил.
Интересно ми стана и като свалих бензиновия филтър
Със сигурност не е от тогава, но най-вероятно при след гаранционно обслужване не е сменян (поне няма данни в БМВ историята, която имам до 2010г.). Странно
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Честито ми е39, предстои смяна на предно стъкло - къде?
Продължавам да си чакам щетата, междувременно нищо кой знае колко интересно, освен че съм доволен от колата
Направих преглед на климатика, дозареждане на 150грама и наливане на ново масълце.
След почистването на ДИСА-та градско разхода ми е 19-20 газ, като преди това беше 23-24, извънградско съм супер -> 13-14. До колко е нормален този разход ? Смятам че е добре, но няма много много писано за 28мици (намерих 5-6 мнения) е39
Направих преглед на климатика, дозареждане на 150грама и наливане на ново масълце.
След почистването на ДИСА-та градско разхода ми е 19-20 газ, като преди това беше 23-24, извънградско съм супер -> 13-14. До колко е нормален този разход ? Смятам че е добре, но няма много много писано за 28мици (намерих 5-6 мнения) е39
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- mirko0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 88
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320A
Re: Честито ми е39, предстои смяна на предно стъкло - къде?
Boyadjiev написа:Продължавам да си чакам щетата, междувременно нищо кой знае колко интересно, освен че съм доволен от колата
Направих преглед на климатика, дозареждане на 150грама и наливане на ново масълце.
След почистването на ДИСА-та градско разхода ми е 19-20 газ, като преди това беше 23-24, извънградско съм супер -> 13-14. До колко е нормален този разход ? Смятам че е добре, но няма много много писано за 28мици (намерих 5-6 мнения) е39
При мен разходът е приблизително същият. Извънградско понякога пада и под 12 газ, но като цяло това са числата. Карам предимно извънградско и смесено по борд ми излиза около 12/вторият брояч не е зануляван поне от половин година/, което при мен се равнява на 15 газ.
Поздрави
- g_dobreff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 23.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530I M sport
- Мечтае да кара: //M5
- Детайли за колата: Saloon Manual Transmission
Re: Честито ми е39, предстои смяна на предно стъкло - къде?
Boyadjiev написа:Продължавам да си чакам щетата, междувременно нищо кой знае колко интересно, освен че съм доволен от колата
Направих преглед на климатика, дозареждане на 150грама и наливане на ново масълце.
След почистването на ДИСА-та градско разхода ми е 19-20 газ, като преди това беше 23-24, извънградско съм супер -> 13-14. До колко е нормален този разход ? Смятам че е добре, но няма много много писано за 28мици (намерих 5-6 мнения) е39
Предвид, че е автомат разхода е приемлив. Моята 530i ръчка извънградско прави между 9-13 (зависи от карането), а в града съм 13-15 по метода на пълно>празно>изминати километри на газ.
- dokie
- ентусиаст
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: Честито ми е39, предстои смяна на предно стъкло - къде?
При мен на 530iA touring градско по София и Перник е 15-16 при леко каране и 17-18 при често ползване на спортен режим и светкащ тракшън... Максимум 20/100 със заминал датчик разпределителен вал и често ползване на кик-даун за компенсация...
Извънградско Перник-Велинград и обратно около 11/100 с максимална скорост 140км/ч
Метод на засичане пълно-пълно...
ПС: след пренаписан софт на скоростите превключва по-бързо, на по-ниски обороти и трудно качва над 17/100 при липса на извращения с педала на газта... На е38 4.4 на приятел при леко каране от 21-22/100 разхода на газ стана 17-18/100 след подобна процедура...
Извънградско Перник-Велинград и обратно около 11/100 с максимална скорост 140км/ч
Метод на засичане пълно-пълно...
ПС: след пренаписан софт на скоростите превключва по-бързо, на по-ниски обороти и трудно качва над 17/100 при липса на извращения с педала на газта... На е38 4.4 на приятел при леко каране от 21-22/100 разхода на газ стана 17-18/100 след подобна процедура...
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Честито ми е39, предстои смяна на предно стъкло - къде?
Малко да ъп-на темата, докато чакам това безкрайно каско
Проверих климатика и за най-голямо щастие установих че всичко е наред Доляхме 70-80 грама за спорта и съм доволен от проверката
Установих, че ел.хроматичното ми огледало не се затъмнява. След като го разглобих, видях че някой преди мен се е опитвал да го оправи, но е изгубил "Г"-образните планки (електроди) от едната страна на стъклото. За жалост ще търся друго, тъй като за да видя дали работи моето, ми трябва поне такава планка/електрод. Прикачам едно детайлно видео от youtube по темата:
https://www.youtube.com/watch?v=tI3cR9KhrdY&t
Междувременно спуках гума, което доведе до 2 нови Рикена, които естествено заминаха отпред. Взех си 225/50/17, с оглед на стойката която ми харесваше както е в момента. Освен това колата се ползва за евридей подвозване и предпочетох по-високия борд за комфорт и устойчивост на дупки. Впечатленията от 1000км. са ми че са по-шумнички тези гуми, на мокро и изсъхващо са средна работа, на сухо са добре. За парите си съм доволен. Тъй като нямах възможност да ходя до Мони гуми (от който единствено съм бил доволен някога), използвах сервиз за гуми "Автогуми Премиум Сервиз" ето тук: https://www.google.com/maps?ll=42.64493 ... ada,+Sofia
Не са на нивото на чичо Мони, но баланса с машината им Hunter Road Force Elite е добър, не тресе никъде.
След около 2000км. по морето установих че ми липсва около литър масло (преди да тръгна долях от мин до макс, след това пак беше на мин). Първото нещо беше да проверя маркучите по картерната вентилация. Установих че щеката ми е запушена с тапа около 5см. (има тема на колега в раздела) Става дума за запушване като на колегата тук: viewtopic.php?f=35&t=414512
Само че аз реших да я отпуша и с меглио, ръчкане с тел и вода под налягане, след 30-40 мин. бяхме готови. Смяна на маркуча за оттичане на маслото (който не беше много зле, но все пак). Вече има шанс да се стича в картера Ще видим как е клапана (CCV) след 1500км. ако не е изхарчило маслото преди това
По време на процедурата установих леки дупки по гофретата между дебитомера и дросела. Те са 2бр, като дупките бяха по първото:
Но все пак смених и второто, да не се налага пак да разглобявам:
Почистих моторчето за празен ход, така и така бях поразглобил. Беше супер мръсно и клеясало. Движеше се, но трудно.
Освен това установих и липса на една гайка 11, която държи всмукателния колектор към главата, което най-вероятно е скапало гарнитурата. За сега сложих нова, ще сменям гарнитурата направо с колектора, като слагам от м54...
Остана сутрин на студен старт да имам лека лоша работа на мотора в първите 10-15 секунди, но сега е драстично по-добре.
За сега е това
Проверих климатика и за най-голямо щастие установих че всичко е наред Доляхме 70-80 грама за спорта и съм доволен от проверката
Установих, че ел.хроматичното ми огледало не се затъмнява. След като го разглобих, видях че някой преди мен се е опитвал да го оправи, но е изгубил "Г"-образните планки (електроди) от едната страна на стъклото. За жалост ще търся друго, тъй като за да видя дали работи моето, ми трябва поне такава планка/електрод. Прикачам едно детайлно видео от youtube по темата:
https://www.youtube.com/watch?v=tI3cR9KhrdY&t
Междувременно спуках гума, което доведе до 2 нови Рикена, които естествено заминаха отпред. Взех си 225/50/17, с оглед на стойката която ми харесваше както е в момента. Освен това колата се ползва за евридей подвозване и предпочетох по-високия борд за комфорт и устойчивост на дупки. Впечатленията от 1000км. са ми че са по-шумнички тези гуми, на мокро и изсъхващо са средна работа, на сухо са добре. За парите си съм доволен. Тъй като нямах възможност да ходя до Мони гуми (от който единствено съм бил доволен някога), използвах сервиз за гуми "Автогуми Премиум Сервиз" ето тук: https://www.google.com/maps?ll=42.64493 ... ada,+Sofia
Не са на нивото на чичо Мони, но баланса с машината им Hunter Road Force Elite е добър, не тресе никъде.
След около 2000км. по морето установих че ми липсва около литър масло (преди да тръгна долях от мин до макс, след това пак беше на мин). Първото нещо беше да проверя маркучите по картерната вентилация. Установих че щеката ми е запушена с тапа около 5см. (има тема на колега в раздела) Става дума за запушване като на колегата тук: viewtopic.php?f=35&t=414512
Само че аз реших да я отпуша и с меглио, ръчкане с тел и вода под налягане, след 30-40 мин. бяхме готови. Смяна на маркуча за оттичане на маслото (който не беше много зле, но все пак). Вече има шанс да се стича в картера Ще видим как е клапана (CCV) след 1500км. ако не е изхарчило маслото преди това
По време на процедурата установих леки дупки по гофретата между дебитомера и дросела. Те са 2бр, като дупките бяха по първото:
Но все пак смених и второто, да не се налага пак да разглобявам:
Почистих моторчето за празен ход, така и така бях поразглобил. Беше супер мръсно и клеясало. Движеше се, но трудно.
Освен това установих и липса на една гайка 11, която държи всмукателния колектор към главата, което най-вероятно е скапало гарнитурата. За сега сложих нова, ще сменям гарнитурата направо с колектора, като слагам от м54...
Остана сутрин на студен старт да имам лека лоша работа на мотора в първите 10-15 секунди, но сега е драстично по-добре.
За сега е това
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Честито ми е39 - заедно на незнайни км. и 20 години ?!
Честито колега. Абонирал си се за едни безкрайни разходи. Но така е с тези коли, уж кефа балансирал нещата. Мижи кьорчо да те лажем .
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Честито ми е39 - заедно на незнайни км. и 20 години ?!
20 годишна кола + поддръжка само като се счупи и е така. Поне не плаща за трудElesar74 написа:Честито колега. Абонирал си се за едни безкрайни разходи. Но така е с тези коли, уж кефа балансирал нещата. Мижи кьорчо да те лажем .
Успех с колата и един съвет, след като караш много, е хубаво да заложиш на хубави гуми. Falken FK510 и размер по желание, ще направят живота ти много по-сигурен и тих. Цената не е голяма и разликата с Рикен е 30-на лв на гума.
Разгледай ревюта на тези гуми.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Честито ми е39 - заедно на незнайни км. и 20 години ?!
Благодаря за съветите, особено за гумите. Не планирах взимане в момента на гуми и за това се наложи аварийно да взема някакви.
Иначе като цяло съм доста доволен за момента. Вярно че е било по-важно да се тапицира волана, от виското примерно, ама няма перфектни неща. Все пак предвид годините, даже съм супер доволен от състоянието й. Не изглежда да има нищо крайно належащо за смяна, но леко полеко се запознавам със състоянието й в движение. В тоя ред на мисли, на вас градусите на климатика отговарят ли ви ? На мен ми е настроен на 17 градуса за да ми е добре, което спрямо други коли (на които го настройвам на 21-22) смятам е различно. Бачка добре автоматичния режим, само ми се разминават градусите. Почистване на датчиците за температура в купето?
Иначе като цяло съм доста доволен за момента. Вярно че е било по-важно да се тапицира волана, от виското примерно, ама няма перфектни неща. Все пак предвид годините, даже съм супер доволен от състоянието й. Не изглежда да има нищо крайно належащо за смяна, но леко полеко се запознавам със състоянието й в движение. В тоя ред на мисли, на вас градусите на климатика отговарят ли ви ? На мен ми е настроен на 17 градуса за да ми е добре, което спрямо други коли (на които го настройвам на 21-22) смятам е различно. Бачка добре автоматичния режим, само ми се разминават градусите. Почистване на датчиците за температура в купето?
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Dyakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 20.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Re: Честито ми е39 - заедно на незнайни км. и 20 години ?!
Определено имаш проблем, пробвай да почистиш блока за управление на климатроника, по-точно прорезите от които засмуква въздух от купето и самото вентилаторче, преди време имаше тема някъде как точно се разглобява.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Честито ми е39 - заедно на незнайни км. и 20 години ?!
Такаа, разглобих управлението на климатика, за да почистя сензора (терморезистор в случая) за темепература.
Не беше много мръсно, но не беше и много чисто. Другото което е интересно да спомена - прорезите от към пасажера са само за симетрия - реално не са за втори сензор (не знаех че е така).
Ето едно подробно видео за това как се стига до разглобяването на управлението:
https://www.youtube.com/watch?v=U4FupO15XTU
След почистване на платката и на всички пластмарийки, така изглежда управлението:
След извършената процедура, вече на 20 градуса даже е леко хладно в колата - смятам че работи изправно вече.
Не беше много мръсно, но не беше и много чисто. Другото което е интересно да спомена - прорезите от към пасажера са само за симетрия - реално не са за втори сензор (не знаех че е така).
Ето едно подробно видео за това как се стига до разглобяването на управлението:
https://www.youtube.com/watch?v=U4FupO15XTU
След почистване на платката и на всички пластмарийки, така изглежда управлението:
След извършената процедура, вече на 20 градуса даже е леко хладно в колата - смятам че работи изправно вече.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Re: Честито ми е39 - заедно на незнайни км. и 20 години ?!
Boyadjiev написа:Такаа, разглобих управлението на климатика, за да почистя сензора (терморезистор в случая) за темепература.
Не беше много мръсно, но не беше и много чисто. Другото което е интересно да спомена - прорезите от към пасажера са само за симетрия - реално не са за втори сензор (не знаех че е така).
Ето едно подробно видео за това как се стига до разглобяването на управлението:
https://www.youtube.com/watch?v=U4FupO15XTU
След почистване на платката и на всички пластмарийки, така изглежда управлението:
След извършената процедура, вече на 20 градуса даже е леко хладно в колата - смятам че работи изправно вече.
Тури ли една капка масло на перката да е напълно безшумна
50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани