Проблем след първо палене сутрин

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 4.01.2017
Пол: Мъж
Кара: e39 520i
Мечтае да кара: e34 m5

Проблем след първо палене сутрин

Мнение от Reeferparty » 20 Мар 2019, 13:52

Здравейте на всички колата е м52б20 двоен ванос 150к.с 1999г. онзи ден сутринта при палене гръмна страшно силно и след това тотал щета колата има газова но се кара на бензин чува се пукане от двигателя играят обороти страшна работа проверени свещи бобини на компютър излиза грешка датчик колянов вал възможно ли е да е причина за това https://youtu.be/XQ4O8ofh6jU
Проблема намерен и решен оказа спукан всмукателен колектор

Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk
ИзображениеИзображениеИзображение
Последна промяна Reeferparty на 25 Мар 2019, 17:00, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 9.09.2009
Местоположение: Pleven

Re: Проблем след първо палене сутрин

Мнение от cerberus » 21 Мар 2019, 14:03

Провери дали всички вакуумни маркучи са по местата си, и дали не се е развакуумирал всмукателния колектор някъде. :idea:
П.С. Вакуум стига и до изпарителя, независимо дали се ползва, провери и неговата херметичност.

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 4.01.2017
Пол: Мъж
Кара: e39 520i
Мечтае да кара: e34 m5

Re: Проблем след първо палене сутрин

Мнение от Reeferparty » 04 Май 2019, 11:46

Колеги ПОМОЩ втори всмукателен колектор чупи за период от два месеца дайте мнения интересува ме дали може да случи на бензин защото разбрах че това се случва при бедна смес и много въздух колата се пали уж на бензин след това минава на газ като дойде време да я гася прехвърлям на бенз и изчаквам около минута и гася обаче пак ме изненада с гърмеж при първо палене за деня

Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 9.09.2009
Местоположение: Pleven

Re: Проблем след първо палене сутрин

Мнение от cerberus » 10 Май 2019, 1:42

Виж някоя газова дюза да не изпуска помалко и да пълни колектора с газта от маркуча и изпарителя след изгасяне на колата... Но дори и да е така, не е добър знак да връща огън в колектора... Аз бих премерил една компресия, за всеки случай, ако някой клапан е много духнал ще си покаже, но ако е малко... :dunno:

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 4.01.2017
Пол: Мъж
Кара: e39 520i
Мечтае да кара: e34 m5

Re: Проблем след първо палене сутрин

Мнение от Reeferparty » 10 Май 2019, 6:17

Извинявай но неразбрах дали е възможно да случи от чист бензин дори колата да няма газова просто информативно за да знам и да го имам в предвид

Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 4.01.2017
Пол: Мъж
Кара: e39 520i
Мечтае да кара: e34 m5

Re: Проблем след първо палене сутрин

Мнение от Reeferparty » 06 Юни 2019, 6:41

Колеги трети всмукателен колектор пука газовата беше сменнена със томасето изпарители инжектори мъркучи всичко. колектора взимаше леко въздух от второ ребро демек това което отива във втори целиндър небеше уплатнено добре компресията е наред на двигателя дали проблема идва от паразитния въздух,три години я карам без проблеми и от последните 6 месеца пука колекторите на къде да се орентирам възможно ли е тоя въздух който пропуска да прави тая жестока детонация давайте мнения че ме разори тотално несъм вярвал че с бмв мога да имам такива проблеми .имах е34 м50б20 със газ 12г. го карах и никакви проблеми неможе това е39 да е толкова капризно не е реално...

Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook