BMW E39 M57 525d 2001 теч на антифриз
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- denisvelev
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 10.12.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 Touring 2005 M57 525D
- Мечтае да кара: Каквото господ даде, нямам претенции :)
- Детайли за колата: Немски кошер ;)
BMW E39 M57 525d 2001 теч на антифриз
Здравейте колеги! От седмица имам този автомобил, проблема ми е че тече антифриз. Предният собственик е сменял водна помпа и ми каза че на някакви тръби оплътненията били за смяна и от там прокапва. Прокава е меко казано, за седмица каране кило антифриз замина. Докато сменях маслото, ме намокри тоя теч. Нямам инструмента за да махна виското, чудя се има ли в София майстор който може да ми реши проблема на народни цени. Парите в момента са ми кът и затова се обръщам към форума. Предполагам теча е от Оринг на някой от маркучите на пластмосовия държач на термостата.
Намерих схема на охладителната система :
Намерих схема на охладителната система :
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: BMW E39 M57 525d 2001 теч на антифриз
За махане на виското ти трябват два гаечни ключа 32. Виското е с обратна резба. С единия ключ държиш контра на водната помпа, с другия отвиваш надясно. Този с контрата го пъхаш отстрани под ботуша на дебитомера, да влезе хоризонтално един вид. С другия отвиваш отгоре, откъм дифузьора. Течът трябва да се види откъде е, щото може да е от много места - някой маркуч, тялото на термостата, водната помпа... Най-добре си вземи два ключа и сам си го провери.
- denisvelev
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 10.12.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 Touring 2005 M57 525D
- Мечтае да кара: Каквото господ даде, нямам претенции :)
- Детайли за колата: Немски кошер ;)
Re: BMW E39 M57 525d 2001 теч на антифриз
Благодаря ти колега, утре ще потърся 2 броя 32
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: BMW E39 M57 525d 2001 теч на антифриз
Няма смисъл от два ключа и един върши работа. Резбата обикновено е законтрена, така че като сложиш ключа, да стърчи над дифузьора, бой с чук или нещо по тежко и гайката ще тръгне. Аз така си свалям виското вече за не знам кой път и 32 ми стои в багажника. Колкото до самия теч, просто избърши тръбите със суха салфетка покрай съединенията и ще видиш. Щом тече в такова количество, значи е видимо.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- FireFoXa
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525dA
- Мечтае да кара: M-Power
Re: BMW E39 M57 525d 2001 теч на антифриз
Няма да е лошо като ще проверяваш, да погледнеш и този воден маркуч в какво състояние е:
№7 от схемата, партиден номер 11 53 7 802 629 Снимка:
http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-S ... #7802629_7
Вижда се като свалиш корите на двигателя, и ти препоръчвам да караш известно време без тях, докато локализираш теча. Въпросния маркуч го намерих само оригинален за около 110лв. Може да тече от пробката за обезвъздушаване, и от всеки един О-Ринг на края на маркуча (разгледай схемата). При мен губеше подобно количество антифриз за малко повече време. Мислех си първо че е само от пробката, но се наложи цялостна смяна на маркуча. След смяната на маркуча и всички О-рингове теча изчезна.
Успех!
№7 от схемата, партиден номер 11 53 7 802 629 Снимка:
http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-S ... #7802629_7
Вижда се като свалиш корите на двигателя, и ти препоръчвам да караш известно време без тях, докато локализираш теча. Въпросния маркуч го намерих само оригинален за около 110лв. Може да тече от пробката за обезвъздушаване, и от всеки един О-Ринг на края на маркуча (разгледай схемата). При мен губеше подобно количество антифриз за малко повече време. Мислех си първо че е само от пробката, но се наложи цялостна смяна на маркуча. След смяната на маркуча и всички О-рингове теча изчезна.
Успех!
- denisvelev
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 10.12.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 Touring 2005 M57 525D
- Мечтае да кара: Каквото господ даде, нямам претенции :)
- Детайли за колата: Немски кошер ;)
Re: BMW E39 M57 525d 2001 теч на антифриз
Колеги, теча се оказа от водната помпа. "Майсторите бяха сложили 1 тон силикон" Сменена + нов термостат и проблема се реши.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани