Отново за LCM
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- pagu1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 530, М54В30
Отново за LCM
Здравейте колеги,
Миналата година имах проблем с LCMa, единия дълъг фар светеше постоянно, смених модула със същия и проблема се реши. Преди 2 седмици пак същото. Четох за проблемите с LCM II, затова реших да го сменя с LCM III. Тука започнаха другите проблеми и колкото повече чета, толкова повече се обърквам. Моят оригинален модул е като този от снимката. Колата е 520и, производство 97 год.
Моля запознатите и тези, които са минали по този път да кажат, кой точно модел на LCM III трябва да взема, за да няма проблеми при кодирането. Желанието ми е да се включат дневните светлини от дългите.
Миналата година имах проблем с LCMa, единия дълъг фар светеше постоянно, смених модула със същия и проблема се реши. Преди 2 седмици пак същото. Четох за проблемите с LCM II, затова реших да го сменя с LCM III. Тука започнаха другите проблеми и колкото повече чета, толкова повече се обърквам. Моят оригинален модул е като този от снимката. Колата е 520и, производство 97 год.
Моля запознатите и тези, които са минали по този път да кажат, кой точно модел на LCM III трябва да взема, за да няма проблеми при кодирането. Желанието ми е да се включат дневните светлини от дългите.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Отново за LCM
LCM3 поддържа екстрата, която ти желаеш, така че точно това е начинът - минаванв към LCM3 или по-нов. Аз не съм сигурен, че те разбрах правилно, но новия ти LCM на втората седмица също е дефек(т)ирал и същият дълъг ти остава да свети постоянно, така ли? Ако е така, аз залагам отново на LCM, попаднал си на такъв, който е бил към края на жизненоя си цикъл. Какъвто и LCM3 да вземеш, няма да има проблем с кодирането или поне няма да е виновен модулът, а задкомпютърното устройство.
- pagu1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 530, М54В30
Re: Отново за LCM
Е да де, но тук във форума четох, че не всички модули от трето поколение стават на мойта. Някои колеги твърдят, че ако взема модул от кола след 2000г. трябва да сменям и лоста на мигачите, после лентов кабел и т. н., после проблеми с кодирането и така. Затова искам да попитам някой който е правил това и е бил с моя модул, какъв точно е сложил, защото има LCM III A, LCM III B, а навярно и други.
Re: Отново за LCM
Явно не приемаш написаното от мен за чиста монета или пък четеш по диагонал.
Ще ти го напиша отново, но малко по-подробно. Можеш да сложиш всякакъв по-нов лайтмодул от твоя - LCM3, LCM3-B, LCM4 и т.н., стига да го кодираш правилно.
Това, че трябва да смениш лостчето за мигачи е глупост и най-вероятно или някой се е объркал, или ти не си прочел правилно.
Да, съществуват 2 вида лостчета за мигачи - такива преди 03/1999 и такива след 03/1999, но ако сложиш лайтмодул от кола, която е след 03/1999, то просто трябва да прекодираш лайтмодула, така че той да знае, че вече е на кола със старите лостове, а не да сменяш лостове или нещо друго.
Така че това, което ти написах в предишния си пост, важи с пълна сила:
Какъвто и LCM3 да вземеш, няма да има проблем с кодирането или поне няма да е виновен модулът, а задкомпютърното устройство.
Ще ти го напиша отново, но малко по-подробно. Можеш да сложиш всякакъв по-нов лайтмодул от твоя - LCM3, LCM3-B, LCM4 и т.н., стига да го кодираш правилно.
Това, че трябва да смениш лостчето за мигачи е глупост и най-вероятно или някой се е объркал, или ти не си прочел правилно.
Да, съществуват 2 вида лостчета за мигачи - такива преди 03/1999 и такива след 03/1999, но ако сложиш лайтмодул от кола, която е след 03/1999, то просто трябва да прекодираш лайтмодула, така че той да знае, че вече е на кола със старите лостове, а не да сменяш лостове или нещо друго.
Така че това, което ти написах в предишния си пост, важи с пълна сила:
Какъвто и LCM3 да вземеш, няма да има проблем с кодирането или поне няма да е виновен модулът, а задкомпютърното устройство.
- pagu1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 530, М54В30
Re: Отново за LCM
Благодаря на колегата, днес поръчах модула, като го сложа ще споделя.
- pagu1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 530, М54В30
Re: Отново за LCM
Здравейте,
Накратко, поръчах модула и с правилната кодировка всичко е ок. Както каза колегата по-горе, всички модули при правилната настройка стават. Моя модул конкретно беше от типа LCM III 0,за пръв път виждам такъв, от кола 2000год.
Ако на някой му се наложи, мога да препоръчам майстор в Перник.
Накратко, поръчах модула и с правилната кодировка всичко е ок. Както каза колегата по-горе, всички модули при правилната настройка стават. Моя модул конкретно беше от типа LCM III 0,за пръв път виждам такъв, от кола 2000год.
Ако на някой му се наложи, мога да препоръчам майстор в Перник.
- Floridian
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 5.09.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
- Мечтае да кара: M5 e60 with manual transmission
Re: Отново за LCM
Може и просто да си ремонтирате модула,ще говоря за LCM 2,защото моя е такъв. В моя случай даде на късо транзистора на десния дълъг и в резултат светеше постоянно.Решението е да се извади модула и да се подмени транзистора като на мен ми излезе 16 лева с доставката защото го нямаше в Бургас по магазините. Транзистора е BTS425L1 ,като може да се смени със BTS426L1.Или ако нямате техническите познания занесете го на някой сервиз за електроника,сменя се за 5 минути.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани