Проблем с ел. перка
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с ел. перка
Здравейте колеги, от скоро карам е39 2002ра, откакто взех колата записва грешка "активация електрически вентилатор". Перката до наскоро въртеше само на една степен май, но от скоро тотално спря да се върти (на ръка се върти свободно). Можете ли да ме насочите към евентуалните причини за проблема ? Четох из форума за резисторите, които са покрай перката, те ли са управлението ? И също така дясното ми огледало спря да пада надолу при задна скорост, бутона е насочено към дясното, но пак не работи Поздрави
Re: Проблем с ел. перка
Нито в лява позиция, нито в дясна работи огледалото. Днес разглобявах перката и не успях да намеря въпросните резистори. Изчистих буксата, намазах я и сглобих и работи за момента. Не знам дали е бил там проблема. Някой може ли да сподели как се управлява тази перка и къде се намира управлението ?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Проблем с ел. перка
Резистори имат четирипиновите перки, които са слагани на коли преди фейса. Твоята е с трипинова перка и скоростта й се регулира със сигнал от ЕКУ, тоест няма степени... По принцип се ремонтира успешно за към 200 лева максимум и след това кара дълго. Нова оригинална е с неприятна цена, китайските са към 300 лева, втора ръка се намират и за 100, но е под въпрос колко живот има в тях.
Re: Проблем с ел. перка
Благодаря за информацията, колега! Да разбирам, че проблема е най-вероятно в мотора на перката така ли ? Къде ги ремонтират ?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с ел. перка
Аз да ползвам темата на колегата - моята перка пък след една автомивка почна на вие като на лагер и на следващия ден затегна... Какъв е варианта за рециклаж? Колата е бензинова 96та година, не ги знам кой са с 3 и кои с 4 пина. Бих си купил нова, но и с отстъпката цената е безобразна за такава част. Хубав радиатор се купува за 120лв...
- georgi_1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 417
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Проблем с ел. перка
Колега твоята е с 4пина и подлежи на рециклиране, разглобява се и се като се запилят местата където е запресован капака към корпуса. После се гледа какво има за смяна, четки, отлепен магнит или блокирал лагер. На моята всичко беше адски клеясало и я счупих, но друг хора тук в форума успешно са я ремонтирали. Аз купих нова VEMO на 260лв.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Проблем с ел. перка
Едва ли има нужда да казвам, че очевидното по-горе, започва една поредна тема, в която да се дъвче отново вече казаното в предишна такава, изобилно при това. Дори няма нужда да се ползва търсачката.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани