Овлажняване около дюзите и силен мирис на нафта в купето
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- Viktor_Zhivkov
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 30.04.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d ; X5
Овлажняване около дюзите и силен мирис на нафта в купето
Здравейте колеги.
Колата е 530DA 184кс 99г.От два дни наблюдавам сериозно овлажняване около дюзите съпроводено от силен мирис на нафта в купето когато пусна парното и мирис в двигателния отсек.Прегледах всички видове маркучи за гориво-абсолютно сухи са.
Не е мокро е само влажно от 1ва до 3та дюза(ако ги броим от фаровете към купето).Двигателя работи равномерно,не пуши отзад,няма и разлика в разхода.Консултирах се със сервиз казаха,че трябва да разглобят всичко...не искам отново за един датчик да сменят половината кола както преди.
Въпросът ми е дали при някой му се е получавало това и къде е разковничето?
Колата е 530DA 184кс 99г.От два дни наблюдавам сериозно овлажняване около дюзите съпроводено от силен мирис на нафта в купето когато пусна парното и мирис в двигателния отсек.Прегледах всички видове маркучи за гориво-абсолютно сухи са.
Не е мокро е само влажно от 1ва до 3та дюза(ако ги броим от фаровете към купето).Двигателя работи равномерно,не пуши отзад,няма и разлика в разхода.Консултирах се със сервиз казаха,че трябва да разглобят всичко...не искам отново за един датчик да сменят половината кола както преди.
Въпросът ми е дали при някой му се е получавало това и къде е разковничето?
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Овлажняване около дюзите и силен мирис на нафта в купето
Мирише на нафта поради 3 причини:
1.Защото тече
2.Защото има
3.Защото може
Не пуши и работи добре защото това най-вероятно са маркучетата за обратна нафта и те изпускайки вече текат върху самите дюзи.
Преди да отидеш пази Боже в този сервиз, да сменят маркуч и да ти вземат 1500 лв си купи срещу някакви 3-10 лв се намира на пазара този въпросен маркуч и започни от гнп-то, дюза по дюза докрай всичките, след това позабърши теклата нафта или измии с някакъв обезмаслител и карай да вдиш пак ли ще тече. Ако после дюзата е суха отгоре, а леглото е пълно сменяш дифтунги и край
1.Защото тече
2.Защото има
3.Защото може
Не пуши и работи добре защото това най-вероятно са маркучетата за обратна нафта и те изпускайки вече текат върху самите дюзи.
Преди да отидеш пази Боже в този сервиз, да сменят маркуч и да ти вземат 1500 лв си купи срещу някакви 3-10 лв се намира на пазара този въпросен маркуч и започни от гнп-то, дюза по дюза докрай всичките, след това позабърши теклата нафта или измии с някакъв обезмаслител и карай да вдиш пак ли ще тече. Ако после дюзата е суха отгоре, а леглото е пълно сменяш дифтунги и край
ATR-42/72
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани