E39 M57 пали трудно
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
E39 M57 пали трудно
Здравейте, Е39 М57 2.5 163hp пали трудно по някога но след това работи нормално. Работи на место около час и гасне само. След това пали трудно. Като запали -гасиш- палиш нормално. IMPA дава 2550 и 4704 (прилагам снимки). Моля за мнения. Мерси.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: E39 M57 пали трудно
Темата не е за този раздел, НО помпа под седалката ми се струва на мен. За проба, когато не иска да запали някой да се наведе и да удари колата с нещо, точно под шофьорската седалка.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: E39 M57 пали трудно
Ако горивото в резервоара е около и под 20 литра всеки път, когато се проявява проблемът, може и помпата в резервоара да е за смяна... Трябва да се види от скритото меню в коя половина е горивото, когато е под 30 литра - ако повечето е в лявата половина, помпата в резервоара не прехвърля и понеже няма гориво, колата записва грешки за предналягане и регулатор на рейла. Ако горивото е в дясната половина, колегата е посочил коя помпа е за смяна.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: E39 M57 пали трудно
може и да е от дюза. имал съм подобен проблем
сменихме и датчик реил, и помпа и се оказа, че налягането падаше от дюза, а диагностиката не я ловеше
сменихме и датчик реил, и помпа и се оказа, че налягането падаше от дюза, а диагностиката не я ловеше
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани