Колеблив вървеж 528iA
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Колеблив вървеж 528iA
Ако има записана грешка за датчика може и да не заработи коректно - поне при мен беше така. Слагам новия оригианлен и пак на празен ход трагедия. Оправи се чак като изчистих грешката.
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Колеблив вървеж 528iA
cerberus написа:Ако има записана грешка за датчика може и да не заработи коректно - поне при мен беше така. Слагам новия оригианлен и пак на празен ход трагедия. Оправи се чак като изчистих грешката.
Сетих се и аз ,пробвах,не става.
Ти какъв монтира? Колата заработи ли по-добре,стана ли по динамична?
- georgi_1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 418
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Колеблив вървеж 528iA
Колега, от опита дето съм имал със зацепване на ваноса (валовете) на м52, на празен ход трябва да е 24градуса като се из форсира и включи ваноса трябва да е 48-50градуса. При твоето положение би трябвало да нямаш мощност в ниските при така зацепени валове. Винаги съм ги зацепвал с инструмент и на колкото и хора да съм го правил винаги са това числата 24-48. Но има вероятност аз да греша а при теб да е точно направено. Споделям опит само
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Колеблив вървеж 528iA
И аз винаги съм имал инструмент за М52 и съм разцепвал и зацепвал няколко М52,освен моето което няколко пъти съм му правил центровка.Проблеми с това не съм имал до сега.Днес по случаиност правих и една Е36ца М52 тя пък на празен ход стоеше на -3градуса,но това го гледам с АутоКом.Мисля че през Инпа стоиностите на датчик разпределителен вал наистина на празен ход стояха към 22-24 градуса и към 1200-1400оборота мръдваха с още толкова градуса но това е по спомен.Може би разминаването ни е в диагностиките.
- georgi_1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 418
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Колеблив вървеж 528iA
Може колега, аз с инпа ги гледам.
Re: Колеблив вървеж 528iA
Hip-hopotam написа:Сетих се и аз ,пробвах,не става.
Ти какъв монтира? Колата заработи ли по-добре,стана ли по динамична?
Оригинален, който се скапа на втория месец. Явно съм нацелил кофти бройка После за 2 месеца бях с някакъв втора ръка. После взех VDO от колегата laviatan и от тогава до сега съм с датчици от него, има-няма 6 години ще станат безпроблемни.
Разлика във вървенето на колата, докато датчиците са работили коректно не е имало, нито с оригиналния, нито с втората ръка, нито с VDO-то. Но като спряха да работят, всичко ставаше трагедия и празен ход, и малки и големи обороти, и ускорение... всичко.
- filipov1975
- Потребител
- Мнения: 22
- Регистриран на: 13.03.2016
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: e38-750i
- Мечтае да кара: вече го кара
Re: Колеблив вървеж 528iA
"Разхода винаги е бил 20градско 10-11 извънградско което е нормално според мен". Там е ключа от бараката. Карам 528 с един ванос, градско макс 12, извън 8-9., когато не ме сърби крака. Много я натискаш
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Колеблив вървеж 528iA
Дойде оригиналния.Всичко изглеждаше както трябва,без заличени номера и т.н.,абсолютно същия като моя двадесетгодишен датчик,сложих го и запали без грижи.Проблема ми не е напълно изчезнал,може би е намалял ама не знам дали ще имам нерви да го търся,нека да ми мине малко и пак ще се заиграя.
Re: Колеблив вървеж 528iA
Аз да питам, че като ми влезе нещо в главата и не ми дава мира. Кутията пише ли някакви грешки? Обслужена ли е? Масалото й читаво ли е? Течове някакви да има, или да е имало, от нея? И радиаторите чисти ли са ти? Че това - на студено върви, а на загряло в малките обороти я няма, пък в големите върви, а пък мотора е като нов... И го е имало проблема преди да стане 2,8 и след това... Като че ли натам ме кара - към кутията или хидротрансформатора, а те от 2.5 мотор са отишли на 2,8, предполагам...
А двигателя на място (без товар) форсира ли се добре в проблемния диапазон обороти? Лули и свещи прегледани ли са? За паразитен въздух от някъде дали дърпа гледано ли е? Какви стойности дава за температура на входящ въздух в колектора? А дебитомера?
А двигателя на място (без товар) форсира ли се добре в проблемния диапазон обороти? Лули и свещи прегледани ли са? За паразитен въздух от някъде дали дърпа гледано ли е? Какви стойности дава за температура на входящ въздух в колектора? А дебитомера?
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Колеблив вървеж 528iA
Кутията е на 40-45000км от смяна на масло ZF Lifaguard5 и когато вадих мотора преди 12-13000км излях доста масло по земята,долях 3 литра почти, дефакто опреснил съм го ,но скоро мисля да го сменя.
Кутията отвреме на времв показва че няма комуникация с ДМЕ ,да тк кажа чесно чак сега се замислям за тази грешка...
Радиаторите са чисти,водния даже и вътре го мих колкото може.Вчера беше доста жегаво време и на извънградско с трима човека и климатик повече от 95-7 градуса не е вдигала.Градско в задръствания до 100-102 в краини моменти.
Двигателя на място в проблемния диапазон като го задържа има едно разтръскване.Преди седмица пробвах с бобини от една двуваносова М52ка дето доскоро постоянно имаше мисфаери и отскоро е оправена и нямам проблеми,не е и от тях.Свещите са на 2-3000км NGK по предписание за М52 ,по принцип си ги сменям на около 20000км.
Температурата на входящия въздух по скрито меню се движи адекватно.Паразитен въздух нямам,празния ход е перфектен.Ламбдите си работят и двете и на бенз и на газ си менят стоиностите както трябва.Дебитомера не мисля че е щото на разкачен пак го има проблема.
Кутията отвреме на времв показва че няма комуникация с ДМЕ ,да тк кажа чесно чак сега се замислям за тази грешка...
Радиаторите са чисти,водния даже и вътре го мих колкото може.Вчера беше доста жегаво време и на извънградско с трима човека и климатик повече от 95-7 градуса не е вдигала.Градско в задръствания до 100-102 в краини моменти.
Двигателя на място в проблемния диапазон като го задържа има едно разтръскване.Преди седмица пробвах с бобини от една двуваносова М52ка дето доскоро постоянно имаше мисфаери и отскоро е оправена и нямам проблеми,не е и от тях.Свещите са на 2-3000км NGK по предписание за М52 ,по принцип си ги сменям на около 20000км.
Температурата на входящия въздух по скрито меню се движи адекватно.Паразитен въздух нямам,празния ход е перфектен.Ламбдите си работят и двете и на бенз и на газ си менят стоиностите както трябва.Дебитомера не мисля че е щото на разкачен пак го има проблема.
- dankata
- младши ентусиаст
- Мнения: 682
- Регистриран на: 28.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530iA Touring
- Мечтае да кара: e3-е39
- Детайли за колата: 2001
Re: Колеблив вървеж 528iA
Аз имах драми с паразитен въздух при гарнитурата на капака на клапаните в комбинация с нацепени лули. Имаше доста колебания в работата на мотора.
Не съм сигурен кое създаваше повече проблеми, понеже смених всичко накуп и нещата заспаха.
Не съм сигурен кое създаваше повече проблеми, понеже смених всичко накуп и нещата заспаха.
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Колеблив вървеж 528iA
Днес пробвах със старите си свещи който бяха на около 20 000км,новите ми са на 2-3000км NGK каквито са за еднованосов М52,няма осезаема разлика.
Мерих сондите на осцилоскоп,въпреки че и на диагностика се виждат добре,и те са наред.
Пробвах с друг работещ датчик колянов вал,и от него не е.
Мерих компресия,навсякъде е 12-12.5 на топъл мотор.
Смених соленоида на ваноса и плунжера с пружинната вътре,отново няма разлика.
Чудя се от филтър картерна вентилация дали може да е ? По принцип е на не повече от 20000км Топран,гофрираната тръба е много леко омазнена ама не се вижда да е сцепена.
Мерих сондите на осцилоскоп,въпреки че и на диагностика се виждат добре,и те са наред.
Пробвах с друг работещ датчик колянов вал,и от него не е.
Мерих компресия,навсякъде е 12-12.5 на топъл мотор.
Смених соленоида на ваноса и плунжера с пружинната вътре,отново няма разлика.
Чудя се от филтър картерна вентилация дали може да е ? По принцип е на не повече от 20000км Топран,гофрираната тръба е много леко омазнена ама не се вижда да е сцепена.
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани