Спря да пали след измиване
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- ned_gm28
- ентусиаст
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Спря да пали след измиване
Имам колата от няколко дни.Днес я измих с водоструйка и не иска да завърти стартера!Щом дам контакт се чува странно бъздене от към лоста на автоматика.Щом завъртя на "стартер",прави опит да изхвърли бендикса,при което всичко угасва по таблото,в следващият момент пак светва и пак прави опит да изхвърли бендикса........Логично обяснение е да се е намокрил някой електронен модул,но как,къде и защо?Не съм мил двигателя,дори не съм вдигал капака!Някой имал ли е такъв проблем?Колата е Е39 520 I 09.2003. Автоматик е!
- ben_g
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 240
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525 TDS
Re: Спря да пали след измиване
Здравей колега, ако си наводнил ECU-то, който се намира в двигателния отсек, под филтъра за купето (от страната на пасажера) е много вероятно от това да е проблема. Ако са запушени отводните канали там, точно това се получава - има писано по темата във форума..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Спря да пали след измиване
На акумулатор прилича с този "опит" да изхвърли бендикса.
- ned_gm28
- ентусиаст
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: Спря да пали след измиване
Тоз момент с хлабави акумулаторни клеми ми е ясен,но не беше това проблема.Още по-интересното е,че и ECU-то не бе наводнено!Тая сутрин,след като го поразглобих и не открих нищо нередно,просто му закрачих акумулатора и запали!Странното бъздене в купето липсваше.......
- Cyberloner
- младши ентусиаст
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Спря да пали след измиване
Слаба маса някъде - огледай около стартера и алтернатора за корозия/хлабаво по клемите
- ned_gm28
- ентусиаст
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: Спря да пали след измиване
Оказа се,че на положение 1-ви тц контакт,колата има висока консумация на ток,при което е сринала акумулатора!На следващия ден,докато човъркам това-онова,оставяйки я на 1-ви контакт,напрежението на акумулатора бе паднало до 4.7 V ! Когато ключа е на 0 - няма проблем!Благодаря за бързите отговори!
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани