Трудно пали след престой на място. 525 tds 97г.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 8.08.2018
Пол: Мъж

Трудно пали след престой на място. 525 tds 97г.

Мнение от DanielVasev » 16 Авг 2018, 10:26

Здравейте колеги. Поразрозих се из форума но не видях нищо подобно. Колата е 525 тдс както съм споменал в заглавието от 97г.

Състояние: Колата върви без прекъсвания, притрисане, или нещо подобно има си тяга и то доста прилична за купето. Разхода е нормален(До морето и обратно на клима 5.5 - 6.0 скорост 120км/h) за да няма спекулации какво е нормален.

Проблем: Колата се оставя за повече от 5 часа на място (Поне така съм го забелязал). Слизаш сутринта да я запалиш трябва да въртиш няколко пъти докато почне да припалва леко. Паленето става на няколко опита за около 5 секунди и спирам за да не изгоря стартера. При въртенето се забелязва бял пушел (неизгоряла нафта)В някакъв момент колата започва да припалва и след поредния опит пали с обилно изпушване и мисрис на нафта. Гася колата пробвам да запаля и мотора пали от четвърт оборот. Карам колата и спирам някъде ако отида обратно да я запаля в рамките на няколко часа 2-5 няма проблем пак се усеща едно забавено запалване но не е както ако седи цяла нощ. Още по фрапантно беше като я оставих за 2 дни тогава беше голяма мъка :( .

Съмнения и догадки: Нафтата се оттича обратно към резервоара. (Като подам на контакт се чува шум на нафтопровода и много въздух след няколко секунди спира ) И се чудя дали филтъра не е празен сутрин.

Ремонти: Сменен е горивния филтър и е сложен възвратен клапан между филтъра и помпата. Нещата се подобриха но съвсем малко.

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 19.06.2014
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 525d ,2001г.

Re: Трудно пали след престой на място. 525 tds 97г.

Мнение от vesoyanev2011 » 17 Авг 2018, 8:06

Погледни ГНП-то за течове.Има уплътнения ,които се сменят.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525 TDS

Re: Трудно пали след престой на място. 525 tds 97г.

Мнение от ben_g » 17 Авг 2018, 8:35

Погледни и този прозрачния маркуч който влиза в горивния филтър - дали има мехурчета въздух (най добре да има още някой да гледа като палиш). Проблем с въздуха има и при неработеща/ неизправна помпа в резервоара.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 8.08.2018
Пол: Мъж

Re: Трудно пали след престой на място. 525 tds 97г.

Мнение от DanielVasev » 17 Авг 2018, 9:30

vesoyanev2011 написа:Погледни ГНП-то за течове.Има уплътнения ,които се сменят.


Мерси, първо него гледах но е сухо както и около дюзите. Все пак ще проверя отново.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 8.08.2018
Пол: Мъж

Re: Трудно пали след престой на място. 525 tds 97г.

Мнение от DanielVasev » 17 Авг 2018, 9:33

ben_g написа:Погледни и този прозрачния маркуч който влиза в горивния филтър - дали има мехурчета въздух (най добре да има още някой да гледа като палиш). Проблем с въздуха има и при неработеща/ неизправна помпа в резервоара.



Sent from my iPhone using Tapatalk



За това си мислих и аз защото като подам на контакт се чува този шум все едно запълва празни маркучи. Само че този маркуч при мен не е прозрачен само този след филтъра е такъв. И въпреки това ще видя някой да гледа докато паля как е положението. Мерси ще пиша после за да дам някакво инфо.

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: Бургас

Re: Трудно пали след престой на място. 525 tds 97г.

Мнение от belich » 17 Авг 2018, 18:32

Добър ден При изгорели подгревни свещи ,двигателя се опитва да запали по същия начин както описвате . При мен бяха изгорели 3 от 6 .Дано съм помогнал . Лек ден .

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook