Масло в антифриза
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Масло в антифриза
Здравейте , колата е 525 d .Миналото лято влезе масло в охладителната система , бозата беше избила през разширителна съд .Проблема се оказа в топлообменника , след смяната му и промиване на системата проблема беше отстранен . От няколко дни обаче разширителна съд отново започна да се пълни с масло . Въпроса ми е ,дали има начин да се тества топлообменника или да се изолира за да се останови дали проблема е отново в него .
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1906
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: Масло в антифриза
Най-вероятно проблема пак е там, на место едва ли ще можеш да го тестваш. Сваля се и тогава.
Re: Масло в антифриза
Надявам се проблема да се окаже отново в топлообменника , въпреки че преди десет месеца платих 400 лв . за ремонта . Според майстора единствения шанс проблема да се окаже същия е ако е изпуснала гарнитурата . Аз обаче искам да отпаднат всички други възможности преди да се пристъпи към недай си Боже отваряне на двигателя . За това като свалим топлообменника искам да го отнеса някъде за да го надуят . Ако някой е минал вече през тази процедура нека сподели къде извършват такава услуга . Иначе гледах клипчета в интернет надуват ги с компресор във вода . Аз обаче си мисля че преди това охладителя трябва да се нагрее за да се разшири алуминия . Другия вариант е да купя нов топлообменник за да съм сигурен на сто % . Също така искам да попитам има ли друг вариант да се случи тази авария , като изключим главата ,гарнитурата и блока на двигателя ?
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Масло в антифриза
Ако миналата година си сложил втора ръка, нищо чудно да се е предал и този. Където правят радиатори ги надуват под вода.
От телефона не виждам от къде си, за София мога да ти кажа две места, където да го провериш
От телефона не виждам от къде си, за София мога да ти кажа две места, където да го провериш
Re: Масло в антифриза
Смених го с нов . Не си спомням марката но цената му беше 200 лв. Някой знае ли в Благоевград , къде мога да го проверя . Загубата на масло се увеличи
драстично , за 10 км вкара 700 милилитра в антифриза и вече започва да се образува същата боза .
драстично , за 10 км вкара 700 милилитра в антифриза и вече започва да се образува същата боза .
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Масло в антифриза
Щом си го сменил с ново и пак го е омесило сваляйте главата направо и гледайте то ще си покаже или главата или гарнитурата...
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Масло в антифриза
Поне не я карай докато не я оправиш.. 700мл за 10км.. а после и охладителната система по-трудно ще промиеш. Все пак провери охладителя преди да тръгнеш да сваляш главата.
Re: Масло в антифриза
При всички положения ще проверя охладителя и гарнитурата му , надеждата ми , че проблема може да е отново в него е в това че освен проникването на маслото в антифриз няма други симптоми за проблем в двигателя . Двигателят работи перфектно , няма повишаване на налягането в охладителната система , не пуши дори на кикдаун . При това количество масло , което се озовава в антифриза според мен би трябвало да има голяма пукнатина и би трябвало да се появят и други сапътстващи симптоми . Проблема се появи след смяна на водна помпа , термостат и дюза .
Re: Масло в антифриза
Проблема се оказа отново в топлообменника , отвора през който преминава охладителната течност беше корозирал , гарнитурата беше в много лошо състояние и пропускаше , най вероятно не е била подменена от механика . Иначе марката на повредения охладител е Mahle . Направих рекламация в магазина от който беше закупен и сега чакам резултата . Междувременно закупих някакъв евтин полски топлообменник и промих системата с двукомпонентна добавка на Pro-tec . След това навъртях около тридесет километра и за сега няма пробив на масло във водата . Ако всичко е наред утре добавям антифриз и се надявам проблема да е отстранен .
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани