10w50 на 523
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- andreshko.georgiev
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 4.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39 523i
- Мечтае да кара: BMW e39 540i
10w50 на 523
Здравейте, колеги,
Колата ми, BMW 523i, 98 година, започна да гори много масло. За 10000 километра и долях около 4 литра. Маслото е 10w40. Двигателят работи много добре, не тракат клапани или нещо подобно, колата пали лесно и топла и студена. Двигателят е на 330000 километра, единичен ванос, сменил съм му датчиците на коляновия и на разпределителния вал. Говорих с един майстор и той препоръча да и сложа 10w50 и някакви добавки, щяло да реши проблема. Вие какво ще кажете по въпроса, дали ще има някакъв положителен ефект?
Поздрави,
Андрей
Колата ми, BMW 523i, 98 година, започна да гори много масло. За 10000 километра и долях около 4 литра. Маслото е 10w40. Двигателят работи много добре, не тракат клапани или нещо подобно, колата пали лесно и топла и студена. Двигателят е на 330000 километра, единичен ванос, сменил съм му датчиците на коляновия и на разпределителния вал. Говорих с един майстор и той препоръча да и сложа 10w50 и някакви добавки, щяло да реши проблема. Вие какво ще кажете по въпроса, дали ще има някакъв положителен ефект?
Поздрави,
Андрей
Ако нямаш време да свършиш едно нещо правилно кога ще намериш време да го свършиш отново.
Re: 10w50 на 523
Защо не пробваш да отпуснеш сегментите със светилна газ ?
Процедурата не е сложна. Предполагам ще има положителен ефект.
Иначе по-гъстото масло също ще намали харча, ама не с много.
Може да пробваш и с 5w50.
Процедурата не е сложна. Предполагам ще има положителен ефект.
Иначе по-гъстото масло също ще намали харча, ама не с много.
Може да пробваш и с 5w50.
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: 10w50 на 523
И по-гъсто масло да сипеш, и да смениш гумички, и добавки да сипваш е временно решение на дългосрочен проблем. Една ревизия(сегменти,лагери,гарнитури и т.н.) на мотора,направена от човек,който разбира и още поне 200 000 километра здраво каране.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- philip_vd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 163
- Регистриран на: 1.01.2016
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530i
Re: 10w50 на 523
Направи промивка на мотора с газ за светене, както писа колегата Kurtov. Ако не друго поне е евтино и можеш да разбереш състоянието на сегментите във всеки един цилиндър и може да те ориентира къде е проблема. Лично съм го правил на няколко коли и имаше много добър ефект.
Re: 10w50 на 523
kikko написа:И по-гъсто масло да сипеш, и да смениш гумички, и добавки да сипваш е временно решение на дългосрочен проблем. Една ревизия(сегменти,лагери,гарнитури и т.н.) на мотора,направена от човек,който разбира и още поне 200 000 километра здраво каране.
Ясно е, че ребилда е най-добрия вариант, но за да пита за по-гъсто масло, човека иска да закърпи двигателя и да кара още няколко години без да дава много пари за масла.
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: 10w50 на 523
Kurtov написа:kikko написа:И по-гъсто масло да сипеш, и да смениш гумички, и добавки да сипваш е временно решение на дългосрочен проблем. Една ревизия(сегменти,лагери,гарнитури и т.н.) на мотора,направена от човек,който разбира и още поне 200 000 километра здраво каране.
Ясно е, че ребилда е най-добрия вариант, но за да пита за по-гъсто масло, човека иска да закърпи двигателя и да кара още няколко години без да дава много пари за масла.
Вероятно си прав,но "пътя" на закърпване на положението е дълъг и с неизвестна сметка и резултати в края му. Да не стане да се хвърлят половината пари за ремонт,по разни процедури с незадоволителен резултат.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
Re: 10w50 на 523
Е той като иде на 3 пъти по-скъпо масло се ще му излезе . С разходна 5х40 сипвайки 5х50 разликата в харча беше никаква , ефект нулев. Е сега като си видях сегментите мустака ясно защо . Газ има смисъл ако не са много спекли иначе е ала бала . Но поне две смени на масло на кратък интервал с предхождащи процедури със газ и промивка с хидравлично масло си е в пъти по-добре от по-гъсто масло.
- damqnkomb
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 17.09.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 m52b28
- Мечтае да кара: Стадо овце
Re: 10w50 на 523
Пробвай с 10w60 колега. Една издухала 20ка така доста време я карах и от 3л. харч 10/ 40 на 10хил свали на под литър.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани