спада ли нивото в разширителен съд при запалване
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
спада ли нивото в разширителен съд при запалване
Двигателя е м62. но предполагам системата е сходна и на другите бензинови. Възможно ли е някой да стартира студен двигател с отворена капачка на разширителя и да сподели дали нивото спада и при подаване на газ има ли впръскване на антифриз в гърловината.
При мен нивото пада при запалване с около 3- 4 см и след изгасяне и изстиване се връща пак нагоре. Затова трябва да го държа над нормалното за студен двигател за да не ми дава чек куулант левел.
При подаване на газ не виждам да воръсква антифриз в гърловината както на е36 бенз.
Иначе нямам аномалии и оплаквания с парно и загряване. над 1000км откакто го забелязах това. Съмнява ме да няма въздух в горната част на радиатора или маркуча. но пък толкова километри да не успее да го претика
При мен нивото пада при запалване с около 3- 4 см и след изгасяне и изстиване се връща пак нагоре. Затова трябва да го държа над нормалното за студен двигател за да не ми дава чек куулант левел.
При подаване на газ не виждам да воръсква антифриз в гърловината както на е36 бенз.
Иначе нямам аномалии и оплаквания с парно и загряване. над 1000км откакто го забелязах това. Съмнява ме да няма въздух в горната част на радиатора или маркуча. но пък толкова километри да не успее да го претика
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: спада ли нивото в разширителен съд при запалване
Ще ти ги напиша по степен на вероятност причините, поради които ти светва жълтата лампа:
-Частично запълнен с охладителна течност поплавък. Случвало ми се е вече 3 пъти, като две от казанчетата бяха ОЕМ, едното закупено във ФР БМВ, второто Варна карс. Не толкова спадащо ниво на охладителната течност ти потапя поплавъка, колкото не добрата му вече плавателна способност. Помага му да потъне и струйката в гърловината, изливаща се отгоре му
-Гърловината, в долния край на казанчето, там където е О-пръстена(не познавам този мотор, но частта с казанчето навярно е същата) към конзолата вечер при изстиване всмуква въздух. Хваща се трудно, защото теч пък буквално няма никакъв. При изстиване не уплътнява и вследствие разреждането всмуква въздух, при стопляне и надув в системата уплътнява чудесно, особености на конструкцията.
-духнала гарнитура, каквато навярно нямаш, щото симптоми не си описал никакви.
Просто си смени разширителния съд.
-Частично запълнен с охладителна течност поплавък. Случвало ми се е вече 3 пъти, като две от казанчетата бяха ОЕМ, едното закупено във ФР БМВ, второто Варна карс. Не толкова спадащо ниво на охладителната течност ти потапя поплавъка, колкото не добрата му вече плавателна способност. Помага му да потъне и струйката в гърловината, изливаща се отгоре му
-Гърловината, в долния край на казанчето, там където е О-пръстена(не познавам този мотор, но частта с казанчето навярно е същата) към конзолата вечер при изстиване всмуква въздух. Хваща се трудно, защото теч пък буквално няма никакъв. При изстиване не уплътнява и вследствие разреждането всмуква въздух, при стопляне и надув в системата уплътнява чудесно, особености на конструкцията.
-духнала гарнитура, каквато навярно нямаш, щото симптоми не си описал никакви.
Просто си смени разширителния съд.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани