530д Угасна в движение, и повече не запали!!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- pantzer3
- ентусиаст
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
Re: 530д Угасна в движение, и повече не запали!!!
Z3Ro* написа:Свали маркуча на обратната нафта на която и да е дюза, завърти на стартера и виж дали ще дойде гориво. Ако да, и ако си сигурен в датчика на рейла, виж дали маслото не мирише на нафта. Ако мирише, дюза тече вътре в цилиндъра. Обратната нафта без да свалиш дюзите няма как да я замериш, затова ги дай на стенд всичките - цените са от 15 до 30 лева за проверката. Дюзите на тази кола нямат кодове и не се кодират. На диагностика виж колко оборота отчита на двигателя докато въртиш на стартер - трябва да са 200-250. Ако ги видиш, датчика на коляновия вал е ок. Другия горе на разпределителния прави магарии на топъл мотор обикновено, но може лесно да го размениш с такъв от работеща кола за пробата. Каква грешка точно записва колата, след като не пали, щото при 0 бара в рейла все ще има грешка?
Проверих колега! Пак закачих инпа и няма записана грешка! Маслото не мирише на нафта! Свалих маркуча на обратната нафта - този който излиза от първата дюза, иии... даже и не успях да завъртя стартера - още при подаване на контакт, от него изби нафта с голямо налягане!!! Опитвайки се да търся логиката, всичко сочи към механичен проблем в гнп-то! Така мисля, понеже не записва грешка, и въпросният маркуч видях че е свързан с маркуча за обратната нафта на гнп-то! Та най-вероятно вътре в гнп-то, някой клапан или пружинка или нещо от тоя род, се е прецакало или е останало отворено или затворено, и входящата в гнп-то нафта(4бара) директно я засилва в обратната, и за това няма налягане в рейла и не иска да запали! Трябва да уточня, че не разбирам от двигатели, гнп-та и т.н.(волю не волю, тепърва се уча) и търся изцяло логиката на нещата! Колегите които разбират - кажете какво мислите, на прав път ли съм?
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: 530д Угасна в движение, и повече не запали!!!
Другите варианти са ГНП или скъсана верига на ГНП - то...
За целта трябва да свалиш ГНП за да установиш проблема..
За целта трябва да свалиш ГНП за да установиш проблема..
Тиез коне искат да ядат....
- pantzer3
- ентусиаст
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
Re: 530д Угасна в движение, и повече не запали!!!
onewg написа:Другите варианти са ГНП или скъсана верига на ГНП - то...
За целта трябва да свалиш ГНП за да установиш проблема..
При скъсана верига, как ще хвърля налягане през маркуча за обратната нафта още при подаване на контакт? И няма ли да даде някаква грешка?
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: 530д Угасна в движение, и повече не запали!!!
То подкачващата помпа не е ли електрическа при теб като дадеш на контакт подкача, без да е нужно да въртиш..
Тиез коне искат да ядат....
- pantzer3
- ентусиаст
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: 530д Угасна в движение, и повече не запали!!!
този двигател не ми е много познат но, за свалянето на помпата се довери по добре на доверен сервиз
Тиез коне искат да ядат....
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: 530д Угасна в движение, и повече не запали!!!
pantzer3 написа:b00st написа:Верига.
Коя верига имаш предвид?
Ангренажната
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: 530д Угасна в движение, и повече не запали!!!
Ако си откачил маркуча от първи цилиндър към помпата за високото, от него не трябва да тече нафта на контакт - става дума за излишното гориво. Трябва да потече, когато се върти на стартера или моторът работи. Щом тече, значи е от клапана на някоя дюза - закачи колба на всеки цилиндър и дай на контакт - веднага ще видиш коя е дюзата...
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: 530д Угасна в движение, и повече не запали!!!
Z3Ro* написа:Ако си откачил маркуча от първи цилиндър към помпата за високото, от него не трябва да тече нафта на контакт - става дума за излишното гориво. Трябва да потече, когато се върти на стартера или моторът работи. Щом тече, значи е от клапана на някоя дюза - закачи колба на всеки цилиндър и дай на контакт - веднага ще видиш коя е дюзата...
това е добра идея
- pantzer3
- ентусиаст
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
Re: 530д Угасна в движение, и повече не запали!!!
Z3Ro* написа:Ако си откачил маркуча от първи цилиндър към помпата за високото, от него не трябва да тече нафта на контакт - става дума за излишното гориво. Трябва да потече, когато се върти на стартера или моторът работи. Щом тече, значи е от клапана на някоя дюза - закачи колба на всеки цилиндър и дай на контакт - веднага ще видиш коя е дюзата...
Маркуча го откачих не от помпата, а от дюзата!
- pantzer3
- ентусиаст
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
Re: 530д Угасна в движение, и повече не запали!!!
Тея дни ако имам време, ще откача маркучите за обратна нафта на дюзите, и ще видя при въртене на стартер какво се случва!
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: 530д Угасна в движение, и повече не запали!!!
Имай предвид, че ако е скъсала верига всичките тия експерименти с въртене да запали после ще ти излезнат през носа
- pantzer3
- ентусиаст
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
Re: 530д Угасна в движение, и повече не запали!!!
b00st написа:Имай предвид, че ако е скъсала верига всичките тия експерименти с въртене да запали после ще ти излезнат през носа
Няма как да е верига! Върти си нормално, няма никакви притеснителни шумове, няма грешки за датчици на колянов или разпределителен вал!
- pantzer3
- ентусиаст
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
Re: 530д Угасна в движение, и повече не запали!!!
15 секунди въртене, и дюзите пуснаха по няколко капки обратна нафта! Мисля че са добре!
Изпратено от моят RNE-L21 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят RNE-L21 с помощта на Tapatalk
54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани