След подмяна на бензинова помпа -дилема
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
След подмяна на бензинова помпа -дилема
Здравейте колеги.Колата е с газов ижекцион от първите е 39 520I 1996год. и дойде ред да откаже бензиновата помпа ,смених я, обаче разбирачи много ,един ми вика сложи реле или цк ключе и си я спирай като преминеш на газ ,няма смисъл да работи в резервоара ,пък друг ми каза не я спирай да не запечеш дюзите нека си работи и да ги охлажда ,та кажете кой от двамата да слушам.Знам ,че има писано по темата, обаче ми излизат все резултати за симптоми за изгорели помпи и как се подменят.Благодаря ви за отговорите предварително.
Re: След подмяна на бензинова помпа -дилема
Редът по принцип е следният.Двигателят се стартира с бензиновата си система докато загрее.После газовият инжекцион си поема управлението и изключва бензиновата система като цяло.Ако се съмнявате,че нещата при Вас не стоят точно така най-доброто решение е да посетите местното газово гуру за помощ.Бензиновата помпа създава дебит за захранване на бензиновата система като самата тя се охлажда от горивото преминаващо през нея.Друго по системата за охлаждане няма.Когато заработи газовият инжекцион помпата би трябвало да прекрати работа.Другото важно за помпата е да не остане суха,че тогава със сигурност ще дефектира.Поне десетина литра трябва да си има постоянно бензин в резервоара.
Re: След подмяна на бензинова помпа -дилема
Колегата Benord добре е изяснил картинката, с изключение на това, че освен за охлаждане на бензиновата рейка, циркулацията на бензин и загрява горивото в резервоара. Да кажем, че това е пренебрежима екстра, предивид че караме на газ.
Регулатора на налягане в бензиновата рейка е съчмен (при тези мотори) и не задържа дълго време налягането в рейката. След час или повече каране, на входа на бензиновите инжектори налягането е около атмосферно, при спряна бензинова помпа. Така като свърши газта, и спре газовите инжектори, и пусне бензиновите, тогава работно налягане в рейката няма, защото те първа помпата се развърта, а тя си има някаква инертност. Та тогава в най-добрия случай ще придърпа, в най-лошия (който ми се е случвало на мен) ще угасне. А не е ок да ти угасне в движение - хидравликата изчезва на момента...
Та в тоз ред на мисли, моята бензинова помпа съм я оставил да си работи докато колата е на газ. В крайна сметка се износва за същите километри, както ако карах на бензин. На 10-15 години по една помпа не е голяма драма, като консуматив, а белите които могат да се натворят със спирането й ми изглеждат повече и по-скъпи. Това си е мое мнение де
P.S.: Една отделна тема е, прекъсването на помпата с реле, (или там каквато и да е допълнителна машинария), и изгарянто на релето колко разправии може да предизвика, предивд че се пали на бензин
Регулатора на налягане в бензиновата рейка е съчмен (при тези мотори) и не задържа дълго време налягането в рейката. След час или повече каране, на входа на бензиновите инжектори налягането е около атмосферно, при спряна бензинова помпа. Така като свърши газта, и спре газовите инжектори, и пусне бензиновите, тогава работно налягане в рейката няма, защото те първа помпата се развърта, а тя си има някаква инертност. Та тогава в най-добрия случай ще придърпа, в най-лошия (който ми се е случвало на мен) ще угасне. А не е ок да ти угасне в движение - хидравликата изчезва на момента...
Та в тоз ред на мисли, моята бензинова помпа съм я оставил да си работи докато колата е на газ. В крайна сметка се износва за същите километри, както ако карах на бензин. На 10-15 години по една помпа не е голяма драма, като консуматив, а белите които могат да се натворят със спирането й ми изглеждат повече и по-скъпи. Това си е мое мнение де
P.S.: Една отделна тема е, прекъсването на помпата с реле, (или там каквато и да е допълнителна машинария), и изгарянто на релето колко разправии може да предизвика, предивд че се пали на бензин
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани