Лепкава Газ (Конверсия от Жица към Ел. Педал)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- zenthel
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 205
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: с. Гъзибарово
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: Самолетоносач
Лепкава Газ (Конверсия от Жица към Ел. Педал)
От 10 години я карам, доволен съм, но опитах и друга бира - е39-ка Дизел с Ел. Педал газ.
Удоволствие голямо ми беше и искам същото в моя кош.
Има ли начин да сменя педала на газта на моята (с жило е) и да мина към TAC модул (Fly By Wire)?
Т.е от Жило да мина на Електронен педал.
Снимка Педал с Жило:
Снимка Педал с Потенциометър:
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Лепкава Газ (Конверсия от Жица към Ел. Педал)
Да ако преминеш на цяла електроника от М52 с двоен ванус, което не е оправдано.
За милиони-няма закони.
- mihal
- ентусиаст
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Лепкава Газ (Конверсия от Жица към Ел. Педал)
баш М54 си трябва.don't be написа:Да ако преминеш на цяла електроника от М52 с двоен ванус, което не е оправдано.
- zenthel
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 205
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: с. Гъзибарово
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: Самолетоносач
Re: Лепкава Газ (Конверсия от Жица към Ел. Педал)
Ясно. Отказахте ме от раз.
Re: Лепкава Газ (Конверсия от Жица към Ел. Педал)
Колега аз карам с такъв сетъп е46-ца. Пак е М54 но е с по-новия софтуер - МS45.1 (американски). Педала е мега неотзивчив и е със супер голям лаг. Всички се оплакват от това нещо ,а аз се бях замислил да мина на жило.
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Лепкава Газ (Конверсия от Жица към Ел. Педал)
На мен също ми е минавала идеата да мина на жило
- Hristo
- ентусиаст
- Мнения: 1130
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: Лепкава Газ (Конверсия от Жица към Ел. Педал)
жилото си е олдшкуул доказана технология, няма кофти изненади и бъгове
но и аз като колегата zenthel пробвах как е ел. педала на 540 ванос и е доста мек и лек(голям кеф) в сравнение с моя на 535 без ванос и с жило. Имам и е36 с м50 и там е доста по лек педала хем е с жило. Явно на осмака дросела идва тежичък с толкова пружини по него, свиква се, но като менкаш постоянно колите е по-неприятно за нагаждане
карай си с жилото и повече мачкане
но и аз като колегата zenthel пробвах как е ел. педала на 540 ванос и е доста мек и лек(голям кеф) в сравнение с моя на 535 без ванос и с жило. Имам и е36 с м50 и там е доста по лек педала хем е с жило. Явно на осмака дросела идва тежичък с толкова пружини по него, свиква се, но като менкаш постоянно колите е по-неприятно за нагаждане
карай си с жилото и повече мачкане
- Ganchev__
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 213
- Регистриран на: 25.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW
Re: Лепкава Газ (Конверсия от Жица към Ел. Педал)
На приятел с Е34 540 педала на газта беше брутално твърд, все едно натискаш спирачката.На всичкото отгоре засичаше в определени положения.Единият вариант е ново жило, а другият е пръскане със спрей от типа вд40 по жилото и в бронята му.Имаше осезаема разлика след спрея.
- zenthel
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 205
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: с. Гъзибарово
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: Самолетоносач
Re: Лепкава Газ (Конверсия от Жица към Ел. Педал)
Х5 е53 3.0д 2004 на баща ми има супер комуникативен педал газта. Песен ми е в нея, много приятно усещане.
- georgi_1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 418
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Лепкава Газ (Конверсия от Жица към Ел. Педал)
Колега, според мен имаш проблем с дросела, той при м52ту е проблемен понякога. Има ли записани грешки?
- zenthel
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 205
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: с. Гъзибарово
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: Самолетоносач
Re: Лепкава Газ (Конверсия от Жица към Ел. Педал)
georgi_1986 написа:Колега, според мен имаш проблем с дросела, той при м52ту е проблемен понякога. Има ли записани грешки?
Грешки няма, разглобих го, смазах с WD40 цялото жило + грес по крайчетата за да не влиза прах. Не че е толкова тегав, просто умирам си за електрическия тип педал, уникално удоволствие ми е.
- Dimitar_VN
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 17.09.2013
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525д
Re: Лепкава Газ (Конверсия от Жица към Ел. Педал)
То си има и инженерно обяснение за това ,защо на някои коли педала е по твърд ,а на други по мек.Аз така си го обяснявам ,на бензиновите които са по мощни педала е по твърд за да се предотвратяват инциденти при потегляне и паркиране,тъй като двигателя е мощен и при подаване на повече газ колата скача на пред като изтървана,ако греша поправете ме
- zenthel
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 205
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: с. Гъзибарово
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: Самолетоносач
Re: Лепкава Газ (Конверсия от Жица към Ел. Педал)
Dimitar_VN написа:То си има и инженерно обяснение за това ,защо на някои коли педала е по твърд ,а на други по мек.Аз така си го обяснявам ,на бензиновите които са по мощни педала е по твърд за да се предотвратяват инциденти при потегляне и паркиране,тъй като двигателя е мощен и при подаване на повече газ колата скача на пред като изтървана,ако греша поправете ме
Джипката е53 3.0d 2014 като го настъпя понякога и волана чак ми бяга от ръцете. Точно обратния феномен е в сила - дизела те дърпа за врата с огромен въртящ момент, бензина е по-мазен, гладък и по-плавен, но това е друг въпрос.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Лепкава Газ (Конверсия от Жица към Ел. Педал)
Това колко натискаш педала и как/колко бързо реагира двигателя си е заложено в самия педал и е сметнато от инженерите да е удобно за шофиране. При по-новите знаете как при смяна на режимите comfort/sport и т.н. се променя реакцията на газта (а и на други неща). Мен също много ме гъделичка, когато педала се движи с лекота и се чудя при смяна на жилото колко голямо ще е подобрението. Дроселът се движи нормално, но жилото е на 22 години... Ще чакам да се изкажат повече, правили тази манипулация, че да преценя за себе си.
- Hristo
- ентусиаст
- Мнения: 1130
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: Лепкава Газ (Конверсия от Жица към Ел. Педал)
Направи проба някой да отвори дросела докрай откъм двигателя и тогава ти да натискащ педала отвътре. Пробвах го това и педала се движи с лекота все едно е откачен, по този начин елиминираш варианта за задържане от жилото. Същото е и с включен автопилот, така може да тестваш педала и жилото
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани