Проблем с дроселова клапа на е39 4.4
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с дроселова клапа на е39 4.4
Здравейте, имам проблем който не мога да разреша светна ми чека и ми изписа че имам проблем с дросела (грубо казано) закачих колата на диагностика и ми показа грешка на дросела и грешка на педела на газта смених ги но все едно нищо не съм направил. някой можели да помогне как да разреша този проблем (колата няма газова уредба) Благодаря предварително.
V & L
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем с дроселова клапа на е39 4.4
Влиза ли в авариен режим и да работи на по-малко цилиндри?
Наскоро реших такъв проблем на един ВАГ със смяна на ECU, колкото и да е странно, ако можеш да си намериш дори само за пробата - може да помогне. Да, Е39 осмак не е ВАГ, но същия проблем съм имал и на 550ка, където смяна на ECU, беше една от възможностите според официален бюлетин на БМВ.
Наскоро реших такъв проблем на един ВАГ със смяна на ECU, колкото и да е странно, ако можеш да си намериш дори само за пробата - може да помогне. Да, Е39 осмак не е ВАГ, но същия проблем съм имал и на 550ка, където смяна на ECU, беше една от възможностите според официален бюлетин на БМВ.
- gentata
- старши ентусиаст
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Проблем с дроселова клапа на е39 4.4
valess написа:Здравейте, имам проблем който не мога да разреша светна ми чека и ми изписа че имам проблем с дросела (грубо казано) закачих колата на диагностика и ми показа грешка на дросела и грешка на педела на газта смених ги но все едно нищо не съм направил. някой може ли да помогне как да разреша този проблем (колата няма газова уредба) Благодаря предварително.
Предполагам "новите" с които са сменени "проблемните" не са наистина нови, с което пък няма как да се изключи и проблем с тях. Ел. дроселите имат лошата способност да им се захабяват плъзгачите с които компютъра следи положението на клапата. Като най-голямото износване и съответно проблемен участък е там където е клапата на празен ход. И почват едни филми безкрайни. В най-благоприятния вариант, проблема би се оправил с почистване на въпросния плъзгач (с подходящите препарати и нежна ръка ). Друг вариант е да се вземе дросел/педал втора ръка, които както споменах по-горе много е вероятно да имат същия проблем, но все ще се нацелят екземпляри които работят. И най-тежкия (финансово) е да се вземат нови такива. Но чак до смяна на EKU да се стигне - едва ли
Не е изключен и проблем с кабели и/или букси.
ПП: Не сменяй едновременно дросела и педала (предполагам че не си) с другите а поединично. Защото да речем при колата проблема може да е бил в дросела а педала да е наред. В "новия" комплект пък може проблема да е в педала. Така независимо от смяната все още проблема съществува.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем с дроселова клапа на е39 4.4
освен да ги размениш и да изключиш проблемната част
с каква диагностика работиш после?
изтрива ли се грешката от това след смяната?
аз лично много си се кефя на стария модел дросел с жилото
с каква диагностика работиш после?
изтрива ли се грешката от това след смяната?
аз лично много си се кефя на стария модел дросел с жилото
Re: Проблем с дроселова клапа на е39 4.4
Ще се захвана с почистване на въпросния плъзгач и ще пиша.
Благодаря за информацията
Благодаря за информацията
V & L
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани