Лепкава Газ (Конверсия от Жица към Ел. Педал)

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 20.11.2010
Местоположение: с. Гъзибарово
Пол: Мъж
Кара: 528i
Мечтае да кара: Самолетоносач

Лепкава Газ (Конверсия от Жица към Ел. Педал)

Мнение от zenthel » 14 Фев 2019, 10:42


От 10 години я карам, доволен съм, но опитах и друга бира - е39-ка Дизел с Ел. Педал газ.
Удоволствие голямо ми беше и искам същото в моя кош.

Има ли начин да сменя педала на газта на моята (с жило е) и да мина към TAC модул (Fly By Wire)?

Т.е от Жило да мина на Електронен педал.


Снимка Педал с Жило:
Изображение

Снимка Педал с Потенциометър:
Изображение
:wave:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: Лепкава Газ (Конверсия от Жица към Ел. Педал)

Мнение от don't be » 14 Фев 2019, 10:55

Да ако преминеш на цяла електроника от М52 с двоен ванус, което не е оправдано.
За милиони-няма закони.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: Лепкава Газ (Конверсия от Жица към Ел. Педал)

Мнение от mihal » 14 Фев 2019, 11:06

don't be написа:Да ако преминеш на цяла електроника от М52 с двоен ванус, което не е оправдано.
баш М54 си трябва.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 20.11.2010
Местоположение: с. Гъзибарово
Пол: Мъж
Кара: 528i
Мечтае да кара: Самолетоносач

Re: Лепкава Газ (Конверсия от Жица към Ел. Педал)

Мнение от zenthel » 14 Фев 2019, 11:27

Ясно. Отказахте ме от раз. :mhihi:
:wave:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 5.01.2012

Re: Лепкава Газ (Конверсия от Жица към Ел. Педал)

Мнение от venk0v » 14 Фев 2019, 12:57

Колега аз карам с такъв сетъп е46-ца. Пак е М54 но е с по-новия софтуер - МS45.1 (американски). Педала е мега неотзивчив и е със супер голям лаг. Всички се оплакват от това нещо ,а аз се бях замислил да мина на жило. :bang:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 18.12.2013
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: Е39 М5
Детайли за колата: Powered by шпер

Re: Лепкава Газ (Конверсия от Жица към Ел. Педал)

Мнение от drifty » 14 Фев 2019, 19:39

На мен също ми е минавала идеата да мина на жило :D
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1130
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Re: Лепкава Газ (Конверсия от Жица към Ел. Педал)

Мнение от Hristo » 14 Фев 2019, 21:50

жилото си е олдшкуул доказана технология, няма кофти изненади и бъгове
но и аз като колегата zenthel пробвах как е ел. педала на 540 ванос и е доста мек и лек(голям кеф) в сравнение с моя на 535 без ванос и с жило. Имам и е36 с м50 и там е доста по лек педала хем е с жило. Явно на осмака дросела идва тежичък с толкова пружини по него, свиква се, но като менкаш постоянно колите е по-неприятно за нагаждане
карай си с жилото и повече мачкане

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 25.12.2009
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW

Re: Лепкава Газ (Конверсия от Жица към Ел. Педал)

Мнение от Ganchev__ » 14 Фев 2019, 22:23

На приятел с Е34 540 педала на газта беше брутално твърд, все едно натискаш спирачката.На всичкото отгоре засичаше в определени положения.Единият вариант е ново жило, а другият е пръскане със спрей от типа вд40 по жилото и в бронята му.Имаше осезаема разлика след спрея.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 20.11.2010
Местоположение: с. Гъзибарово
Пол: Мъж
Кара: 528i
Мечтае да кара: Самолетоносач

Re: Лепкава Газ (Конверсия от Жица към Ел. Педал)

Мнение от zenthel » 14 Фев 2019, 22:24

Х5 е53 3.0д 2004 на баща ми има супер комуникативен педал газта. Песен ми е в нея, много приятно усещане.
:wave:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 418
Регистриран на: 6.01.2011
Пол: Мъж
Кара: e39 528i 1996г.

Re: Лепкава Газ (Конверсия от Жица към Ел. Педал)

Мнение от georgi_1986 » 14 Фев 2019, 23:11

Колега, според мен имаш проблем с дросела, той при м52ту е проблемен понякога. Има ли записани грешки?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 20.11.2010
Местоположение: с. Гъзибарово
Пол: Мъж
Кара: 528i
Мечтае да кара: Самолетоносач

Re: Лепкава Газ (Конверсия от Жица към Ел. Педал)

Мнение от zenthel » 16 Фев 2019, 11:35

georgi_1986 написа:Колега, според мен имаш проблем с дросела, той при м52ту е проблемен понякога. Има ли записани грешки?


Грешки няма, разглобих го, смазах с WD40 цялото жило + грес по крайчетата за да не влиза прах. Не че е толкова тегав, просто умирам си за електрическия тип педал, уникално удоволствие ми е.
:wave:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 17.09.2013
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: е39 525д

Re: Лепкава Газ (Конверсия от Жица към Ел. Педал)

Мнение от Dimitar_VN » 19 Фев 2019, 20:15

То си има и инженерно обяснение за това ,защо на някои коли педала е по твърд ,а на други по мек.Аз така си го обяснявам ,на бензиновите които са по мощни педала е по твърд за да се предотвратяват инциденти при потегляне и паркиране,тъй като двигателя е мощен и при подаване на повече газ колата скача на пред като изтървана,ако греша поправете ме :oops:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 20.11.2010
Местоположение: с. Гъзибарово
Пол: Мъж
Кара: 528i
Мечтае да кара: Самолетоносач

Re: Лепкава Газ (Конверсия от Жица към Ел. Педал)

Мнение от zenthel » 23 Фев 2019, 16:01

Dimitar_VN написа:То си има и инженерно обяснение за това ,защо на някои коли педала е по твърд ,а на други по мек.Аз така си го обяснявам ,на бензиновите които са по мощни педала е по твърд за да се предотвратяват инциденти при потегляне и паркиране,тъй като двигателя е мощен и при подаване на повече газ колата скача на пред като изтървана,ако греша поправете ме :oops:



Джипката е53 3.0d 2014 като го настъпя понякога и волана чак ми бяга от ръцете. Точно обратния феномен е в сила - дизела те дърпа за врата с огромен въртящ момент, бензина е по-мазен, гладък и по-плавен, но това е друг въпрос.
:wave:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Лепкава Газ (Конверсия от Жица към Ел. Педал)

Мнение от Dirty M5 driveR » 24 Фев 2019, 12:41

Това колко натискаш педала и как/колко бързо реагира двигателя си е заложено в самия педал и е сметнато от инженерите да е удобно за шофиране. При по-новите знаете как при смяна на режимите comfort/sport и т.н. се променя реакцията на газта (а и на други неща). Мен също много ме гъделичка, когато педала се движи с лекота и се чудя при смяна на жилото колко голямо ще е подобрението. :roll: Дроселът се движи нормално, но жилото е на 22 години... Ще чакам да се изкажат повече, правили тази манипулация, че да преценя за себе си.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1130
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Re: Лепкава Газ (Конверсия от Жица към Ел. Педал)

Мнение от Hristo » 24 Фев 2019, 16:25

Направи проба някой да отвори дросела докрай откъм двигателя и тогава ти да натискащ педала отвътре. Пробвах го това и педала се движи с лекота все едно е откачен, по този начин елиминираш варианта за задържане от жилото. Същото е и с включен автопилот, така може да тестваш педала и жилото

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook