След подмяна на бензинова помпа -дилема

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 6.01.2010
Пол: Мъж
Кара: bmw-e39-520

След подмяна на бензинова помпа -дилема

Мнение от GEORGBMW » 10 Дек 2018, 9:36

Здравейте колеги.Колата е с газов ижекцион от първите е 39 520I 1996год. и дойде ред да откаже бензиновата помпа ,смених я, обаче разбирачи много ,един ми вика сложи реле или цк ключе и си я спирай като преминеш на газ ,няма смисъл да работи в резервоара ,пък друг ми каза не я спирай да не запечеш дюзите нека си работи и да ги охлажда ,та кажете кой от двамата да слушам.Знам ,че има писано по темата, обаче ми излизат все резултати за симптоми за изгорели помпи и как се подменят.Благодаря ви за отговорите предварително.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 480
Регистриран на: 15.01.2012
Пол: Мъж

Re: След подмяна на бензинова помпа -дилема

Мнение от Benord » 10 Дек 2018, 11:11

Редът по принцип е следният.Двигателят се стартира с бензиновата си система докато загрее.После газовият инжекцион си поема управлението и изключва бензиновата система като цяло.Ако се съмнявате,че нещата при Вас не стоят точно така най-доброто решение е да посетите местното газово гуру за помощ.Бензиновата помпа създава дебит за захранване на бензиновата система като самата тя се охлажда от горивото преминаващо през нея.Друго по системата за охлаждане няма.Когато заработи газовият инжекцион помпата би трябвало да прекрати работа.Другото важно за помпата е да не остане суха,че тогава със сигурност ще дефектира.Поне десетина литра трябва да си има постоянно бензин в резервоара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 9.09.2009
Местоположение: Pleven

Re: След подмяна на бензинова помпа -дилема

Мнение от cerberus » 10 Дек 2018, 18:18

Колегата Benord добре е изяснил картинката, с изключение на това, че освен за охлаждане на бензиновата рейка, циркулацията на бензин и загрява горивото в резервоара. Да кажем, че това е пренебрежима екстра, предивид че караме на газ.
Регулатора на налягане в бензиновата рейка е съчмен (при тези мотори) и не задържа дълго време налягането в рейката. След час или повече каране, на входа на бензиновите инжектори налягането е около атмосферно, при спряна бензинова помпа. Така като свърши газта, и спре газовите инжектори, и пусне бензиновите, тогава работно налягане в рейката няма, защото те първа помпата се развърта, а тя си има някаква инертност. Та тогава в най-добрия случай ще придърпа, в най-лошия (който ми се е случвало на мен) ще угасне. А не е ок да ти угасне в движение - хидравликата изчезва на момента...
Та в тоз ред на мисли, моята бензинова помпа съм я оставил да си работи докато колата е на газ. В крайна сметка се износва за същите километри, както ако карах на бензин. На 10-15 години по една помпа не е голяма драма, като консуматив, а белите които могат да се натворят със спирането й ми изглеждат повече и по-скъпи. Това си е мое мнение де :yes:
P.S.: Една отделна тема е, прекъсването на помпата с реле, (или там каквато и да е допълнителна машинария), и изгарянто на релето колко разправии може да предизвика, предивд че се пали на бензин :mhihi:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook