Термошаутер M52B20
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- ulra_power
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 29.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е60 М5
Термошаутер M52B20
Здравейте, изчедох доста теми относто охладителната система и така и не намерих точен отговор. Четох и по чуждестранни форуми, но там информацията различна. Въпросът ми е - термошаутерът (датчикът на радиатора) на каква температура би трябвало да включва принудително климатичната перка? Моята перка работи при пускане на климатика, но не съм сигурен колко от степените включва. Отделно на празен ход колата държи около 97/98 градуса, а с климатик качва до 101. Стрелката на таблото никога не е минавала средата, но въпреки това ме дразни че виското постоянно бучи. Преди година са сменяни термостат, виско, антифриз и водна помпа.
В крайна сметка на каква температура на антифриза термошлаухът трябва да включвя климатичната перка и каква приблизителната норма работа температура на охлаждащата течност? Някои казват 90-95, други че до 115 нямало проблеми.
Поздрави!
В крайна сметка на каква температура на антифриза термошлаухът трябва да включвя климатичната перка и каква приблизителната норма работа температура на охлаждащата течност? Някои казват 90-95, други че до 115 нямало проблеми.
Поздрави!
- Dyakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 20.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Re: Термошаутер M52B20
I степен включва при температура над 91°C,
II степен се вклчва от пресостата на климата,
III степен при температура над 104°C.
II степен се вклчва от пресостата на климата,
III степен при температура над 104°C.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Термошаутер M52B20
ulra_power написа:Здравейте, изчедох доста теми относто охладителната система и така и не намерих точен отговор. Четох и по чуждестранни форуми, но там информацията различна. Въпросът ми е - термошаутерът (датчикът на радиатора) на каква температура би трябвало да включва принудително климатичната перка? Моята перка работи при пускане на климатика, но не съм сигурен колко от степените включва. Отделно на празен ход колата държи около 97/98 градуса, а с климатик качва до 101. Стрелката на таблото никога не е минавала средата, но въпреки това ме дразни че виското постоянно бучи. Преди година са сменяни термостат, виско, антифриз и водна помпа.
В крайна сметка на каква температура на антифриза термошлаухът трябва да включвя климатичната перка и каква приблизителната норма работа температура на охлаждащата течност? Някои казват 90-95, други че до 115 нямало проблеми.
Поздрави!
За да стане още по-интересно- каза, че перката работи при пускане на климатика и наистина, служи да охлажда фреона при кондензирането му. Функцията за активиране при достигане на определена температура на антифриза е спомагателна към перката с вискозитетен съединител. Изобщо прекалено много фактори оказват влияние за да получиш стойност с точност до третия знак. След като нямаш реален проблем, по-добре се радвай на колата си- рано или късно ще се появи момент, в който да хвърлиш психически, интелектуални и финансови ресурси.
- ulra_power
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 29.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: Термошаутер M52B20
Ооп, такива моменти имаше вече, не е в това въпросът. Беше ми любопитно
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Термошаутер M52B20
Правих една 520ка работи на място дълго време докато достигне 102-103 градуса,тогава си пусна ел перката и като бутна горещ въздух към виското и то зафуча.
Аз имам 528 и до 105 градуса ел.перка не се е включвала никога а всичко е проверено дори нов шалтер купих.
Температурата ти е ок и при мен така се държи лятото а всичко ми е ревизирано.Голям ефект дава измиването на радиаторите.
Аз имам 528 и до 105 градуса ел.перка не се е включвала никога а всичко е проверено дори нов шалтер купих.
Температурата ти е ок и при мен така се държи лятото а всичко ми е ревизирано.Голям ефект дава измиването на радиаторите.
- ulra_power
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 29.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: Термошаутер M52B20
Да приемем тогава че няма смисъл да сменям шаутера.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани