Смяна водачи e39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- zenthel
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 205
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: с. Гъзибарово
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: Самолетоносач
Смяна водачи e39
Хиляди теми имаме, но телефоните на намерените от мен не отговарят.
Казусът: Счупен водач на късите светлини. Фаровете са: Hella e39 фейслифт.
Дайте препоръка към актуален човек, който се занимава с това и не реже глави (намерих оферта от 190лв ).
Казусът: Счупен водач на късите светлини. Фаровете са: Hella e39 фейслифт.
Дайте препоръка към актуален човек, който се занимава с това и не реже глави (намерих оферта от 190лв ).
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Смяна водачи e39
Колега, на пръв поглед може да ти се стори офф мнението ми, но всъщност не е:
Поправи си заглавието. Буквално всеки имащ знания и прочитайки "водачи" автоматично си мисли за водачи клапани. Просто добави водачи фарове, ако наистина искаш помощ, адекватна и своевременна.
Поправи си заглавието. Буквално всеки имащ знания и прочитайки "водачи" автоматично си мисли за водачи клапани. Просто добави водачи фарове, ако наистина искаш помощ, адекватна и своевременна.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- deathwingbg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
- Мечтае да кара: Тесличка
Re: Смяна водачи e39
Колега и аз първия момент се зачудих за какви водачи става въпрос.
Иначе можеш сам срещу 40 стотинки на фар да си ги регулираш за постоянно и да не се занимаваш с глупости - толкова ти струват 2 болта дебелички
Пробиваш следвайки този guide - https://www.youtube.com/watch?v=gyRL25OucQo&t=348s
...и си разкачаш кабелите за автоматичното регулиране за всеки случай.
Мойте старите фарове така си ги направих като отказа автоматичното регулиране (дори не ги смъкнах от колата).
По стечение на обстоятелствата ми се наложи да си купя 2 нови фара ... уж рециклирани ... със сменени водачи бла бла...
Еми нещо не бяха сложени водачите като хората и единия светеше надолу... пък целите фарове са със силикон вече един път отваряни и със счупени щипки (все пак пластмаса на 15 + години).
Импровизирах и за точно 5 мин използвайки скобите за лупите от старите счупени фарове прихванах фара така че да свети на нормална височина.
Какво разбирам под нормално? Да не свети по нагоре от края на багажника на колата пред мен независимо на какво разстояние съм и каква е колата на равен път ...
Иначе можеш сам срещу 40 стотинки на фар да си ги регулираш за постоянно и да не се занимаваш с глупости - толкова ти струват 2 болта дебелички
Пробиваш следвайки този guide - https://www.youtube.com/watch?v=gyRL25OucQo&t=348s
...и си разкачаш кабелите за автоматичното регулиране за всеки случай.
Мойте старите фарове така си ги направих като отказа автоматичното регулиране (дори не ги смъкнах от колата).
По стечение на обстоятелствата ми се наложи да си купя 2 нови фара ... уж рециклирани ... със сменени водачи бла бла...
Еми нещо не бяха сложени водачите като хората и единия светеше надолу... пък целите фарове са със силикон вече един път отваряни и със счупени щипки (все пак пластмаса на 15 + години).
Импровизирах и за точно 5 мин използвайки скобите за лупите от старите счупени фарове прихванах фара така че да свети на нормална височина.
Какво разбирам под нормално? Да не свети по нагоре от края на багажника на колата пред мен независимо на какво разстояние съм и каква е колата на равен път ...
- dankata
- младши ентусиаст
- Мнения: 682
- Регистриран на: 28.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530iA Touring
- Мечтае да кара: e3-е39
- Детайли за колата: 2001
Re: Смяна водачи e39
Правилно, дори за по-голяма устойчивост си вземи по-дълги самонарезни винтове да минат през гредата на бронята. Е, леко ще се оскъпи ремонта...
Иначе, ако не си вързан много в ръцете, процедурата по подмяната им не е никак сложна.
Тези 190лв само за смяна ли са ти искали?
Иначе, ако не си вързан много в ръцете, процедурата по подмяната им не е никак сложна.
Тези 190лв само за смяна ли са ти искали?
- deathwingbg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
- Мечтае да кара: Тесличка
Re: Смяна водачи e39
dankata написа:Правилно, дори за по-голяма устойчивост си вземи по-дълги самонарезни винтове да минат през гредата на бронята. Е, леко ще се оскъпи ремонта...
Иначе, ако не си вързан много в ръцете, процедурата по подмяната им не е никак сложна.
Тези 190лв само за смяна ли са ти искали?
Прав си не е сложна ... ама докато намери въпросните водачи, докато дойдат, докато ги смени дали той дали майстор ... ще мине супер много време, и щипките ще се начупят без значение колко си внимателен (90% гаранция) ... Всеки сам си решава. Аз давам идея за бърз и изпробван фикс.
На мен втория водач ми се счупи в Букурещ на път за Варна ... посред нощ. След точно 5 мин с ароматизаторче бях "оправил" фара и си се прибрах по живо по здраво. Е**л съм ти фара за 1000+ лева и автоматичните пластмасови водачи.
Ето как изглеждат "новите" фарове с импровизираните скоби. Снимките не са перфектни защото там където снимах е малко под наклон. Но това беше преди 6 месеца, от тогава не съм се занимавал. Свети повече от перфектно и то точно там където трябва.
Пък дългите ги ползвам само да "наказвам" тези с лед на рефлектори .
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани