Няколко проблемчета с Е39

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 391
Регистриран на: 12.09.2015
Местоположение: София

Няколко проблемчета с Е39

Мнение от madafaka_donkele » 18 Окт 2018, 10:09

Първото е това, от вчера:



Като изключа климатроника и спра вентилаторите спира тракането.

Другото пак от вчера - при над 100-110 волана вибрира средно силно. При спиране вибрира до определена скорост. При по-ниски скорости няма вибриране нито при движение, нито при спиране.

3 - чува се едно едва доловимо глухо тупкане отзад при включване на 1-ва или задна, но не го прави винаги.

4 - при свален прозорец и смяна на предавките се чува металически/леко щракащ/тракащ звук, като от лостовия механизъм/щанги на скоростната кутия.

5 - колата е 523 т.е. с М52, та ми се ще превантивно да оправя и проблема с отвиващата се гайка на маслената помпа.

Има ли някой колега от форума, който може да помогне по някой от проблемите? Естествено ще почерпя :bchug: Без форумните сервизи засега.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 374
Регистриран на: 26.01.2008
Местоположение: СA
Пол: Мъж

Re: Няколко проблемчета с Е39

Мнение от Superexstatic » 18 Окт 2018, 23:55

Не е като да са малко тия проблемЧета. Тая кола на сляпо ли я взе? :shock:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Няколко проблемчета с Е39

Мнение от ivopicha » 19 Окт 2018, 16:55

Това на клипа ми се струва, че е перката на климатика, опира някъде. Виж, понатисни тук- там и виж на къде намалява тракането.
По т. 3 виж си гуменото каре на кардана.
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 8.08.2017
Пол: Мъж

Re: Няколко проблемчета с Е39

Мнение от Hip-hopotam » 19 Окт 2018, 19:50

Този проблем с гайката на маслената помпа се случва само на двигатели които се карат в екстремни обороти,постоянно.Трудно да се случи на е39 освен ако не се кара като 36ца :D .Има доста други неща дето могат да се случат на този двигател преди гайката да се саморазвие.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 182
Регистриран на: 20.10.2015
Пол: Мъж
Кара: мъсквич

Няколко проблемчета с Е39

Мнение от 3186 » 19 Окт 2018, 21:25

Това с перката и аз го имах - при мен беше луфт на самата перка, като опираше в пластмасовата мрежа(тънката решетка откъм теб). Можеш да тестваш като я дръпнеш с пръст навън, докато трака, или да размърдаш перката напред назад при загасен двигател.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1636
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Няколко проблемчета с Е39

Мнение от Z3Ro* » 19 Окт 2018, 22:23

За вибрирането на волана най-вероятна причина е луфт по предното окачване - скъсан тампон/и на носач/и, разбит кормилен накрайник или разбит шарнир на носач. Като краен вариант може и луфт в рейката, но по-скоро има нещо от другите разбито или скъсано.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 391
Регистриран на: 12.09.2015
Местоположение: София

Re: Няколко проблемчета с Е39

Мнение от madafaka_donkele » 20 Окт 2018, 20:53

ivopicha написа:...


:bchug:

3186 написа:...


:bchug:

Z3Ro* написа:...


:bchug:

Hip-hopotam написа:Този проблем с гайката на маслената помпа се случва само на двигатели които се карат в екстремни обороти,постоянно.Трудно да се случи на е39 освен ако не се кара като 36ца :D


Абе друго си е да можеш да изцедиш докрай 1-ва и 2-ра, ако се наложи без да трепериш да не роди :mhihi:

Hip-hopotam написа:Има доста други неща дето могат да се случат на този двигател преди гайката да се саморазвие.


Какви други неща, я обади?

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 911

Re: Няколко проблемчета с Е39

Мнение от TNT » 20 Окт 2018, 21:19

madafaka_donkele написа:3 - чува се едно едва доловимо глухо тупкане отзад при включване на 1-ва или задна, но не го прави винаги.

4 - при свален прозорец и смяна на предавките се чува металически/леко щракащ/тракащ звук, като от лостовия механизъм/щанги на скоростната кутия.

Тези не са ли свързани ? 4 при всички скорости ли го прави ? И аз имам подобен проблем, но досега си мислех, че е от съединителя (иска си нов колицата). Аз чувам разни неща само на 1-ва и втора като пусна съединителя :lol: Сега ме заинтригува да нямам още един проблем, другия скоро фирма Luk ще го излекува :ok:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 391
Регистриран на: 12.09.2015
Местоположение: София

Re: Няколко проблемчета с Е39

Мнение от madafaka_donkele » 20 Окт 2018, 22:19

TNT написа:4 при всички скорости ли го прави ?


Не, само като тръгна с прекалено малко газ, както и като сменя по-висока предавка пак с прекалено малко газ. Примерно тръгвам на 1-ва и сменям на 2-ра преди 2000 оборота :mhihi:

Не са свързани според мен, щото едното се чува отзад(тупкането), другото отпред откъм двигателту :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 18.10.2011
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: магистратура

Re: Няколко проблемчета с Е39

Мнение от vladi_totev » 22 Окт 2018, 12:52

И на мен Перката на климатика ми тракаше така - като издърпам пластмасите на бъбреците навън и спира. След време се поотърка перката и спря.

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 16.06.2018
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525DA
Мечтае да кара: M5

Re: Няколко проблемчета с Е39

Мнение от d3llux » 30 Окт 2018, 10:38

Аз съм с автоматична скоростна кутия...и преди седмица закарах колата в сервиз заради такова звънтене като сменя предавките и ми свалиха кардана занесоха го някаде смениха карето в него и го центроваха и всичко е ок :wave:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook