Голям разход на масло M52B20
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- m_rusev
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 3.01.2019
- Пол: Мъж
- Кара: Трабантче и Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: отново е36 ама жената се мръщи
Голям разход на масло M52B20
'Здравейте, от около половин година имам е39 комби 520 и до момента съм и навъртял около 8000км и съм долял 7-8л. масло преди да го сменя като очаквах че със смяната на маслото харча ще спре, но уви картерната вентилация е изолирана (така взех колата) и ще я оправя при първа възможност. Маркуча от капак клапани на картерната вентилация излиза в атмосферата и от него излиза доста пара(не е водна пара), течове на масло от мотора няма, сълзене оттук оттам да но не и за 1л./1000км. Обмислям освен да възстановя картерната вентилация да сменя и гумички на клапани като евентуален причинител на този разход. Отзад не пуши освен ако не се задържи на високи обороти за повече време, но пък постоянно намирисва на масло. Компресията на мотора на студено е 10.5-11.5-12-12-12-12 което не смятам че е идеално зле за 400К км двигател
Ще се радвам ако някой помогне да отстраним този разход на масло
Ще се радвам ако някой помогне да отстраним този разход на масло
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Голям разход на масло M52B20
Освен да си прегледаш и стегнеш колата, виж с друго масло как е.
Имах случай на Е36 заради скапано масло да го гори, след смяна с истинско спря да го пипа.
Имах случай на Е36 заради скапано масло да го гори, след смяна с истинско спря да го пипа.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Голям разход на масло M52B20
Мишо,писах и в подфорум Е36,в една стара тема, по въпроса с проблема ти...дано и от там да се изкаже някакво полезно мнение! Помисли и за едно промиване на сегментите с газ,евентуално...Може да помогне! Прочети и тази тема,като имаш повече време: viewtopic.php?f=8&t=354446&hilit=%D0%9C52+%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%85%D0%BE%D0%B4+%D0%BD%D0%B0+%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Голям разход на масло M52B20
В другата тема, в Е36-подфорума,@mafiata написа:
"Няма клапан картерни газове или е изолиран само като е изваден маркуча отгоре и е запушен клапана?
Иначе и аз съм с такъв разход от 1лтр на 1000км при м52б28.
- Започнах със смяна на въпросния клапан и маркучи (близо 300л оригинални) ефекта е никакъв.
- Направих промивка на сегментите с газ за горене (сваляне на свещи и пълнене на цилиндрите с газ няколко пъти и след 24 часа се промива със старо масло, след което ново) ефект има. Колата стана по тиха и рязка, но разхода си е същия кажи речи след вече 1200км.
- Има и омаслявания по двигателя и мисля да сменя на първо време гарнитура капак клапани + маркучето към ваноса и то е доста мазно.
И се надявам с последното поне малко да намаля доливането поне на половина.
Иначе се кара с 10в40 Мотул вече 2г и половина и все отлагам отварянето понеже работата става дебела."
"Няма клапан картерни газове или е изолиран само като е изваден маркуча отгоре и е запушен клапана?
Иначе и аз съм с такъв разход от 1лтр на 1000км при м52б28.
- Започнах със смяна на въпросния клапан и маркучи (близо 300л оригинални) ефекта е никакъв.
- Направих промивка на сегментите с газ за горене (сваляне на свещи и пълнене на цилиндрите с газ няколко пъти и след 24 часа се промива със старо масло, след което ново) ефект има. Колата стана по тиха и рязка, но разхода си е същия кажи речи след вече 1200км.
- Има и омаслявания по двигателя и мисля да сменя на първо време гарнитура капак клапани + маркучето към ваноса и то е доста мазно.
И се надявам с последното поне малко да намаля доливането поне на половина.
Иначе се кара с 10в40 Мотул вече 2г и половина и все отлагам отварянето понеже работата става дебела."
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Голям разход на масло M52B20
Мишо,ето още едно полезно мнение от колегата @Benord от подфорума на Е60/61 :
"Кога ще Ви уври мозъкът и ще пробвате следната комбинация? Горещ мотор със старо масло,плюс сменен филтър,плюс това: https://shop.liqui-moly.de/additive/motor-clean.html. После промивно масло на Приста, както е указано на етикета.Това е буквално минаване под душа на един мотор.Това веднъж на пет години поне или на непознат стар такъв.
После отцеждане на старото масло за час и пак нов филтър.Топъл или студен мотор,но не ГОРЕЩ!!! 5W-40 Synthoil High Tech плюс Ceratec и карате до забрава във върхови идиотии ако щете!
Опит от 1991 досега: Пробвани модели автомобили: Полски Фиат 125р 1500 дигаше до около 158км в час, градско 10 литра, извън 7 и половина не минаваше.240000км и изгни тотално отдолу,най-вече гредите. Моторът искаше още да живее. Продадено като подарък. Форд Ескорт 1987,междинка.320000км,първата ми собствена кола. Двигател CVH 1.4 карбуратор. Уникален ряз и проходимост.Умря на вторични суровини поради изгниване на купето след двадесет години всекидневно каране. Още съжалявам,че го унищожих така този великолепен мотор. Лада 2105 на дядото като наследство 180000км. Пробвана за три пълни години с тази комбинация без доливане и смяна на маслото. Не се разбра,че е тригодишно при проверката в сервиз при продажбата и. Всекидневно карана! BMW 1.6I M40 1992. Отдавна мина милион километра без отваряне на мотора. Смятам,че ще изкара още толкова. Все още поддържа скорост над 200!!! Последна проба вчера от Швайнфурт до Хасфурт Германия. Мотора не е пипан, освен смяна на кобилиците от М40 към М43. Лиготия! Купето още се държи.Разход от 9 градско и 6.3-6.4 извън при яко каране. Фиат Пунто 55, 176 ,1996. Хайвана си живее отвратително добре и поддържа до 188 км в час без проблем на равно.Взе да гние под шофьорската седалка.Ще го мисля.280000км. Разход 7л.градско и 5.5извън.Алфа-Ромео 156,1.9 дизел 105кс.2000. Купена за кола и кафе преди три години,още неплатена. Вдига 198км. Разход 7 градско и 4.8 до 5 извънградско.267000км. Нито един от моторите не пуши при пълен ряз! Последните даже си имат немски TÜV до 2020! Толкова лично от мен! Имам опит и над … коли поддържани от мен лично в момента,но това е друга тема. Важно е колегите (клиентите) да са доволни и да идват отново!"
"Кога ще Ви уври мозъкът и ще пробвате следната комбинация? Горещ мотор със старо масло,плюс сменен филтър,плюс това: https://shop.liqui-moly.de/additive/motor-clean.html. После промивно масло на Приста, както е указано на етикета.Това е буквално минаване под душа на един мотор.Това веднъж на пет години поне или на непознат стар такъв.
После отцеждане на старото масло за час и пак нов филтър.Топъл или студен мотор,но не ГОРЕЩ!!! 5W-40 Synthoil High Tech плюс Ceratec и карате до забрава във върхови идиотии ако щете!
Опит от 1991 досега: Пробвани модели автомобили: Полски Фиат 125р 1500 дигаше до около 158км в час, градско 10 литра, извън 7 и половина не минаваше.240000км и изгни тотално отдолу,най-вече гредите. Моторът искаше още да живее. Продадено като подарък. Форд Ескорт 1987,междинка.320000км,първата ми собствена кола. Двигател CVH 1.4 карбуратор. Уникален ряз и проходимост.Умря на вторични суровини поради изгниване на купето след двадесет години всекидневно каране. Още съжалявам,че го унищожих така този великолепен мотор. Лада 2105 на дядото като наследство 180000км. Пробвана за три пълни години с тази комбинация без доливане и смяна на маслото. Не се разбра,че е тригодишно при проверката в сервиз при продажбата и. Всекидневно карана! BMW 1.6I M40 1992. Отдавна мина милион километра без отваряне на мотора. Смятам,че ще изкара още толкова. Все още поддържа скорост над 200!!! Последна проба вчера от Швайнфурт до Хасфурт Германия. Мотора не е пипан, освен смяна на кобилиците от М40 към М43. Лиготия! Купето още се държи.Разход от 9 градско и 6.3-6.4 извън при яко каране. Фиат Пунто 55, 176 ,1996. Хайвана си живее отвратително добре и поддържа до 188 км в час без проблем на равно.Взе да гние под шофьорската седалка.Ще го мисля.280000км. Разход 7л.градско и 5.5извън.Алфа-Ромео 156,1.9 дизел 105кс.2000. Купена за кола и кафе преди три години,още неплатена. Вдига 198км. Разход 7 градско и 4.8 до 5 извънградско.267000км. Нито един от моторите не пуши при пълен ряз! Последните даже си имат немски TÜV до 2020! Толкова лично от мен! Имам опит и над … коли поддържани от мен лично в момента,но това е друга тема. Важно е колегите (клиентите) да са доволни и да идват отново!"
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Голям разход на масло M52B20
И като видиш какво става с гумените уплътнения в мотора след една такава интервенция и спираш да вярваш на всеки майстор.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Голям разход на масло M52B20
Промивка не означава ремонт.Ако има износени цилиндри,износени сегменти,омекнали сегменти, луфт във водача на клапаните,спекли вложки и т.н. каква добавка ще те спаси.Двайски има на прилични пари,а пък ремонт на мотора не е чак толкова безбожно скъпо начинание.Ако не е прегряван и що годе поддържан мотор трудно да износи цилиндри.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани