Трудно пали след престой на място. 525 tds 97г.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- DanielVasev
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 8.08.2018
- Пол: Мъж
Трудно пали след престой на място. 525 tds 97г.
Здравейте колеги. Поразрозих се из форума но не видях нищо подобно. Колата е 525 тдс както съм споменал в заглавието от 97г.
Състояние: Колата върви без прекъсвания, притрисане, или нещо подобно има си тяга и то доста прилична за купето. Разхода е нормален(До морето и обратно на клима 5.5 - 6.0 скорост 120км/h) за да няма спекулации какво е нормален.
Проблем: Колата се оставя за повече от 5 часа на място (Поне така съм го забелязал). Слизаш сутринта да я запалиш трябва да въртиш няколко пъти докато почне да припалва леко. Паленето става на няколко опита за около 5 секунди и спирам за да не изгоря стартера. При въртенето се забелязва бял пушел (неизгоряла нафта)В някакъв момент колата започва да припалва и след поредния опит пали с обилно изпушване и мисрис на нафта. Гася колата пробвам да запаля и мотора пали от четвърт оборот. Карам колата и спирам някъде ако отида обратно да я запаля в рамките на няколко часа 2-5 няма проблем пак се усеща едно забавено запалване но не е както ако седи цяла нощ. Още по фрапантно беше като я оставих за 2 дни тогава беше голяма мъка .
Съмнения и догадки: Нафтата се оттича обратно към резервоара. (Като подам на контакт се чува шум на нафтопровода и много въздух след няколко секунди спира ) И се чудя дали филтъра не е празен сутрин.
Ремонти: Сменен е горивния филтър и е сложен възвратен клапан между филтъра и помпата. Нещата се подобриха но съвсем малко.
Състояние: Колата върви без прекъсвания, притрисане, или нещо подобно има си тяга и то доста прилична за купето. Разхода е нормален(До морето и обратно на клима 5.5 - 6.0 скорост 120км/h) за да няма спекулации какво е нормален.
Проблем: Колата се оставя за повече от 5 часа на място (Поне така съм го забелязал). Слизаш сутринта да я запалиш трябва да въртиш няколко пъти докато почне да припалва леко. Паленето става на няколко опита за около 5 секунди и спирам за да не изгоря стартера. При въртенето се забелязва бял пушел (неизгоряла нафта)В някакъв момент колата започва да припалва и след поредния опит пали с обилно изпушване и мисрис на нафта. Гася колата пробвам да запаля и мотора пали от четвърт оборот. Карам колата и спирам някъде ако отида обратно да я запаля в рамките на няколко часа 2-5 няма проблем пак се усеща едно забавено запалване но не е както ако седи цяла нощ. Още по фрапантно беше като я оставих за 2 дни тогава беше голяма мъка .
Съмнения и догадки: Нафтата се оттича обратно към резервоара. (Като подам на контакт се чува шум на нафтопровода и много въздух след няколко секунди спира ) И се чудя дали филтъра не е празен сутрин.
Ремонти: Сменен е горивния филтър и е сложен възвратен клапан между филтъра и помпата. Нещата се подобриха но съвсем малко.
- vesoyanev2011
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 19.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525d ,2001г.
Re: Трудно пали след престой на място. 525 tds 97г.
Погледни ГНП-то за течове.Има уплътнения ,които се сменят.
- ben_g
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 240
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525 TDS
Re: Трудно пали след престой на място. 525 tds 97г.
Погледни и този прозрачния маркуч който влиза в горивния филтър - дали има мехурчета въздух (най добре да има още някой да гледа като палиш). Проблем с въздуха има и при неработеща/ неизправна помпа в резервоара.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- DanielVasev
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 8.08.2018
- Пол: Мъж
Re: Трудно пали след престой на място. 525 tds 97г.
vesoyanev2011 написа:Погледни ГНП-то за течове.Има уплътнения ,които се сменят.
Мерси, първо него гледах но е сухо както и около дюзите. Все пак ще проверя отново.
- DanielVasev
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 8.08.2018
- Пол: Мъж
Re: Трудно пали след престой на място. 525 tds 97г.
ben_g написа:Погледни и този прозрачния маркуч който влиза в горивния филтър - дали има мехурчета въздух (най добре да има още някой да гледа като палиш). Проблем с въздуха има и при неработеща/ неизправна помпа в резервоара.
Sent from my iPhone using Tapatalk
За това си мислих и аз защото като подам на контакт се чува този шум все едно запълва празни маркучи. Само че този маркуч при мен не е прозрачен само този след филтъра е такъв. И въпреки това ще видя някой да гледа докато паля как е положението. Мерси ще пиша после за да дам някакво инфо.
Re: Трудно пали след престой на място. 525 tds 97г.
Добър ден При изгорели подгревни свещи ,двигателя се опитва да запали по същия начин както описвате . При мен бяха изгорели 3 от 6 .Дано съм помогнал . Лек ден .
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани