530д Угасна в движение, и повече не запали!!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
54 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- pantzer3
- ентусиаст
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
530д Угасна в движение, и повече не запали!!!
Здравейте колеги. Моля за помощ и мнения, най-вече тези, които са се сблъсквали с подобен проблем като моят! Колата е 530д, 99-а година! При прибиране след изпреварване, колата угасна! Направих няколко опита да запаля, но не успях! Върти, но не пали! Помпата в резервоара, и тази под седалката, съм ги сменял преди около 10 000км. – работят! ИНПА дава 4 бара от помпата, и 0 бара на рейла! Нафта има почти до горе. Смених нов горивен филтър, клапана на гнп-то и датчика на рейла(втора ръка), но положението е същото – върти и не пали! Няма записани грешки! Много хора изказаха различни хипотези, но почти никой не се е сблъсквал с този проблем! Ел. проблем или проблем с реле, проблемна дюза, проблемна гнп, проблем с компютър, датчик колянов вал, датчик разпределителен вал и т.н. Искам да разбера, какво точно е възможно да се повреди в гореизброените, и как да разбера кое точно е проблемно, понеже нямам финансова възможност да сменям части, докато колата запали! И кое как бих могъл да тествам/проверя? Надявам се някой да успее да ми помогне или да ме насочи, за което предварително ви благодаря!
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: 530д Угасна в движение, и повече не запали!!!
Когато една дюза е повредена, от излишното и гориво (малкото маркуче) от там тече яко гориво и губи налягане...
Можеш поне това да провериш, има си и присособление https://toolspanda.com/%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82-%D0%B7%D0%B0-%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D0%B8%D0%BD%D0%B6%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8-co%D0%BC%D0%BCon-rail-12055.html
Другото което е, можеш да ги свалиш, и да ги дадеш в оторизиран БОШ сервиз за да ти ги проверят, и е хубо да ти изкарат нов код за дюзите, за да си ги кодираш после в компютъра!!! само при положение че е тресяла леко на ниски, ако не е тресяла тази стъпка не е необходима!!!
Не желая да те плаша, но помпата се задвижва от верига, случвало се е верига да се къса и колата гасне, но да не говорим напразно, виж първо най простото дюзите, да караме нещата подред
Можеш поне това да провериш, има си и присособление https://toolspanda.com/%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82-%D0%B7%D0%B0-%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D0%B8%D0%BD%D0%B6%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8-co%D0%BC%D0%BCon-rail-12055.html
Другото което е, можеш да ги свалиш, и да ги дадеш в оторизиран БОШ сервиз за да ти ги проверят, и е хубо да ти изкарат нов код за дюзите, за да си ги кодираш после в компютъра!!! само при положение че е тресяла леко на ниски, ако не е тресяла тази стъпка не е необходима!!!
Не желая да те плаша, но помпата се задвижва от верига, случвало се е верига да се къса и колата гасне, но да не говорим напразно, виж първо най простото дюзите, да караме нещата подред
Тиез коне искат да ядат....
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: 530д Угасна в движение, и повече не запали!!!
колегата е прав за проблемни или проблемна дюза. имахме подобна случка с м57 , но палеше само под определени гадуси. оказа се точно това описано в горния пост
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: 530д Угасна в движение, и повече не запали!!!
Като алгоритъм за работа, след това което е описано, че е направено- измерване на обратна нафта и ако всичко е наред- стенд на ГНП.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: 530д Угасна в движение, и повече не запали!!!
Свали маркуча на обратната нафта на която и да е дюза, завърти на стартера и виж дали ще дойде гориво. Ако да, и ако си сигурен в датчика на рейла, виж дали маслото не мирише на нафта. Ако мирише, дюза тече вътре в цилиндъра. Обратната нафта без да свалиш дюзите няма как да я замериш, затова ги дай на стенд всичките - цените са от 15 до 30 лева за проверката. Дюзите на тази кола нямат кодове и не се кодират. На диагностика виж колко оборота отчита на двигателя докато въртиш на стартер - трябва да са 200-250. Ако ги видиш, датчика на коляновия вал е ок. Другия горе на разпределителния прави магарии на топъл мотор обикновено, но може лесно да го размениш с такъв от работеща кола за пробата. Каква грешка точно записва колата, след като не пали, щото при 0 бара в рейла все ще има грешка?
- pantzer3
- ентусиаст
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
Re: 530д Угасна в движение, и повече не запали!!!
Z3Ro* написа:На диагностика виж колко оборота отчита на двигателя докато въртиш на стартер - трябва да са 200-250. Ако ги видиш, датчика на коляновия вал е ок.
Толкова са! Значи поне датчика на коляновия вал го отметнахме
- pantzer3
- ентусиаст
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
Re: 530д Угасна в движение, и повече не запали!!!
Z3Ro* написа: Каква грешка точно записва колата, след като не пали, щото при 0 бара в рейла все ще има грешка?
Няма записани грешки!
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: 530д Угасна в движение, и повече не запали!!!
За веригата може да откачиш тръбата за високото след помпата, която е към рейла и да я сложиш в метална туба - чукни на стартера и виж дали ще дойде гориво, въпреки че ако помпата е фира пак няма да дойде... Иначе трябва сваляне на капака на клапаните или по-лесното е демонтиране на помпата и проверка на стенд.
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: 530д Угасна в движение, и повече не запали!!!
Тя тази помпа, за да я свалиш, не се ли сваля задният капак на веригата... или се лъжа
Тиез коне искат да ядат....
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: 530д Угасна в движение, и повече не запали!!!
На три болта е, мисля че бяха ключ 13. Но за избиване на вала трябва скоба...
- pantzer3
- ентусиаст
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
Re: 530д Угасна в движение, и повече не запали!!!
Помагайте колеги! Никой ли не се е сблъсквал с подобен проблем?
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: 530д Угасна в движение, и повече не запали!!!
Форума наистина е за взаимопомощ, но твоята повреда може да излезе по голяма, извън твоите умения..
По добре потърси някой майстор, за да ти направи колата, сам няма да можеш да се справиш, дори и със съветите от форума..
Тука всички ти казаха, провери си дюзите, провери си помпата провери си веригата.. а ти задаваш пак едни и същи въпроси..
Провери ги първо тези работи, и ако тогава възникват въпроси питай
По добре потърси някой майстор, за да ти направи колата, сам няма да можеш да се справиш, дори и със съветите от форума..
Тука всички ти казаха, провери си дюзите, провери си помпата провери си веригата.. а ти задаваш пак едни и същи въпроси..
Провери ги първо тези работи, и ако тогава възникват въпроси питай
Тиез коне искат да ядат....
- pantzer3
- ентусиаст
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
54 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани