отново централно
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
отново централно
Здравейте колеги,
Доста изпопрочетох из форума, но не намерих точното решение на проблема и затова пиша нова тема. Става въпрос за е39 на приятел с проблем в централното и по-специално задните врати и багажник. Всички пишат, че с почистване пъпките на релетата проблема се решава, но в случая въпросните три(големите) релета са перфектни и проблема определено не е в тях. Свалих ги все пак и петте и ги почистих, естествено проблема остана. Всъщност основния проблем е, че нямам свободен достъп до колата да си я ровя и търся спокойно и затова и пиша тук. Просто искам да му помогна на човека, колата се намира във ФР и тук специалистите са мама мия във всяка една област без нито едно изключение. Та:
Предните две врати си работят, стъклата също. От големите три релета цъка само едно с отключване и заключване съответно на предни врати както казах. Всъщност дори не знам кое реле за какво е и нямам и възможност да ровя много по колата, а и все много работа, знаете как е.
Някакви идеи? Струва ми се, че някъде мернах нещо за някви големи бушони в багажника?
Доста изпопрочетох из форума, но не намерих точното решение на проблема и затова пиша нова тема. Става въпрос за е39 на приятел с проблем в централното и по-специално задните врати и багажник. Всички пишат, че с почистване пъпките на релетата проблема се решава, но в случая въпросните три(големите) релета са перфектни и проблема определено не е в тях. Свалих ги все пак и петте и ги почистих, естествено проблема остана. Всъщност основния проблем е, че нямам свободен достъп до колата да си я ровя и търся спокойно и затова и пиша тук. Просто искам да му помогна на човека, колата се намира във ФР и тук специалистите са мама мия във всяка една област без нито едно изключение. Та:
Предните две врати си работят, стъклата също. От големите три релета цъка само едно с отключване и заключване съответно на предни врати както казах. Всъщност дори не знам кое реле за какво е и нямам и възможност да ровя много по колата, а и все много работа, знаете как е.
Някакви идеи? Струва ми се, че някъде мернах нещо за някви големи бушони в багажника?
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- PeReZ
- старши ентусиаст
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 5.11.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: отново централно
Колега, кои релета следиш, къде се намират?
Според мен проблемът е в едно от следните 2 неща:
1. Повреден GM модул.
2. Повредени машинки на задните 2 врати.
Ако след смяната на GM модул, ситуацията не се промени, то аз бих решиш, че са машинките във вратите.
Ако след като се оправят 2-те врати, багажникът продължи да не се заключва, то бих решил, че кабелите към багажника са се прекъснали, разпаднали и допряли, което е изключително често срещано явление.
Според мен проблемът е в едно от следните 2 неща:
1. Повреден GM модул.
2. Повредени машинки на задните 2 врати.
Ако след смяната на GM модул, ситуацията не се промени, то аз бих решиш, че са машинките във вратите.
Ако след като се оправят 2-те врати, багажникът продължи да не се заключва, то бих решил, че кабелите към багажника са се прекъснали, разпаднали и допряли, което е изключително често срещано явление.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: отново централно
Благодаря за отговора, колега.
За релетата имам предвид тези в ГМ модула. Има 2 малки и 3 големи. Нямам възможност да прозвънявам и проследявам инсталацията за да разбера кое реле за какво е, достъпа до колата е труден поради разни причини. Все пак предполагам, че големите релета са за централното. За кабелите в багажника знам, да, те масово си страдат, но заведнъж да се развалят и двете машинки отзад и да се скъсат кабелите..
За повреден модул може да си прав да, то само едно от големите реле дръпва котвата, а другите няма кой да ги управлява.
За релетата имам предвид тези в ГМ модула. Има 2 малки и 3 големи. Нямам възможност да прозвънявам и проследявам инсталацията за да разбера кое реле за какво е, достъпа до колата е труден поради разни причини. Все пак предполагам, че големите релета са за централното. За кабелите в багажника знам, да, те масово си страдат, но заведнъж да се развалят и двете машинки отзад и да се скъсат кабелите..
За повреден модул може да си прав да, то само едно от големите реле дръпва котвата, а другите няма кой да ги управлява.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- PeReZ
- старши ентусиаст
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 5.11.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: отново централно
1. Повечето неща в живота се развалят изведнъж, особено в електрониката. Какво странно има до един момент кабелът да е бил здрав, а след този момент, да се е скъсал?
2. Опитай с друг GM, след като така на око определяш кое реле за какво е и дали работи.
2. Опитай с друг GM, след като така на око определяш кое реле за какво е и дали работи.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани