Проблем с парното-духа студено
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 630
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Проблем с парното-духа студено
Пичове странен проблем. Колата е загряла, на 32 градуса и духа студено. 3.0дизел е с двузонов климатроник. По едно време като я качих на околовръстното и карах със сто, почна да духа топло от дясната страна а хладко от лявата, аккто влезнах по светофарите, пак започна да духа студено. Моля за спешна помощ, че вече си е студ. Ако може сам да си реша проблема, ако не човек, който да я види за София.
Мерси предварително.
Мерси предварително.
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
Re: Проблем с парното-духа студено
Електромагнитни клапани и рециркулационна водна помпа те двете са един компунент. Втора употреба или най добре ново
Няма начин да няма начин
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3412
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Проблем с парното-духа студено
Клапани на пОрното, обезвъздушаване, запушване на питата от несменян антифриз
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 630
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Проблем с парното-духа студено
Как да проверя изброените проблеми? Или си трябва сервзи, диагностика и т.н.
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
Re: Проблем с парното-духа студено
Cvetun написа:Как да проверя изброените проблеми? Или си трябва сервзи, диагностика и т.н.
Колега клапани на парното може и да се хване с диагностика ама не е 100%, това което можеш да направиш е като позагрее колата пипни ги и ако работи моторчето се усеща вибрация, може да ги почукаш и ако духне за малко топло те са проблемът, да ти кажа на Е60 е също слабото място. Цената за нови е 260 лв и рециркулационната помпа е 180 лв, и сам можеш да си ги смениш. Имаше една тема че от Ц класа на мерцедес се преработват и ставали защото били по здрави. Може да пробваш с втора употреба ама и там не се знае колко ще искара. По лошият вариянт да е запушена пиатат и трябва да се свали таблото, но щом казваш че като даваш газ това означава че помпата се върти с по високи обороти и има по голям дебит и има парно значи може и да не е запушена. Аз така се преебах и сложих една добавка за теч на радиатори и се преебах жестоко, и да ми дойде акъла в главата бях една зима без парно и като смених всички компоненти на обща стойност 1000 лв сега вътре е жега та се нетрае. Успех
Няма начин да няма начин
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 630
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Проблем с парното-духа студено
Клапите се виждат да, а помпичката къде е ?
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
Re: Проблем с парното-духа студено
Cvetun написа:Клапите се виждат да, а помпичката къде е ?
НА Е39 е отдолу под клапите едно цяло са
Няма начин да няма начин
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 630
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Проблем с парното-духа студено
Оказа се антифриза. Дори не се бях сетил, ужас, а карам БМВ от 10 години.
Мерси колеги, железни сте.
Мерси колеги, железни сте.
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Проблем с парното-духа студено
Бая ядове брах с клапаните и се порових доста из нета. Естествено цена от 250-350лв за нов клапан е неразумна. Оказа се че китайците предлагат въпросния клапан на много по-добра цена. Реших да пробвам с китайски клапан след като вече бях давал 40лв на моргаджия за уж работещ клапан. Та от алито купих ето този клапан
HEATER CONTROL VALVE DUAL SOLENOID 64128374995 64 12 8 374 995 for B MW E39 E53
https://s.click.aliexpress.com/e/TnF3xHA
Единствената разлика спрямо оригиналния е по-тънката пластмаса където се закача самия клапан за купето. От към функционалност е перфектен. Вече парното духа топло, а климатроника студено.
HEATER CONTROL VALVE DUAL SOLENOID 64128374995 64 12 8 374 995 for B MW E39 E53
https://s.click.aliexpress.com/e/TnF3xHA
Единствената разлика спрямо оригиналния е по-тънката пластмаса където се закача самия клапан за купето. От към функционалност е перфектен. Вече парното духа топло, а климатроника студено.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани